İçinde yanan bu ateş,
kaostur,
kaos,
sanattır sevgilim.
Benim hatam değilse kimin hatasıydı? Benim hatam...Slyterin
Dakikalar geçtikçe bu kelime zihninde daha da yabancı, ama bir o kadar da acı dolu bir şekilde tanıdık geliyordu. İnsanların şaşkınlıkla baktığı, en ufak bir hece bile mırıldanmadığı kişi o olabilirdi. 5 yıl önce kâbusları gerçeğe dönüşen kişi o olabilirdi. Şapkanın onu kırmızı ve altınla kutsaması belki de biraz şanstı, şans diye bir şey olmasa bile - özellikle o anda.
Ama belki de, Gryffindor'un temsil ettiği şey gerçekten buysa, ona Slytherin benzeri özellikleri vermediğini söyleyen kimse yoktu. Bu yüzden hatayı kendine verdi.
Çocuk McGonnagle'a ve muhtemelen diğer profesörlere çok benziyordu, gözleri kocaman, ağzı açıktı. Ama bu Profesörleri gerçekten şaşırttığında dudakları titremiyordu. Öfkeyle titremiyorlardı ve bir sonraki nefesi almaktan bile korkmuyorlardı.
Cayden Victoria'ya doğru sadece kısa bir süre baktı ama bu kısa göz teması onun bambaşka bir korkunçluk dalgasına kapılmasına yetti. Kardeşinin taşıdığı ezici hüzün ona bir dalga gibi çarptı ve yüzemedi.
Boğulan o değildi. Dumbledore'un yıllık konuşması biter bitmez koşarak dışarı çıkan oğlandı. Kız muhtemelen bir kardeş olarak katlanabileceğiniz en kötü duyguyla baş başa kaldı, çünkü gözyaşları yanaklarını boyamış bir halde salondan koşarak çıktığı anda kız oturmaya devam etti.
Kız şok içinde tabağı boşalırken her şeyin yolunda olup olmadığını sorduğunda Lily'ye cevap vermedi. Sıkı bir gülümseme, cevapsızlık ve başkan arkadaşına birinci sınıfları kulelere götürmelerini söyleyen sözlerle duygularını sağlıksız bir şekilde idare ettiğini gösterdi. Remus onun ağzından Hogwarts'la ilgili gerçekler dışında bir kelime almak için ne kadar uğraşırsa uğraşsın, Victoria ilk kez yatakhanelerine koşanlar gibi hızla uzaklaştı.
Lily onunla yatakhanelerinde konuşmak istedi. Ama asabi olmamakla övünen sarışın, kendisine parolayı söylemediği için Slytherin başkanına neredeyse bağırmakla meşguldü. Onu bu konuda ikna edemeyince, Cayden'e kendisiyle dışarıda konuşmasını beklediğini söylemesi için ikna etti.
Neticede, bina başkanı alaycı bir gülümsemeyle geri gelip Cayden'in onu görmek istemediğini söylediğinde dibe doğru koştuğunu fark etti. Sabah 4'e kadar dışarıda bekledi, her ne sebeple olursa olsun sabahın 4'ünde dışarı çıkmasını kaçırmamak için. Şapka onun kurnaz olduğunu söylüyordu, ama onu içeri almak için tablonun peşine düşecek kadar değil. Zeki olduğunu ama sarışın çocuğa ulaşmanın bir yolunu bulacak kadar zeki olmadığını söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLAS -James Potter-
FanfictionJames Potter birçok şeydi. İyi bir atlet, sadık bir arkadaş ve Gryffindor'un altın çocuğu. Victoria Atkinson içinse başkalarında nefret ettiği her şeydi. Küçüklüğünden beri ona empoze edilen değerleri somutlaştırıyordu. İşte tam da bu yüzden genç...