İyi okumalar
Beğenmeniz dileği ile
💚💚
☆☆☆☆☆☆☆☆
Okula geldikten hemen sonra çantamı sınıfa koyup jeongin'in yanına gittim.
Jeongin: sungie seni özledim zaten dün de gelmedin , iyisin dimi ? Bir sorun yok ?
Jisung: yok
Jeongin: ohh iyi i...
Jeongin: bir dakika sungie sen konuşuyorsun
Jisung: evet
Sevinçle üstüme atlamasıyla dengemi koruyamadım ve birlikte üst üste yere düştük.
Jeongin: sungie üzgünüm iyi misin?
Jisung: evet iyiyim sorun değil ama şimdi kalksak iyi olur
Jeongin: ah evet sungie
İlk önce jeongin sonra da ben yerden silkelenerek kalktım.
Jeongin gülümseyerek cebinden telefonunu çıkardı ve kulağına yaklaştırıp cıvıl cıvıl sesiyle gamzelerini göstererek konuşmaya başladı.
Jeongin: sevgilim şimdi telefonu sungie'ye veriyorum tamam mı?
Ayyy heyecanlandım.
Telefonu bana uzattı heyecandan hafiften titreyen elimle telefonu aldım.
Chan: alo sungiem
Jisung: hyung
Chan: sung-sungie sen konuşuyorsun
Biliyordum ama bir gün konuşacağını biliyordumJisung: hyung iyi ki varsın
Chan: sende sungiem
Zilin çalması ile mecburen telefonu kapatmıştık.
Jisung: jeong ben sınıfa gidiyorum görüşürüz
Jeongin: görüşürüz sungie iyi dersler
Jisung: iyi dersler
Merdivenden indikten sonra sınıfa gidip yerime oturdum , minho da yerinde oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
Yerime oturduktan sonra duvara yaslanıp yan bir şekilde oturdum.
Gözleri hemen bana dönmüştü.
Nedensizce gözlerimiz birbirindeyken hiç çekesim gelmemişti , hala birbirimize bakmaya devam ediyorduk.
Minho: Han
Jisung: hmm
Minho: bir şey mi diyeceksin
Jisung: hayır neden?
Minho: ilk defa gözlerime uzun uzun baktın
Jisung: rahatsız mı oldun?
Minho: hayır yanlış anladın
Jisung: sadece canım bakmak istedi ve baktım
Minho: peki
Kapının açılması ile gözlerim oraya döndü sonunda öğretmen gelmişti , yoklama alırken benim adımı söylediği zaman 'burda' dememle birlikte şaşkın gözler bana dönmüştü ilk defa konuştuğumu gördüler sanırım tepkileri normal.
Gerçi az önce minho ile biraz konuşmuştuk ama o zaman öğretmen henüz gelmediği için sınıfta çok ses vardı büyük ihtimalle bu yüzden anca fark ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Close •♥︎• minsung
Fanficyapılan kötülüklere ve zorbalıklara ses çıkarmamamın nedeni konuşamadığım için değil konuşmadığım için...