Pošto mi ovo nije prvi put da pišem nešto ovog tipa jer sam korisnika wattpada 8 godina (zadnjih 5 doduše neaktivno), a za nešto veće nemam volje nit vremena, odlučila sam da se posvetim onom u čemu sam najbolja, a to je pisanje tzv. "randoma".Random je nekad, u moj vakat, bio za prepričavanje ličnih random priča, pa vam čitaoci kao postavljaju pitanja u komentarima, a onda vi napravite poseban chapter "Q&A" pa odgovarate, a pitanja su tipa koja ti je omiljena boja, šta si u horoskopu i omiljena knjiga, glumac, film, serija....
Kasnije je malo upgrade-ovan pa su spisatelji, osim ličnih doživljaja, pisali i svoja kritična mišljena, a ta mišljena su bila:
1. Zašto današnja muzika ne valja
2. Uzrok depresije, kako, zašto, zbog čega i zašto se svi "režu"
3. Kako je One Direction sranje
4. Lgbt da, ne, možda?
5. Tzv "sektaši" (slušaoci rok i metal muzike)
6. Da li gimnazija valja kurcu ili neI tako u nedogled, a na svakom takvom chapteru, logično, dolaze drugi članovi balkanske strane wattpada da zauzmu svoju ličnu kritičnu stranu tako da je jedan komentar imao po 100 reply-ova od jedno 6 ljudi koji, naravno, diskutiraju...
Ahhhh, dobra stara vremena. Tad je wattpad bio na vrhuncu, da ga nije bilo trebalo bi ga se izmisliti.
Ko nije prošao taj period na wattpadu, nek odmah ide na settings i delete account jer taj period je bio urnebesan.
Takodjer, mnogo dobrih knjiga je bilo i mnogo talentovanih persona, kao i naših lektora koji bi ti samovoljno ukazali na greške tako da možeš poboljšati kvalitetu svog pisanja, kao i gramatiku.
A da ne zaboravimo i naše drage cure koje su za dž pravili covere za knjige koji su bili haos dobri.
Takodjer i oni koji su ovu društvenu mrežu koristili da prenesu svoje znanje na druge i to su radili odlično jer ne mogu opisati koliko toga korisnog sam naučila samo jer sam koristila wattpad skoro pa 24/7.
Wattpad ne koristim već skoro pa 5 godina, tačnije od kad su ukinuli aktivnost jer mi je postalo bezveze. Jer si gledao ko šta voutuje, pa te to privuće da i ti kreneš čitati tu knjigu, ili neko ostavi neki pozitivan komentar pa te i to isto primami, jednostavno je bilo lakše pratiti šta je dobro i šta se čita.
Da je opet 2016/2017/2018 bila bih vjerovatno opsjednuta i dalje wattpadom jer je genijalan, ovako mi je meh.
Ali i dalje sam tu, započinjem kao neki random za koji ne znam koliko dugo će biti u životu ali stay tuned, možda i zaživi.