17. Dönüm Noktası

258 29 25
                                    

Küçük bir arayla sizlerleyim canlarım, dönüm noktasına Hoşgeldiniz. Bu bölümden sonra bir müddet bölüm gelmeyecek bir nevi ara final gibi.

Neyse kelebeklerim keyifli okumalar.

🦋🐍

Silah sesi her yeri doldurmuştu. Arkamdaki adam yere yığıldığında irkildim. "Sevdiğim adamın yenge hanımına kimse dokunamaz!" Dedi bir kadın. Sırtımı döndüğümde elindeki silahını diğer adamlara doğrulttu.

Elimdeki silahı Aybora'nın ensesine silahını doğrultan adama çevirip ateş ettim, tam anlından. Aybora hızla ayağa kalkıp yere düşen silahı aldı. Karşımızdaki adamlara silahını doğrulttu.

"7'ye 3, şansınız sıfır!" Dedi siyah gözlüklü adam.

"4 yapalım onu biz!" Dedi Tarık. Bizimle konuşan adamın arkasından silahını doğrulttu.

"Yenge hanımıma silah doğrultmak he! 5 yapalım!" Dedi Fırat. 7'ye 5.

"Patrona silah doğrultmak ayrı bir suç! Ayrıca yengemize de!" Dedi Mustafa. Birkaç saniye içinde Aybora'nın adamları etrafımızı kuşattı, onlar bizi bulmuştu.

"7'ye 15, şansınız 0!" Dedi Aybora. Sesinde keyif vardı. "Ben Yılan, sence önlem almadan bir yere gider miyim? Bu ormanın dört bir yanında adamlarım var, sağ çıkma oranınız 0!"

"Diz çök lan!" Diye bağırdı Tarık. Tarık sadece gözlerime bakıyordu. "Hepiniz!" 7 adam diz çöktüğünde onlara baktım.

"Aşkım!" Dedi Fırat. Koşarak yanımdaki kadına sıkıca sarıldı, kadın karşılık vermedi. "Korktum."

"Terk ettiğin kadın için endişelenme." Dedi Aşkım. Beyaz saçlı beyaz tenliydi, Fırat'la aynıydı. Gözleri, vücudu çok güzeldi. Giydiği siyah kumaş pantolon ve askılı tişörtün üstüne ceket giymişti.

Fırat kendini düzeltti. Tarık bana doğru birkaç adım attığında geri gittim adımları duraksadı. "Aşkım, Faruk'un yanına soktuğum ajanım. Aynı zamanda Fırat'ın eski sevgilisi, babamın 6 düşmanın yanında ajanlarım var." Dedi Aybora. Başımı sadece sallamakla yetindim.

"Yenge." Dedi Mustafa. Karşımda dikildi. "Gerçekten üzülmedin mi bizi uyuturken? Düşünmedin mi Aybora abi bize neler yapar diye?"

"Yenge hanımım sana bu yakışmadı, küstüm sana." Dedi Fırat. Sırtını döndüğünde içim burkuldu. Aybora adamlarıyla konuşmak için ileriye doğru gittiğinde sırtımı ağaca verip diz çöktüm.

Elimdeki silahı yere fırlattım. "Sigara?" Diye sordu Aşkım. Elindeki sigara dalına baktım, yavaşça parmakları arasında olan sigarayı dudaklarıma yaklaştırdım uzattığı çakmak ile ucunu ateşe verdim.

46 Dikiş Yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin