2 Gün Sonra
Hyunjoon oyun alanında oynarken gözyaşlarını sildi Yoongi. Minik oğlu hastayken Jungkook'la beraber geçirdiği zaman kendini enerjik ve mutlu hissetmişti. Hyunjoon'un isteğiyle yine beraber yatmışları üçü. Rüyalarında eski günleri görüp mutlu oluyor, ama Jungkook'un babasının tehtidlerini hatırladıkça üzülüyordu. Bu korkudan kurtulup anlatmak istiyordu. Ve de yapacaktı, bugün gidecek ve anlatacaktı.
"Hyung, yine mi?" Hoseok salona girerken ağlayan kuzenini görüp söylenmeye başladı yine. "Olmuyor Hoseok, unutamıyorum işte!" diyerek ellerini saçına geçirdi ve çekiştirmeye başladı. Hoseok koşarak Yoongi'yi durdurmaya çalıştı ama yapamadı. Çok sıkı tutuyordu saçlarını. Babasını gören Hyunjoon bile huzursuzlanmıştı. Oturduğu yerden kalkıp babasının yanına gitti ve minik eliyle babasının elini tuttu. "Babba," dedi üzgün bir tonla.
Yoongi sakinleşip kafasını kaldırdı ve oğluna baktı. Gözleri dolmuştu onunda. Yoongi oğlunu kucağına alıp yanaklarından öptü birkaç kez. Tekrar yere bırakıp gülümsediğinde Hyunjoon'da gülümsedi ve tekrar oyun oynamaya gitti. Yoongi hızlıca Hoseok'a sarıldı. "Hyung seni üzgün görmek beni de çok üzüyor. Anlat ve kurtul bu yükten."
"Ya inanmazsa Hoseok? Ya babasını savunur ve benden nefret ederse? Ne yaparım o zaman?" masumca sorduğunda dayanamadı Hoseok. Kuzeninin sırtını okşarken telefonunu aldı ve Jungkook'a mesaj attı. Bu iş bugün hallolmalıydı.
Hoseok x Jungkook
WhatsApp KonuşmasıHoseok
Jungkook acil bakar mısın?Jungkook
Noldu Hoseok hyung?
Yoongi ve Hyunjoon'a birşey mi oldu?Hoseok
Hyunjoon iyi merak etmeJungkook
Peki Yoongi?Hoseok
O iyi değil
Çok ağlıyor bu aralar Jungkook
Ve seninle konuşması lazım
Onu üzgün görmek beni mahvediyor
Eğer gelebiliyorken hemen gel
Ve onu üzmeJungkook
Sikeyim/
Ağlıyor mu?
Neden ağlıyor?
Aish sikeyim hemen geliyorum
Ve söz onu üzmeyeceğim***
Hoseok telefonu yan tarafta duran masaya bıraktı. Önce camdan yağmurlu gökyüzüne, ardından dizinde uyuyan kuzenine baktı. Tıpkı bir bebek gibi görünüyordu. Dudakları büzülmüş kaşları çatıktı. Elleri yumruk şeklinde duruyor, üstüne giydiği ince hırkayı parmaklarının ucuna kadar çekmiş sıkıyordu.
"Herşey düzelecek hyung, merak etme," dedi ve Yoongi'yi dikkatlice kucağına alıp yatak odasına götürdü. Örtüyü açıp yatırdı minik bedeni ve üstünü örtüp odadan çıktı.
Yarım saat sonra Hoseok Hyunjoon'a yemeğini yedirirken kapı çalmıştı. Hyunjoon'u kucağına alıp kapıya ilerledi. Açtığında sırılsıklam olmuş bir Jungkook vardı karşısında. "Niye bu kadar ıslaksın? Arabayla gelmedin mi?"
"Araba bozuldu yarı yolda bende koşarak geldim. Yoongi nerede?" Soluk soluğa konuşurken oğlunun alnına minik bir öpücük bıraktı. Hoseok yatak odasında uyduğunu söylediğinde ayakkabılarını ve ceketini çıkardı. "Sana havlu ve kıyafet vereyim hasta olacaksın." Hoseok havlu ve kendisine büyük olan kıyafetten Jungkook'a verip Hyunjoon'a yemeğini yedirmek için mutfağa geri gitti. Jungkook banyoya gidip kurulandı ve Hoseok'un verdiği kıyafetleri giydi. Hızlıca yatak odasına ilerleyip yavaşça kapıyı açtı. Yoongi yine ağlıyordu uyurken.
Yatağa yaklaşıp yan tarafına oturdu ve Yoongi'nin saçlarını okşadı. Onu böyle görmek istemiyordu. "Yoongi uyan, ben geldim." Kabus görüyormuş gibi sızlanmaya ve gözyaşları daha da artmaya başladı. "Yoongi uyan!" Yoongi nefes nefese uyandığında etrafa bakındı. Birkaç kez etrafa baktıktan sonra Jungkook'u fark etti.
"Ben buradayım tamam mı? Korkma sakın. Gel buraya," dedi.ve Yoongi'yi kollarının altından tutarak kucağın aldı. Korktuğu zaman Jungkook'un kucağın oturur sıkıca sarılırdı. "J-Jungkook, ben ç-çok korkuyorum," diyerek sıkıca boynuna sarıldı ve ağlamaya başladı tekrar. Çok korkmuştu gördüğü rüyadan.
Jungkook bir elini Yoongi'nin saçına diğerini de sırtına koyup okşamaya başladı. Bir yandan da kulağına 'geçecek güzelim' diye fısıldıyordu. Bir süre sonra Yoongi tekrar uyuya kaldığında Jungkook sırtını yatak başlığına yasladı ve Yoongi'yi daha rahat bir pozisyonda yatırdı. O gün akşama kadar öylece uyudular Hoseok Hyunjoon'a bakarken. Onlara zaman veriyordu. Ne kadar sürerse sürsün, sadece tekrar mutlu olsunlar istiyordu.
-Bölüm Sonu-
Merhaba🙋🏻♀️
Umarım bölümü severek okursunuz ve bu bölümü dışarıda yağmuru izlerken yazıyorum, çok huzur veriyor ^^
Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım
İyi okumalar ❤️❤️❤️:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Memories | Yoonkook
FanfictionBiraz fazla kısa fic Min Yoongi ve Jeon Jungkook 2 sene önce boşanmışlardır ama arada minik bebekleri Hyunjoon olduğu için görüşmeye devam ederler