Kalhotky

260 23 0
                                    

Hayden pov

Cítila jsem se tak nepříjemně s Tomem a jeho přáteli předtím v lese. Myslím, že bych byla vděčná, kdyby Tom mohl držet své přátele dál ode mě.

"Jsi v pořádku?" zeptala se Sophia, když jsme byli na hodině angličtiny.

"Ano i ne." povzdechla jsem si.

"Co se děje?"

"Strávila jsem noc a ráno s Tomem. Nedopadlo to tak špatně. A NEUDĚLALI jsme nic, než se zeptáš. Teď jsme jen přátelé, když jsem viděla trochu jeho dobré stránky. Ale dnes ráno jeho kámoši byli strašní kreténi."

"Nikdy jsi mi neřekla, že jsi strávila noc s Tomem! Lucky ducky." Vypískla.

Protočila jsem oči a pak se ozvalo třetí zazvonění. Když jsme se Sophií vešli do jídelny, Tom se na nás podíval a udělal znechucený obličej a pak se na mě lehce usmál, což mě opravdu zmátlo; možná jen neměl rád Sophii. Sophia a já jsme seděli s našimi dalšími přáteli: Sadie, Millie a Natalia.

"Ahoj holky." Se Sophií jsme se posadili.

"Ahoj!" Millie na nás mrkla a pak se podívala na Toma.

"Dobře, takže je tu jedna věc. Myslím, že jsem zamilovaná do Toma Kaulitze, ale onehdy za mnou přišel a plivl mi žvýkačku do obličeje, takže si docela myslím, že mě nenávidí."

Měla jsem pocit, že nechci, aby se Millie líbila Tomovi, i když jsme s Tomem jen přátelé.

"No, pokud to udělal, nemá tě rád." Řekla jsem a falešně se zasmála.

Millie se podívala dolů, jako bych ji naštvala, i když jsem to pravděpodobně udělala.

"Skvělý." Řekla smutně a podívala se na Toma, který se ve skutečnosti blížil k našemu stolu.

"Ahoj děvčata." Řekl a podíval se hlavně na mě.

"Ahoj." Millie si okamžitě začala kroutit vlasy, zatímco Sadie se na Millie dívala jako na blázna.

"Hayden, Bill má dnes večer večírek. Jsi zvaná." Kývl

Nechtěla jsem tam jít, protože by tam byly jeho strašný kámoši a pravděpodobně většinu času by jen pili a kouřili.

"Ne." Řekla jsem okamžitě a popoháněla ho

"Prosím? Slibuji, že ti mí kámoši daj pokoj." Tajně na mě mrkl

"Budu o tom přemýšlet."
"A pokud přijdu, mohu přivést své kámoše?"

"Jednoho kámoše." Tom přikývl.

Pak odešel a vrátil se ke svým přátelům a Millie na mě zírala.

"Dobře, právě tě pozval Tom Kaulitz na Billovu Kaulitz party." Natalia skákala nahoru a dolů.
"Koho tam vezmeš?"

Podívala jsem se na Sophii. "Moji nejlepší kámošku."
Řekla jsem.

Sophia mě objala a řekla, abychom se šli připravit k ní domů.

Tom pov

Právě jsem pozval Hayden a její kámošku na Billovu párty, což bylo součástí plánu dostat ji na jednu noc. Byl jsem trochu naštvaný, že jí po tom musím zlomit srdce, ale koho to zajímá? Zlomil jsem mnoho srdcí, tohle není důležité.
Po Hayden asi půjdu pro její kamarádku Sophii Lillis. Nevypadá však, že by byla příliš zajímavá.

Bad boy~Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat