Sabah minik oğlunun yüzüne dokunmasıyla uyandı Yoongi. Hyunjoon yine yaramazlık peşindeydi anlaşılan. "Günaydın birtanem," diyerek yattığı yerden doğrulup oğlunu kucağına aldı ve yanaklarını öptü. Hyunjoon'un hoşuna gidiyordu bu. Beraber salona geçip onu oyun alanına bıraktı ve banyoya gitti. Kısa bir duşun ardından kendine aparatif bir kahvaltı, oğlu içinde mama hazırladı ve mama sandalyesine oturttu oğlunu.
"Aç bakayım ağzını." Hyunjoon afiyetle mamasını yedikten sonra tekrar oyun alanında onu bekleyen oyuncak köpeği Holly'nin yanına, paytak adımlarla ilerledi. Yürümekte biraz zorlansa da ileride düzenlecekti, çok hızlı büyüyordu...
Yoongi'de kahvaltısını bitirdikten sonra bulaşıkları makineye dizdi. Tam koltuğa oturup yarım saat sonra başlayacak olan diziyi bekleyecek iken telefonuna mesaj geldi.
Yoongi x Jungkook
WhatsApp KonuşmasıJungkook
Yoongi müsait misin?Yoongi
EvetJungkook
Şey, Hyunjoon uyandı mı peki?Yoongi
Uyandı
Fotoğraf mı istiyorsun?Jungkook
Evet, yani zahmet olmayacaksaYoongi
Peki biraz bekleJungkook
Tamam teşekkür ederimYoongi
Jungkook
Çok sevimli çıkmış
Çok özledim oğlumuYoongi
Yarın senin günün zaten doya doya seversinJungkook
Ah, tamamen aklımdan çıkmış!
Hatırlattığın için sağol şimdi işe gitmem lazım
Hyunjoon'u benim yerime öp lütfenYoongi
Tamam, rica ederim***
Yoongi telefonu elinden bırakıp kumandayı eline aldı ve kanal değiştirmeye başladı. Jungkook'la isteyerek boşanmamıştı. Jungkook'un babası homofibik olduğu için bir erkekle evli ve çocuğu olduğu gerçeğini kaldıramamış, tehtid etmişti Yoongi'yi. Eğer boşanmazsa Hyunjoon'a zarar vereceğini söylemişti. İlk başlarsa umursamadı Yoongi ama ilerleyen zamanlarda Hyunjoon'un suratında yara izleri olmaya başlamıştı. Gerçekten zarar veriyordu ona. Jungkook'a söylemek istedi kaç defa ama yine tehtid edildi. Çareyi boşanmakta buldu en son.
***
Hafif kıvırcık saçlarını karıştırıp aynadan kendine baktı Yoongi. Hoseok dışarı çıkmak için saatlerdir telefonda yalvarıyordu. En sonunda kabul etmişti Yoongi'de. "Gitmeye hazır mısın bebeğim?" Hyunjoon babasına gülerek kollarını uzattığında Yoongi minik bebeğini kucağına aldı. Çantada ki herşeyi kontrol ettikten sonra telefonunu aldı ve Hoseok'a çıktığına dair bir mesaj atarak arabasına ilerledi. Hyunjoon'u bebek koltuğuna oturtup kemerini bağladı ve alnına dudaklarını bastırdı.
AVM'ye geldiklerinde Hoseok yeğenini kucağına alarak yanaklarından öpmeye başlarken Hyunjoon kahkaha atarak onu engellemeye çalışıyordu. "Hoseok yeter bayılacak çocuk," dedi Yoongi oğlunu kucağına alırken. Hoseok dudağını büzerek pis bir bakış attı kuzenine. "Hadi gidelim yeğenime bir sürü oyuncak alıcam!"
"Hayır çok fazla alamazsın. Şımarmasını istemiyorum. Sonra gördük neler yaptığını." Yoongi'nin kimden bahsettiğini anladığında yüzü anında düştü Hoseok'un. Eski sevgilisi şımarığın tekiydi ve sürekli birşeyler aldırıyor, Hoseok almadığı zaman küsüyor hatta ayrılacağını söylüyordu. Eh, Hoseok'ta dayanamayıp ayrılmıştı.
***
Uzun bir günün ardından eve girdiklerinde sessizce odasına ilerledi ve yatağa minik bebeğini yatırıp yavaşça üstünü değiştirdi. Hyunjoon çok yorulmuştu bugün. Üstünü değiştirdikten sonra beşiğe yatırdı. Oğlunu izleyip tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı yanağına. Kendi üstüne de pijamalarını giydikten sonra yatağına yattı ve biraz telefonda gezindikten sonra uykuya daldı.
Sabah olduğunda kapının çalmasıyla yattığı yerden kalktı. Hyunjoon çoktan uyanmış, sessizce beşiğin içindeki oyuncakla oynuyordu. Yoongi yüzünü bile yıkamadan kapıya gidip açtı. Jungkook kolunda ki saate bakıyordu. Kapının açıldığını görünce gülümsedi. "Günaydın. Benim tamamen aklımdan çıkmış, gidip eşyaları hazırlayayım. Geç içeri istersen." Jungkook kafasını sallayıp içeri girdi. Hâlâ ilk günkü gibi seviyordu Yoongi'yi, aşıktı ona. Boşanmaktan vazgeçirmeye çalışmıştı birkaç defa ama Yoongi asla vazgeçiyordu.
Birkaç dakika sonra Yoongi bir omzuna taktığı çanta ve kucağında Hyunjoon'la beraber salona girdi. Hyunjoon "Babba!" diye bağırarak ellerini çırpmaya başladı. Jungkook'da hemen koltuktan kalkıp oğlunu kucağına aldı. "Oğlum, özledin mi beni? Benim minik bebeğim." Yoongi'den çantayı da alıp bir süre gözlerine baktı hiç kırpmadan. İçinde birşeyler olduğunu hissetti Yoongi. Ama belli etmedi. Jungkook Yoongi'yle vedalaştı ve evden çıkarak arabasına bindi.
Yoongi'nin hâlâ uykusu olduğu için tekrar gidip yattı. Hâlâ seviyordu Jungkook'u. Ama babası her zamanki gibi aralarını bozmak için herşeyi yapacaktı yine. İçinde birşey, onu huzursuzlandırdığında umursamadan gözlerini kapattı ve kendini uykunun kollarına bıraktı.
-Bölüm Sonu-
Merhaba🙋🏻♀️
Aslında şimdi geri dönmeyecektim ama herşeyi yoluna koydum ve tekrar burada, sizlerleyim <3
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar ❤️Bu da ficteki Yoongi
Pinterestte görünce âşık oldum🥺🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Memories | Yoonkook
FanfictionBiraz fazla kısa fic Min Yoongi ve Jeon Jungkook 2 sene önce boşanmışlardır ama arada minik bebekleri Hyunjoon olduğu için görüşmeye devam ederler