Přísahám

287 19 15
                                    

Hayden pov

Tom a já jsme se právě chystali opustit jeho dům a jít do mého, když najednou dveřmi prošel vysoký muž s hnědými vlasy a silným zápachem piva a kouře.

"TY IDIOTE!" Muž vykřikl a udeřil Toma pěstí do obličeje.

"Tu holku máš těhotnou!"

"Do prdele." Slyšela jsem Toma říkat, Tomův nevlastní otec byl mimo provoz. Přišpendlil Toma ke zdi a stiskl mu zápěstí.

"Za tvůj trest se postarám o to, aby tahle dívka nikdy neměla své dítě." Zašeptal Tomovi do ucha.

"Ne! Slez ze mě!" Tom se pokusil kopnout Shawna do břicha, ale Shawn byl příliš silný. Shawn se pak otočil na mě.

"Vidíš, tohle je to, co stojí za "Bad boyem". Není to teď žádný drsňák, že?" Shawn se zasmál.

"Nechte ho být!" Zakřičela jsem.

"Děláš si ze mě srandu?" Zamračil se.

"Tenhle kluk tě opustí, když ho budeš nejvíc potřebovat. Jsi jen další dívka, kterou si přivedl do postele a kterou jen využívá! Radši se modli, holčičko!"

"Ne! Mám ji rád a líbí se mi, Shawne! Naser si!"

Shawn hodil Toma na podlahu a kopl do něj dvakrát a pak ho dál bil pěstí.

"Hej! Přestaň! Přestaň, ty agresivní kreténe!" Snažila jsem se stáhnout Shawna z Toma, ale Shawn mě hodil na podlahu a já jsem přistála na tváři.

"Jsi NEVHODNÝ být otcem, Tome! Bůh ví, co s tím uděláš, jestli to někdy vyleze z toho žaludku. Nejspíš si dej drogy a dotkni se ho svýma feťáckýma prackama!"

"ARGHHHHH!" Tom křičel a byl opravdu naštvaný.

Vstal a praštil Shawna pouze do obličeje nechal Shawna, aby ho praštil zpátky.

"Až se vrátím," začal Shawn.
"Pokud neodejdeš a nevezmeš si všechny své věci, Tome, a nepřesuneš se někam jinam, zabiju tě holýma rukama. Sleduju tě."

Shawn vyšel ze dveří a nechal nebohého Toma na podlaze těžce dýchat. Vstala jsem, když mě Shawn strčil na podlahu a běžela k Tomovi.

"Tome!" vykřikla jsem a držela ho za hlavu.

"Jsi v- v pořádku?"

Neubránila jsem se slzám. S Tomem se tak muselo zacházet každý den. Jak to snášel?

"Hayden, neboj se o mě. Co ti udělal?" Tom držel i mou tvář a naše nosy a čela se dotýkaly.

"On-on do mě trochu strčil a já jsem se trošku bouchla do hlavy, ale je to v pořádku. Podívej se na sebe, jsi celý zraněný."

Tom udeřil pěstí do podlahy.

"On co?" řekl Tom vztekle, s jeho rozevření nosních dírek.

"Tome, nic mi není." Řekla jsem.

Tom vstal a zaťal pěsti. "On do tebe STRČIL? Jdu HO kurva ZABÍT!"

Tom vykopl dveře a pokusil se utéct, ale držela jsem ho za zápěstí.

"T-Tome, podívej se na mě. Na hlavě nemám žádné důlky, takže jsem v pořádku. Věř mi."

"Přísaháš?"

"Přísahám."

"Ale až ho příště uvidím, střelím ho stokrát do penisu, dokud nedostane menstruaci."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 03, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bad boy~Tom KaulitzKde žijí příběhy. Začni objevovat