Black Clover

26 2 4
                                    


Sjedim ja na terasi, večernja kafica, cigarica, slušam komšiluk klasični balkanski mentalitet.
Neka kišica kofol pada, vjetrić te hoće te neće. Kontam se il' udari il' nemoj nikako. Kad kreće jače da duva. Nešto se unervozilo. Gasim ja cigaricu, kad kiša k'o iz kabla. Pljušti li ga pljušti. Pa kao nešto se čuje grmljavina, pa se kao pojačava. Gasi internet, motaj kablove plata mi nije tol'ka da se ja tu izmotavam ma neće grom u mene.

I kako tele u šarena vrata gleda, tako i ja u crni ekran tv-a. Vrijeme je za koju epizodu Black Clovera, ali vrijeme pokvari sve.

Zato sada ide recenzija!

Ko zna il' ne zna, Black Clover je anime žanra fantazija. Nije još završena ni manga (čini mi se), a kamo li anime. Poprilično je nedavno izašao, ako se ne varam 2019.

Moj prvi anime ikad je bio Death Note, koji mi je postavio visoke standarde i iz tog razloga ne gledam svašta i nisam pogledala mnogo anime-a jer koliko god vi meni pričali da je Naruto, Fairy Tale, One piece itd dobri animei, ja smatram da su previše dugi i da nisu vrijedni gledanja.

Sve to stoji, dobra priča, dobra radnja, ali iz nekog razloga mislim da su epizode nepotrebne dodavane. Moje lično mišljenje.

Eh pa sad, Black Clover već sad ima cca 180 epizodi (nedovršen) i time sama sebi upadam u usta, ali moja odbrana je da nisam imala pojma da ima toliko epizodi i da sam tek na polovici tako da ne znam kako se dalje odvija radnja. Možda mi za 20 epizodi dosadi i postane glup, ne znam, ali ono što znam, za sad, jeste da mi se svidja.

Prve tri epizode su bile abnormalne dosadne i glupe, što je normalno jer je tek uvod u priču.

Radnja je smještena u svijet u kojem je magija sve. Neki ljudi imaju veliku količinu magije, neki malu, po tome se rangiraju (moći su uglavnom vode, vatre, vjetra, zemlje, vremena itd).

Seljaci uglavnom imaju veoma malu moć, dok plemići i oni iz kraljevskih porodica imaju abnormalne moći.
Pored glavnog kralja u kraljevstvu, tu je i kralj čarobnjaka. Njegov cilj je da čuva kralja kao i samo kraljevstvo.

Titula kralja čarobnjaka je uvedena kada je nekad davno jedan lik pobjedio demona i time postao legenda. Od tad se svi bore da postanu najjači u kraljstvu i dobiju tu čast da postanu kralj čarobnjaka.
To naravno, mogu samo rijetki jer je procedura za to vrlo striktna.

Postoje odredi magičnih vitezova, klasična vojska samo sa magijom.

Svake godine svi talentirani ljudi dolaze na natjecanje gdje se određuje ko je dovoljno talentiran da upadne u jedan od odreda magičnih vitezova. Kapetani svih odreda pomatraju razne vještine natjecatelja i biraju svog novajliju.

Zaboravila sam napomenuti da svaka osoba sa 15godina dobija svoj grimorij. Grimorij je knjiga u kojoj su, grubo rečeno, zapisani napadi koje radite sa svojim moćima. Oni su različiti i unikatni. Grimorij doslovno određuje koliko ste moćni, jer postoje jaki i slabi grimorie.

Tu se vraćamo na glavne likove. Jednog dana neko pred jednom crkvom u selu ostavlja dvije bebe, Yuno i Asta. Pop crkve ne zna da li su braća ili ne, ali ih zadrži kod sebe.
Oni nisu jedini, u crkvi ima mnogo siročadi.

Yuno i Asta su odrasli zajedno kao najbolji prijatelji, postojao je samo jedan problem - Asta nema nikakvih moći, dok je Yuno poprilično talentiran.

Dok bi neko pomislio da bi Asta bio ljubomoran na svog prijatelja, ne, on mu se divio i radio je sve kako bi bio podjednako jak kao i on.

Asta je svaki dan trenirao ne bi li konačno dobio svoju moć, ali uzalud.

Došao je i taj dan da dvojica prijatelja dobiju svoj grimorij. Svi vršnjaci su se okupili, svi su dobili svoj grimorij, osim, naravno, Aste. Svi mu se podsmijevaju, dok pažnja ne predje na Yuna koji je dobio grimorij sa 4 lista djeteline. Legendarni grimorij koji važi za najjačeg (p.s Yuno ima moć vjetra). Asta nije ljubomoran, ponosan je na svog prijatelja i obećava sebi da će i dalje naporno raditi kako bi jednog dana postao kralj čarobnjaka.

Yuno se vraća kući, u medjuvremenu ga napada lopov koji želi da mu otme grimorij. U pomoć mu pristiže Asta koji se nada da će sa fizičkim moćima onesposobiti neprijatelja, no uzalud. Prije nego što se preda u njemu raste želja da nastavi i da se ne predaje u tom trenutku se svatra stari, crni grimorij iz kojeg izlazi ogromni mač. Asta mačem onesposobi neprijatelja poništavajući njegovu magiju. Presrećan je što je napokon dobio svoj grimorij, ne znajući da je taj stari grimorij ustvari grimorij sa 5 listova djeteline.

Dvojica prijatelja nakog mjesečnog treninga kreću na natjecanje da bi postali magični vitezovi.
Yuno se ističe svojim moćima, dok Asta ostaje u sjenci, medjutim ipak sve zadivi kako jednim zamahom maćem sva magija nestaje.

Yuno biva primljen u najbolji odred, Zlatna zora, dok Astu niko nije želio. Asta se zatim dere da nikad neće odustati od svog cilja da postane kralj čarobnjaka, na što dolazi kapetan crnih bikova do njega i govori mu da ponovi to ako je dovoljno hrabar, što on učini, na što ga kapetan primi u svoj odred.

Iako odred Crnih bikova važi za najlošiji, Asta je ipak srećan što je napokon postao magični vitez, a i Yuno takodjer što je njegov prijatelj uspio.

Crni Bikovi su prepuni čudaka, ali se on brzo navikava i svi mu postaju prijatelji.

U odred crnih bikova je i stigla Noel, ona je iz kraljevske porodice medjutim ne zna kontrolisati svoju moć i zbog toga je cijeli život braća i sestre omalovažavaju. Ona je arogantna i uvijek ponavlja da je plemić, to je njezin stav jer se pravi da je bitna iako duboko u sebi misli da nije vrijedna. Prvi put kad se sretnu u odredu, ona i Asta, Noeline moći podivljavaju što svima iz odreda daje znak da ona ne zna kontrolisati moći. Ona se osjeća poniženo, dok joj Asta prilazi i govori joj kako su joj moći jako kul i da je veoma jaka. To je malo omekša.

Asta je jedan mangup, dobrica koja svima misli dobro i nikad ne odustaje. Zbog toga je anime dobar, pored nevjerovatno priče btw.

Crni Bikovi se zbog njega mjenjaju, sve oko sebe tjera na promjene i da imaju više vjere u sebe jer on bez ikakve moći nikad nije odustao i nikad ne odustaje, a pored toga prelazi svoje limite i pobjeđuje i one jače od sebe.

Ako ste ljubitelji animea, topla preporuka od mene, nećete se pokajati.

Ako ste ljubitelji animea, topla preporuka od mene, nećete se pokajati

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sarkastična Where stories live. Discover now