Herkese merhabalar efenim, nasılsınız iyi misiniz?
Bölüm itibariyle ara final süremiz dolmuştur her zaman olduğu gibi 2 haftada bir bölüm gelecektir veya 10 günde 1.
Zaten şurada finale ne kaldı ki? Az birşey...
Neysem efenimler sizi bölümle baş başa bırakıyorum hehehehe
Yorummmm+ Beğeniiiii
Keyifli Okumalar;
🐍🦋
1 Mart 2020.
Kader onları birbirinden uzak noktalara götürmüştü, adam kadını her yerde arıyordu ama kadın ortalıkta yoktu.
"Yeğenimi bul Yılan!" Dedi Gürkan. Boş gözlerle o'na baktım. "5 ay! Koca koca 5 ayda ondan ufak bir iz bile yok!"
Karşımda herkes vardı. Tarık, Fırat, Aşkım, Yağız, arkadaşları. Hepsi buradaydı.
"Ondan annesinin evini kim aldı!" Diye bağırdı Yağız. Parmaklarımla masanın üstüne ritim tuttum.
"Siyah maskeli bir adam enişte bahçeye girmeden 3 dakika önce girip evi yakıyor, ama Aden bidonu eniştenin elinde görüyor. Tartışma oluyor, Aden içeriye giriyor orada enişte çıkartıyor. Sonra Aden eniştenin belinde olan silahı alıyor ona doğrultuyor." Dedi Cenk. Kamera kayıtlarından öğrenmişti.
"Sonra Aybora diğer silahı Aden'e doğrultuyor. Aden'in silahından kurşun çıkarken Aybora'nın silahından kurşun çıkmıyor. Aden, Aybora'yı vuruyor. Arkada olan maskeli adam Aden'e kurşun sıkıyor. Aybora yüz üstü düşüyor, adam geliyor ve Aybora'nın sırtına bir kurşun. Aden'in karın boşluğuna bir kurşun sıkıyor. Sonra maskeli adam Aden'i oradan alıyor, ondan sonra en ufak bir ize bile ulaşamıyoruz." Dedi Tarık. Yerimden kalktım.
"O'nu bulmak için elinden gelenin daha fazlasını yapıyor! Siz bilmiyorsunuz ama biz biliyoruz! Adam kendini parçalıyor." Dedi Aşkım. Merdivenlere doğru ilerledim.
"Onun yüzünden!" Diye bağırdı Kuzey. Cevap vermeden merdivenlerden çıktım. Giyinme odasına girdiğimde kapıyı kapattım, gece yatarken giydiği tişörtü elime aldığımda yavaşça diz çöktüm.
"Üşüyorum Milen." Gözyaşlarım suzulmeye başladı. "Senden haber alamıyorum, neredesin? O adam kim bilmiyorum, hayatta mısın?" Hıçkırdım. Çaresizce tişörtüne sarılıp Hıçkırdım.
25 Şubat 2023;
"Milen?" Diye sordu Mehmet bey. Gülümseyerek yüzüne baktım. "Nasılsın?"
"İyiyim Mehmet bey siz nasılsınız keyiflisiniz bakıyorum." Dedim. Mehmet bey derin nefes verdi.
"1 buçuk yıldır aynı konuşma farkındasın değil mi? Her geldiğinde iyiyim diyorsun." Dediğinde omuzlarım düştü. 1.208 gün oldu. 3 yıl, 3 ay 21 gündür kimse bana sarılmadı.
Ama ben buraya 578 gün önce geldim, o adamın yanında ise 630 gün geçirdim.
"Gerçekten nasılsın Milen." Gözlerine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
46 Dikiş Yarası
أدب المراهقينTik tak. Tik tak. Saattin acımasız yelkovanı dönüyor, acının tekrar etmesini istiyor. Tik tak. Tik tak. Hayat çarkı duruyor. Tik tak. Tik tak. Ölüm yaklaştı. "Ne istiyorsun!" Diye bağırdım sesim oldukça güçsüz çıkmıştı, boyun eğmeyeceğim dimdik d...