🔏 : Aşıksınız..

79 19 11
                                    

Shinda


_ _ _ _ _

"Benimle evlenip, Bana bir çocuk verdiğin zaman"

Jisung duyduğu şey ile, derin bir suya süratle çarptığını hissetti. Karşısındaki adam ne saçmalıyordu.. Minho'nun ciddiyetini sorgulamak amacı ile gözlerini karşısındaki adamın gözleri ile kenetledi...

Minho gayet ciddiydi.

Nerden çıkmıştı ki şimdi bu. Sadece ailesinin ölüm haberi nasıl Minho'ya geldi bunu bilmek istiyordu. Bu bilgiyi öğrenmek için karşısındaki adam ile evlenmesimi lazımdı.. üstüne üstlük birde çocuk verecekti! Düşündü Jisung.. aklına takılmıştı. Minho Jisungdan çocuk istemişti. Biliyormuydu? Minho Jisungun özel durumunu?

"Sadece sana kimin haber verdiğini öğrenmek istemiştim.. Ailem hakkında olan bir olay var ortada! Bilmek benim en büyük hakkım! Benden istediğin şey ne kadar sağlıklı Minho? Hayır! Sırf öğrenebilmek için seninle evlenmeyeceğim! Ayrıca ben erkeğim. Sana istesemde çocuk veremem"

Minho alaycı bir şekilde gülmüştü. Gülüşü Jisung'un sinirini bozarken, Minho yavaşça doğruldu ve miniğine sabit duran yüz ifadesi ve alaycı çıkan sesi ile konuştu

"Bana bir çocuk verebileceğini ikimizde biliyoruz Jisung. Farklısın. Bunu biliyorum.."

Jisung şaşkınlığını gizlemeden , açılan gözleri ve Aralık ağzı ile hayretle baktı Minho'ya. Minho baş parmağı ile çocuğun çenesini kavrayıp, ağzını kapatmıştı. Kendine gelen Jisung , oturduğu yumuşak kanepeden kalkıp Minho ile boylarını eşitlemeye çalıştı. İkiside dipdibe geldiğinde, Jisung ağzını açıp Minhonun damarına basacak cümlesini kurmuştu bile

"Bunu nerden biliyorsunuz bilmiyorum ama, emin olun Çocuk verebileceğim bir kişi olsaydı , bu kişi asla siz olmadınız. Asla güvenmediğim, her seferinde beni 'acaba yalan mı söylüyor?' Düşüncesine mahkum eden bir adam ile asla evlenmem. Ve ondan Hamile kalacak kadar düşmem!"

Minho'nun alnında ve boynunda belirginleşen damarlar ve kızaran yüzü ile Narin bedenin çenesini avuçlayarak sertçe kendine çekmiş ve delici bakışlarını çocuğun korkusuz bakışları ile buluşturmuştu. Minho küçük bedenin kulağına yaklaşıp şu sözleri fısıldadı.

"Çocuğumu doğurduğun gün bu cümleni sana yutturacağım Han Jisung!

Minho, çenesini kavradığı bedeni fırlatırcasına atmıştı kanepeye. Jisung uslanmaz bir şekilde karşısında dikilmiş bedene ithafen sinirle soluyup gözlerini devirmişti. Minho ellerini saçlarının arasından geçirip kendini sakinleştirmeye çalıştı.

My Teacher is in Love With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin