Zítra

185 10 0
                                    

Hayden POV

Chystala jsem se jít do Tomova domu.
Měla jsem na sobě černou mikinu a roztrhané džíny. Šla jsem tam jen proto, abych získala nového kámoše a abych viděla, jaký Tom doopravdy je; nic víc než to. Zazvonila jsem na zvonek a on mi otevřel dveře. Kurva. Neměl na sobě tričko, měl na sobě jen kraťasy.

"Pojď dovnitř." Usmál se, když jsem se snažila nedívat na Toma, který byl bez trička.

Vešla jsem do obývacího pokoje a ujistila se, že jsme
tu jediní, a pak se otočil, když mě Tom následoval

"Proč jsi bez trička?" Zvedla jsem jedno obočí.

" Abych udělal dojem." Mrkl a přišel blíž ke mě

"Žádné dotýkání, pamatuješ?" Odskočila jsem od něj, a on zavrtěl hlavou.

"Víš, že tak či onak tě přinutím se do mě zamilovat Hayden Cameronová" Řekl

"Ne, nepřinutíš. Proto jsem sem nepřišla." povzdechla jsem si.

Tom pov

"Víš, že tak či onak tě přinutím se do mě zamilovat Hayden Cameronová." Řekl jsem

"Ne, nepřinutíš. Proto jsem sem nepřišla." Hayden si povzdechla

PROČ MI TATO HOLKA JEŠTĚ NEPODLEHLA!?

Nikdy to často neříkám o holkách, ale ona je divoká a ty divoké jsou nejlepší

"Co chceš dělat?" zeptal jsem se klidně a shrbil se na pohovku.

"Nevím. Možná se dívat na film?" Zeptala se.

"Jasně." řekl jsem.
"Co takhle Padesát odstínů--"

"Ani to neříkej, zapomeň." Hayden obrátila oči v sloup a zachichotala se.

Trochu jsem se zasmál; byla docela vtipná.

"Pojďme se dívat na IT ." Trvala na svém.

"Fajn." Souhlasím.

"A-ale můžu si možná s-sednout vedle tebe? Bojím se h-hororů." Hayden vypadala nervózně.
Tak určitě.
Možná, že by se do mě zamilovala a já dostanu, co chci. Ten proces obvykle netrvá tak dlouho, než si mě nějaká dívka oblíbí. Dívali jsme se už hodinu na film a byli jsme na té části, kde Eddieho málem zabil Pennywise a Hayden se držela mého trička-- počkej, já jsem ho ani neměl. Držela mě, když jsem byl bez trička.
SKÓRE.

"Bojíš se?" zeptal jsem se a díval se na ni.

"N-ne. Pfft, ne." Lhala, ale z jejího hlasu jsem poznal, že ano.

O pár minut později už spala na mém klíně a jediné, co jsem slyšel, bylo její chrápání, tak jsem vypnul film. Vypadala docela roztomile a vůbec, ale nedostal jsem to, co jsem chtěl, a navíc jsem ji nechtěl vzbudit.
Možná příště Tome. Příště to určitě dostanu od panenky.

Hayden POV

Druhý den ráno jsem se probudila a zjistila jsem, že jsem na Tomově klíně. Spala jsem mu na klíně? Hladil mě po vlasech a díval se dolů na můj obličej a byl stále nahoře bez.

"Dobré ráno, Hayden." Promnul si oči.

"Ahoj Tome." Odpověděla jsem.

"Je pátek. Radši se osprchuj a jdi do "školky". Zvedl obočí.

"Uh, ano."

"Přinesla jsi si něco na převlečení, že?"

Zůstala jsem zticha.

"Půjčím ti nějaké věci mé mámy, protože je drobná jako ty." Vyběhl po schodech nahoru.

Za pár vteřin už se vrátil s maminčiným oblečením.

"Děkuji." Vzala jsem si oblečení a šla se do koupelny osprchovat.

Je tu jedna věc, kterou jsem zapomněla udělat; zamknout ty zatracené dveře.
Když jsem si dávala horkou parní sprchu, slyšela jsem, jak se dveře mírně pootevřely

"Promiň, jen potřebuji dostat své--" Slyšela jsem Tomův šepot.

"TOME, co tady děláš?" Povzdechla jsem si a otočila se, pokud by se hloupě nerozhodl zatáhnout závěsy ve sprše.

"To je v pořádku. Mám to, pro co jsem sem přišel. A víš, že přes ty závěsy tak trochu vidím."
Řekl se smíchem.

"CO?" zpanikařila jsem.

"Uklidni se, dělám si srandu." A pak odešel.

Jakmile jsme byli oba osprchovaní a oblečení, šli jsme s Tomem přes les do školky. Myslela jsem ŠKOLA. Sakra, zůstanu s tím klukem jednu noc a jeden z jeho zvyků se už stal mým. Byli jsme na půli cesty do lesa a pak jsme viděli Jacka, Jaedena a Noaha kouřit a signalizovat Tomovi, aby přišel.
Fuj ne oni.

"Pojď." řekl mi Tom.

Když jsme tam dorazili, všichni kluci něco zašeptali Tomovi do ucha a Tom se ušklíbl a řekl
"ne, ještě ne."

O co jim šlo?

"Tak Panenko." Jack se začal dotýkat mých vlasů a kroutit jimi, zatímco kouřil a nechal kouř jít na můj krk.

"To je v pořádku, nestyď se."

Všichni se zachichotali a začali se mě opravdu nepříjemně dotýkat kromě Toma, který si zapaloval cigaretu. Jaeden přestal kouřit a podal mi ji.

"Dáš si panenko?" Nabídl s olíznutí rtů.

"Nemyslím si, že chce cigaretu; myslím, že chce něco jiného."

Noah se zasmál a začal se dotýkat mých boků.
Pane Bože.
Necítila jsem se bezpečně; Podívala jsem se na Toma, který cítil, že se s tím necítím dobře.

Tomův pov

"Nemyslím si, že chce cigaretu; myslím, že chce něco jiného."

Noah se zasmál a začal se dotýkat Haydeniných boků. Hayden vypadala vyděšeně, ale byla příliš vyděšená na to, aby promluvila a řekla jim, aby přestali. Proč je taková? Nelíbilo se mi, že se jí ostatní dotýkali. Počkat, co to vůbec říkám?

Hayden POV

Najednou jsem slyšela Toma promluvit.

"Přestaň. Nelíbí se jí to." přikázal Tom a díval se mi přímo do očí.

Všichni se zastavili a nakřivo zírali na Toma, zatímco jsem šla dál, protože jsem s těmi idioty nechtěla mít nic společného. Tom je na druhou stranu ve skutečnosti v pořádku, protože se mi podařilo s ním VHODNĚ strávit noc.

Tom POV

"Musíte s ní být klidnější." Vykulil jsem oči.

"Proč se o ni vůbec staráš?" Jaeden se zasmál

Opravdu, upřímně řečeno, jsem ji chtěl dostat do postele a pak bych skončil s tou tvrdou holkou.

"Takže kdy do ní plánuješ bouchnout, když jsi to včera v noci neudělal?" zeptal se Jack.

"Trvá to příliš dlouho, takže kdy to vlastně zvažuješ?"

Ostatní čekali na mou odpověď.

"Dnes večer." ušklíbl jsem se.

Bad boy~Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat