• Bölüm VIII

75 14 10
                                    


Hiçbir önemi yok; ben buradayım; hala buradayım.

— Arthur Rimbaud


Öğrenci başkanı olmanın avantajları vardı; puan alabilmek (sadece kendi evi için olsa bile), çoğu zaman derse geç gelmek için bir mazerete sahip olmak ya da öğrenci başkanı tuvaletini kullanabilmek gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öğrenci başkanı olmanın avantajları vardı; puan alabilmek (sadece kendi evi için olsa bile), çoğu zaman derse geç gelmek için bir mazerete sahip olmak ya da öğrenci başkanı tuvaletini kullanabilmek gibi. Fakat gece geç saatlere kadar devriye gezmek Victoria için bir avantaj sayılmazdı. Sene başında okul müdürü onları geceleri kalenin tehlikeleri konusunda uyarmıştı ama Victoria bu faaliyetten kaynaklanan tek tehlikenin uykusuzluk olduğunu düşünüyordu. Okul arazisinde koşuşturan bir yaratık görmemişti - sadece bazı öğrenciler sokağa çıkma yasağını geçmişlerdi. Çoğu bir yerlerde öpüşüyor ya da daha az kıyafet ve daha fazla fiziksel temasla gerçekleşen benzer aktivitelerde bulunuyordu.

Victoria'ya göre okulun ilk ayı oldukça hızlı geçmişti. Şu anda Gryffindor kulesindeki bacanın önündeki koltuklardan birini işgal eden sarışın, kahvesini içerken antik tılsımlarla ilgili oldukça ilginç bir kitap okuyordu. Bu içecek, geç saatlere kadar ayakta kalması gerektiğinde her zaman içtiği bir içecekti ve şu anda Remus'un onunla birlikte devriyeye çıkmasını beklediğine göre, bu içeceğin orada olması gerekiyordu. Aksi takdirde, yorgunluk galip gelecek ve Merlin'in sakalı diyebileceğinden daha hızlı bir şekilde uykuya dalacaktı. Sokağa çıkma yasağı çoktan geçtiği için öğrencilerin çoğu çoktan yatmıştı ve bu nedenle odayı dolduran tek ses ateşin çıtırtısı ve orta ve işaret parmağının kitabının arkasına vurmasıydı.

Kanepeye yerleştiğinde, iki Gryffindor'un devriyelerinin başlamasına sadece 15 dakika vardı. Bir süre kitabını okuduktan sonra, kız onun şimdiye kadar orada olması gerektiğinden emindi. Ve odanın arkasında duran saate bir göz attığında, onun gerçekten de bir saat önce orada olması gerektiğini anladı. Onu bu kadar uzun süre meşgul eden şeyin ne olduğunu merak ediyordu, hiç geç kalmadığını gören Victoria, kimseyi uyandırmamayı umarak erkeklerin yatakhanesine giden merdivenleri parmak uçlarına basarak çıktı.

Victoria, Peter/Remus yüzünden zaten orada olduğu için yatakhaneyi bulmak zor bir iş değildi. Kapıyı hafifçe çaldıktan sonra yanıt alamayınca dikkatle kapıyı açtı ve tüm çapulcuların uyuduğunu gördü. Bakışlarının yöneldiği ilk kişi, kalın bir battaniyenin altında, ona bir fetüsün pozisyonunu anımsatan bir şekilde yatan çocuk oldu. Onun yanındaki ve dolayısıyla kapıya en yakın yatakta ise Sirius yatıyordu. Başını yatağın ucuna dayamış ve kollarını sanki parti yapacakmış gibi germiş olan gri gözlü çocuk oldukça komik bir görüntüye sahipti. Kıkırdamasını alçak sesle sürdürdü ve bu gerçek değişmeden önce yumuşak bir horlama bakışlarını James'e kaydırmasına neden oldu. Onu yüzünde küçük bir sırıtışla uyurken bile bu kadar huzurlu görmek Victoria'nın yüzünde küçük bir gülümsemenin belirmesine neden oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATLAS -James Potter- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin