Hayden pov
Je to měsíc, co se odehrály všechny ty kecy a drama s Tomem. Od té hádky jsme spolu nemluvili, ale všimla jsem si jedné věci; přestal zvát dívky do svého domu a pokud vím, byla jsem poslední dívkou s kterou spal. Obvykle ho ve třídě vidím, jak se na mě dívá, ale ráda si myslím, že je to jen moje představivost. Pořád mi není dobře asi jsem nemocná a nevím proč, ale myslím, že to nic není. Tom se také trochu zhoršil, když jsem mu řekla, aby mě nechal na pokoji. Zřejmě se zapletl s dealery a zločinci, ale já s tím nemůžu nic dělat nebo s tím spíš nechci dělat.
Tom pov
Už je to měsíc, co jsem zlomil jediné srdce, na kterém mi záleželo. Hayden nechápe, jak moc jsem se kvůli ní snažil změnit. Když jsem se na ni poprvé podíval v lese, myslel jsem si, že je to jen další děvka, ale je mnohem víc než to a pro mě je úžasné, že jsem si to uvědomil za pouhé dva dny. Takže je mi jedno, jestli mě nenávidí. Musíte bojovat za to, co je správné. A je pro mě ta pravá. Je těžké tomu uvěřit.
Hayden pov
Dlouho jsem chodila do školy jinou cestou protože nechci vidět Tomovy strašný kámoše.
Procházela jsem kolem knihovny, když jsem viděla, jak se dva kluci bijí.
"DEJ MI MŮJ ZKURVANÝ TABÁK!" Slyšela jsem jeden výkřik, když přirážel druhého kluka ke zdi.
Znělo to jako... Tom. Ten druhý udeřil Toma dvakrát pěstí a kopl ho do nohy a utekl, nechal Toma v obrovských bolestech.
"TOME!" Přiběhla jsem k němu, byl na podlaze, a když se na mě podíval, usmál se.
"Jsem teď v nebi?" Řekl, jako by skutečně věřil, že je v nebi.
"Ne." Protočila jsem očima a jeho úsměv zmizel.
"Ale stejně, jsi v pořádku?""Jo, jsi tady, takže jsem."
Zamračila jsem se protože to na mě jen zase 100% zkouší
"Proč jsi žádal o tabák? Tome, kouření je pro tebe špatný. Kdy si toho všimneš?"
"Kdy si mě všimneš?" Když jsem mu pomáhala vstát, zvedl obočí.
"J-já..." najednou jsem ucítila, jak se mi něco zvedá v krku.
"M-musím jít!" Běžela jsem a zahnula za roh, kde byla tráva, a zvracela jsem.
"Hayden?" Slyšela jsem Toma říkat za mnou.
"Proč jsi mě sledoval?" Pěstí jsem si utřela pusu
"Jsi v pořádku?" Řekl ustaraně a přistoupil ke mně.
"Nemůžeš jít do školy! P-pojď se mnou! Můžeš zůstat u mě!"
Sundal si mikinu a omotal ji kolem mě. Proč se choval tak ochranitelsky?
"Tome, jsem v pořádku. Díky za mikinu, ale budu v pořádku." Povzdechla jsem si a sundala si mikinu, ale Tom mě zastavil.
"Jdeš kolem mě a pak zjistíme, že jsi těhotná." Zavrtěl hlavou a vypadal dost naštvaně.
Moje oči se rozšířily, když řekl slovo na T.
"Bylo ti blbě skoro každých pár dní, takže...
Myslím, že si těchto věcí jsem vědom. Navíc jsme nepoužili ochranu."Tom si povzdechl a objal mě, když jsme oba šli k jeho domu. Když jsme dorazili k jeho domu, vzal mě do své ložnice a nechal mě ležet.
"Zůstaň tady. Hned jsem zpátky." Řekl a odešel.