Dobar dan i dobro nam došli!Razmišljala sam ovih dana o čemu bih mogla pisati i onda naidjem na jedan tiktok i shvatim da bi bilo proprilično dobro da se piše o tome.
Andrew Tate je mislim mnogo popularizovao podcastove, a ono najgore što je ostalo poslije njega jesu osobe koje žele da budu kao Andrew Tate.
Doduše, nećemo o njemu komentarisati jer lično smatram da ima itekako dobrih izjava i da nije mizogen kako ga mediji predstavljaju.
Elem, ono o čemu ćemo pričati jesu upravo te osobe koje žele da budu kao Andrew Tate, a od njih se najviše izdvaja ženski Andrew Tate - Pearl.
Zaista ne znam njezino puno ime, znam samo da je na TikToku poznata kao Pearl.
Ona je, mislim, u centru pažnje od kad je u jednoj emisiji izjavila da smatra da trans žene ne bi smjele takmičiti se u ženskim sportovima jer su biološki i dalje muškarci i samim tim imaju fizičku prednost i da oduzimaju ženama klasifikacije za koje su se toliko dugo borile i trudile.
Taj komentar je bio na svom mjestu, a ono što slijedi poslije toga je haos.
Poslije toga ona sve više gostuje u raznim emisijama i podcastovima i priča o rodnim razlikama. Neki njezini komentari i izjave su i više nego odlične, ali je nekad takva "pick me girl" da se ne može slušati.
Od nje više čujem izjave tipa gdje se ona više opredjeljuje za stranu muškaraca, nego žena. Konkretan primjer u jednom podcastu je izjavila "ne znam kako žene mogu doći na posao u provakativnoj odjeći i ljutiti se kada muškarac pomisli nešto".
Koliko žena legne pored muža u provaktivnom donjem rublju na što se muž okrene i pravi se da ne primjećuje? Mislim da je to mnogo bitnija i veća tema.
O tome, naravno, niko ne priča, ali će isti taj čovjek sutradan gledati u deklote druge žene.
I ne kažem da je kriv muškarac ili žena, krivi su ljudi. Jer su svi različiti i ne možemo nekome zaviriti u mozak i vidjeti o čemu razmišlja, ali globalizacija i krivnja žena zbog pojedinaca koji ne spavaju sa svojim ženama, ali bi druge rado da im se ukaže prilika je banalna.
A ona nije jedina koja to radi, postoje i muškarci koji žele napraviti sve i jednu ženom glupačom koja misli samo o novcu.
I u svojim podcastovima upravo dovode takve - glupače koje razmišljaju samo u novcu. I one u tim podcastovima dijele svoje mišljenje, objašnjavaju neke bitne teme i pri tome samo potvrđuju glasični stereotip o ženama, da su glupe.
Zašto ne dovesti fakultetski obrazovanu ženu u podcast, a ne ženu koja zarađuje od onlyfansa. Upravo jer fakultetski obrazovana žena ne želi da se zamara tim stvarima, a i pojela bi svakog tog muškarca argumentima.
Ne mora biti čak fakultetski obrazovana, bilo koja žena koja je "stay at home" bi pojela ove današnje muškarce sa argumentima.
Moja mama, vaša mama bi to takodjer lako odradile. Zašto?
Jer se ne zamaraju previše glupim pitanjima i imaju realnu sliku života.Kako znati da je muškarac pravi za tebe? Lako, ne moraš tražiti dokaze, sami dodju. Isto važi i za ženu.
To je samo jedno banalno pitanje o kojem često diskutuju na tim podcastovima i ulaze toliko duboko kao da se radi o nekoj misteriji, a ne o tako prostoj stvari.
I primjećujem da se sve više daje na značaju tim rodnim razlikama što me užasno nervira.
Žena i muškarac su abnormalno različiti, fizički, psihički, emocionalno. Toliko lijepih stvari ima da se komentariše kao npr. kako je majčinski instikt nešto što muškarci nikad neće osjetiti i koliko su žene nagrađene time da budu majke jer je to jedna prelijepa stvar.
Umjesto o tome, komentariše se to kako su žene užasni vozači, kako su užasne u sportu i slično.
I to nas vodi do poente - sve više i više se od života pravi neka visoka matematika, a živjeti je tako prosto i sve više se daje prednost banalnim stvarima, a zanemaruju se one lijepe stvari.
I na kraju, svaka budala uzme mikrofon pozove neke ljude i komentarišu o nekim kao bitnim temama, a ta jako bitna tema je "da li je onlyfans okej ili ne".
I kada Pearl dodje i objašnjava kakve su žene....
Samo ostanite pri zdravoj pameti i ne dozvolite da ovakvi pojedinci utiču na vaše mišljenje.
Štagod vi, kao žena, htjele to je sasvim u redu. Da idete na fakultet, da se udate, da se ne udate, da ostane stay at home mom, to je sve vaš lični izbor i sve i jedan je ispravan.
I nažalost došli smo u vrijeme kada je loše to što želiš da mlad osnuješ porodicu, a ništa divnije nema od dvije mlade osobe koje se trude izgraditi sebi dom.