Gece saat 3'e gelirken çalan telefonla uyandı Yoongi. Gözlerini kaşıyıp elini yanda duran komodinin üstündeki telefonunu aldı ve ekrana baktı. Jungkook arıyordu. "Efendim." Jungkook'un telaşlı sesi kulağını doldurduğunda yattığı yerden kalktı. "Yoongi Hyunjoon'un ateşi çıktı ne yapacağımı bilmiyorum nolur gel!"
"Tamam geliyorum sakin ol." Hzılıca üstüne sadece hırkasını giyerek evden çıktı ve arabasına binerek Jungkook'un evine sürdü. Geldiğinde arabayı park edip hemen kapıya ilerledi ve kapıyı yumrukladı. Hizmetli kadın kapıyı açtığında Yoongi hızlıca üst kata çıkmaya başladığında minik bebeğinin ağlama seslerini duydu. Açık olan kapıdan içeri girip omzuna yatırdığı bebeği uyutmaya çalışan Jungkook Yoongi'yi görünce rahat bir nefes verdi. Yoongi hemen bebeğini kucağına alıp ateşine baktı.
"Jungkook hastaneye gitmeliyiz Hyunjoon yanıyor."
🏥👨⚕️
O gece hastaneye gittiklerinde havale geçirme ihtimaline karşı gözetim alına aldılar Hyunjoon'u. Yoongi oğlunun başında oturarak onu izkerken Jungkook ona kahve almak için kafeteryaya indi. Birkaç dakika sonra elinde kahveyle içeri girdi Jungkook. Yatakta yatan oğluna bakıp minil bir tebessüm etti ve elindeki kahveyi Yoongi'ye uzattı. Kendisine uzatılan kahveyi alarak teşekkür ederek içti.
"Sen iyisin değil mi? Yüzün soluklaşmış," diye sordu Jungkook
"İyiyim merak etme. Sadece çok endişelendik, stres yapınca oluyor," diye karşılık verdi Yoongi. Jungkook kafasını sallayıp yatağın diğer tarafına geçip oturdu ve yatakta uzanan minik bebeğinin saçlarını okşadı.Sabah olduğunda gözlerini açtı minik beden. Babaları iki tarafına yatmış elleri Hyunjoon'un üstünde birleşmiş, el ele tutuşuyordu. Yoongi babasına dönerek minik burnuna dokundu. "Babba! Uyay!" Zaten uyanık olan Jungkook gülümsedi kapalı gözlerini açarak. Sabahları böyle uyanmayı severdi. Hyunjoon çığlıklar atarak onları uyandırır, ardından kahkahalar ve gıdıklama eşliğinde 1 saat yatakta kahlahalar atarak geçirirlerdi.
Yoongi'de yavaşça gözlerini açtığında Jungkook kapattı gözlerini hemen. Birleşik olan ellerini görmek, mutlu etmişti onu.
-Bölüm Sonu-
Merhaba🙋🏻♀️
Bölüm kısa oldu kusura bakmayın
Atıştırmalık gibi düşünün bu bölümü :")
Ve burada size taslaklarımda bir mafya Yoonkook fici olduğunu söylesem ve diğer fici kısa yapıp onu yayınlayacağımı söylesem :))
Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Memories | Yoonkook
FanfictionBiraz fazla kısa fic Min Yoongi ve Jeon Jungkook 2 sene önce boşanmışlardır ama arada minik bebekleri Hyunjoon olduğu için görüşmeye devam ederler