"Yarına kadar evrende herhangi bir yere gidebilecek olsaydınız,nereye giderdiniz?"
"Hmm... Yarın nerede olacaksın?"
Peron 9 ¾ Eylül'ün 1'inde her zamanki halindeydi - aşırı kalabalık-. Genç cadı ve büyücülerin Hogwarts'a geri dönecekleri gün başka türlü nasıl olabilirdi ki? Küçükten büyüğe doğru sıralanan öğrenciler aileleriyle vedalaşıyor, arkadaşlarıyla yeniden bir araya geliyor, ama en önemlisi, çoğu için ikinci bir ev gibi olan bu yere dönecekleri için aşırı heyecan duyuyorlardı.Aralarında Victoria tanıdık yüzler gördü, çoğu onu selamladı ve herkesin yetişebileceği kadar insan olduğu için sadece birkaç saniye sürecek küçük bir konuşmanın içine çekti. Kız oda arkadaşlarını çoktan bulmuştu, odalarında geçirecekleri kızlar gecesi için söz vermişlerdi, özellikle de geri döndükleri ilk gece için önemliydi.
Her şey her zamanki gibiydi. Heyecanla parlayanlar da vardı, şimdiden endişe saçanlar da. Belki sıralama için, belki de S.B.D.'ler / F.Y.B.S.'ler için - ilk kez katılacak olanlar, son kez katılacak olanlar.-
Bir ev cini, ailesinin gördüğü tek güvence olan savunmasını, trene varışın gerçekten gerçekleşeceğinden emin olmak için itiyordu. Yukarıdaki alaca baykuş zaman zaman cıvıldıyor, neredeyse bazı öğrencilerin Hogwarts'a dönmüş olmaktan duydukları heyecan kadar Baykuşhane'ye dönmüş olmaktan heyecan duyuyordu.
Yine de Cayden Atkinson alışılmışın dışına çıktı.
Kız kardeşinin yanında yürüyen çocuk, gözlerini bir an bile sabit tutamadı. O zaman bile, istasyona ilk kez gelmediği halde, çocuk kırmızı treni ilk kez gören diğerlerinin neredeyse aynı tepkileriyle karşılaştı.
Ama yıllar boyunca zaman zaman kız kardeşini alıp platforma getirmesi hiçbir şeyi değiştirmemişti. Yüzünde beş yıl önce kız kardeşinin yüzündeki ifadenin aynısı vardı ama Victoria dışında, sonunda Hogwarts'a, daha fazla heyecan duyamayacağı bir yere gideceği için gerçekten mutluydu. Kız kardeşlerini görmek bile artık sorun olmayacaktı. Ve tüm bu olumlu yönlere rağmen, ki bazıları birkaç yıl önceki Victoria gibi sadece dileyebilirdi, en genç Atkinson korkusundan kurtulamadı.
Tıpkı yanındaki kız gibi o da beklentileri karşılamak zorundaydı. Ama henüz Gryffindor'a seçilmemiş ya da Quidditch takımında yer almamıştı. Ne bir sınıf başkanıydı ne de en iyi öğrencilerden biri. Ve son maddeyi yerine getirme şansı kız kardeşinden daha yüksek olsa da, diğerleri gün yaklaştıkça yüzünde daha kalıcı hale gelen yeşil renk için yeterliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATLAS -James Potter-
FanfictionJames Potter birçok şeydi. İyi bir atlet, sadık bir arkadaş ve Gryffindor'un altın çocuğu. Victoria Atkinson içinse başkalarında nefret ettiği her şeydi. Küçüklüğünden beri ona empoze edilen değerleri somutlaştırıyordu. İşte tam da bu yüzden genç...