Nezamiluji se do tebe

318 9 3
                                    

Hayden POV

Šla jsem zkratkou do školy přes les sama a viděla jsem někoho, koho jsem nechtěla.
Tom Kaulitz.
Byl to zlý kluk ze školy a každá dívka v naší škole měla v úmyslu dostat se mu do kalhot, protože to byl "fuck boy". Kouřil cigaretu a byl se třemi svými přáteli, Noahem, Jackem a Jaedenem, a všichni kouřili a mluvili o nevhodných věcech.

"Tom minulou noc přefikl další dívku." Noe, jeho přítel poplácal Toma po zádech.

"Mám v plánu si dnes večer pořídit další." Tom hodil cigaretu na zem a postavil se na ni při zapalování další.

Šla jsem od nich co nejdál, protože jsem věděla, že jsou nebezpeční, ale bylo to k ničemu. Tom si mě všiml a vykřikl.

"Oi, hele kdo jde!" vykřikl Tom a zamířil se svými přáteli ke mně.

Sakra.

Musela jsem zůstat v klidu. Jakmile ke mně dorazili, prohrábla jsem si vlasy, abych se chovala chladně. Jaeden mě z ničeho nic třel po zádech, zatímco Jack a Noah se na mě strašidelně dívali a Tom tam stál a kouřil mi do obličeje.

"Kam jdeš?"
Finn po mně schválně hodil cigaretu když byla cigareta vykouřena, a pak si zapálil další.

Sakra, tohle dítě musí mít hodně cigaret denně

"Ško-š-škola."
Zakoktala jsem, cítila jsem se opravdu nepříjemně.

"Panenko, je tolik jiných věcí, které bys teď mohla dělat." Tom přimhouřil oči a olízl si rty.

Jack a ostatní se zasmáli.

"Jako bydlet s námi." Jack začal.

"Možná se trochu ušpinit." Jaeden mi stále mnul záda

"Nebo jíst klobásu." Noah se kousl do rtu a ukázal na své koule.

Všichni se zachichotali

"To stačí kluci." Tom mi znovu kouřil do obličeje. "Panenka teď možná bude chtít jít do školky."

Všichni se najednou zaměřili na můj batoh; nebyla to moje chyba, že jsem měla pořád stejný batoh z minulého roku (batoh s pruhovanou pandou).

Jaeden do mě lehce strčil a všichni mě sledovali, jak jdu do školy; spíš sledovali můj zadek. Překvapilo mě, že je ještě nevyhodili ze školy, do které sotva kdy chodili. Když jsem přišla do školy, řekla jsem své nejlepší kamarádce Sophii o svém extrémně nepříjemném zážitku.

"Doslova mi kouřil přímo do obličeje a ostatní vypadali, jako by se mě chystali sníst." protočila jsem oči

"MÁŠ ŠTĚSTÍ!" vykřikla Sophia. 

"Psst, drž hubu. Všichni se na nás teď dívají. A možná si myslíš, že balit si bad boye je legrace, ale i být v jejich blízkosti je trapné a nebezpečné!" Zavřela jsem skříňku a pak jsem uviděla Toma a jeho přátele, jak jdou po chodbě. 

Rozhodli se tedy, že do „školky" přeci jen přijdou.

"Hele, to je panenka." Tom na mě ukázal svou tváří.

"Panenka mě vzrušuje." řekl Jack schválně nahlas.

Všichni se smáli a křičeli na sebe, ale Finn zavrtěl hlavou a hrál na Jacka pěstí. Najednou Finn něco zašeptal Jackovi do ucha při pohledu na mě.

Pak jsem slyšela Jacka říkat:
"Chceš dnes večer ojet panenku?
Dobrá volba."
Jack přikývl a poplácal Toma po zádech. "Jen potřebuji, aby mě chtěla." Finn se usmál. "A pak ji vyhodím pryč se všemi ostatními dívkami."

Všichni se smáli s Tomem; Kurva. Ne. Tento kluk přísahám Bohu! Nevleze mi do kalhot to by byla konečná.

Odešla jsem se Sophií, abych se dostala na hodinu dějáku, ale bohužel, když jsme tam dorazili, učitel sestavil plán sezení a já musela sedět vedle toho zasraného Toma na stejném dvojitém stole.

"Do prdele." zašeptala jsem.

"Šťastná dívka." Sophia na mě mrkla.

"Zabij mě hned teď." řekla jsem, když jsem se posadila.

Tom a Jaeden vešli dovnitř a podívali se na plán sedadel a viděla jsem, jak Jaeden něco řekl Tomovi, než přišel a posadil se vedle mě.

"Proč je na tvém místě  na tabuli jméno Hayden, Panenko?" Tom se na mě otočil a mrkl.

"Můžeš mi prosím přestat říkat Panenko?" Zeptala jsem se. Vlastně to začínalo být pěkně otravné.

"Proč? Kdybych nazval jakoukoli jinou dívčí panenku, byla by hotová." 

"Možná proto, že nevědí, jaký jsi ty a tvoji přátelé." povzdechla jsem si

"Proč mě nemáš ráda?" Tom praštil pěstí do stolu 

"Protože jsem slyšela tebe a tvých přátel mluvit o tom, že mě ojedeš."

"Líbí se ti ta myšlenka?" Tom mrkl

"Přestaň." zamračila jsem se.

"Nejsem takový čurák, jak si myslíš." Povzdechl si a vytáhl z tašky nelegální drogy.

"Jaedene! Mám tvoje drogy."

Jaeden přešel k našemu stolu a popadl je dřív, než je mohl vidět kdokoli jiný.

"Pššt." Jaeden na mě mrkl a pak odešel.

Co bylo s těmi kluky a jejich mrkáním?! Když jsem se otočila zpátky k Tomovi, viděla jsem, jak mi zírá na výstřih

"Ach, přestaň mi čumět na kozy!" Udeřila jsem ho do ramene, což mu s radostí zabránilo zírat.

"Promiň, jen se dívám na místa, kde bych tě měl ojet, ." Ujistil se.

"Ach můj bože, nech mě na pokoji."

"Nejsem zlý člověk."

"Říká, školní "Bad boy"." Protočila jsem oči 

"Mohu ti dokázat, že upřímně nejsem tak špatný kluk."

"A jak to uděláš?" Vykulila jsem oči.

"Přijď dnes večer ke mně." Pokrčil rameny, ale v jeho očích jsem viděla, jak zoufale touží po trochu, no, kundičce.

"Ne." řekla jsem rovnou

"Ale no tak." Prosil.

Chvíli jsem o tom přemýšlela. Chci říct, opravdu jsem chtěla vědět, co bylo za jeho činem špatného chlapce, pokud to vůbec byl čin.

"Fajn. Ale nekouřit do obličeje a NEdotýkat se mě." zamračila jsem se.

Tom pokrčil rameny, což jsem považovala za souhlas.

~Tom POV~

Při obědě jsem přešel k partě (Jack, Jaeden, Noah, Caleb, Wyatt), abych jim mohl říct dobré zprávy.

"Čau patro." Sedl jsem si k našemu stolu.

"Hádej, kdo dostane dnes večer něco od panenky?"

"V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ! Nepodařilo se ti ji přesvědčit, že?"

"Podařilo. Jen přesně neví, s čím souhlasila." Smál jsem se a zbytek party se smál se mnou.

"Musím ji přimět, aby se do mě zamilovala, a pak dostanu, co chci."

"A potom?" zeptal se Wyatt.

"Ona jde do koše stejně jako ostatní barbíny."

O Hayden mi opravdu nejde, chci ji jen na jednu noc a pak si může dělat, co se jí zlíbí. Chci říct, je nádherná, ale musím pokračovat v každodenní rutině sexu. Ostatní ji mohou mít potom. Panenka je přece jen další děvka, že?

Bad boy~Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat