Shinda
•
•
••
•
•Minho önündeki dosyaları düzenlerken içeri giren arkadaşı Chan elindeki kağıtları onun önüne koymuştu. Minho şaşkınlık ile baktı arkadaşına
"Bu ne lan?"
"Öğrencilerin Sağlık raporları yenilendi. Malum yeni gelen öğrenciler var. Onbirlerinkini getirdim. Şimdi onikileri toplayacağım. Offf iş çok ya. Hangi birine yetişeyim"
Minho arkadaşına gülmüş ve Altan Altan bir ima ile konuşmaya başlamıştı
"Seungmin'e de Chan. Eminim o sana yardım eder."
"Olum Seungmin demişken. Dün sınıfın ortasında küfür etti bana ya"
Minho bunun üzerine daha çok gülmüştü. Arkadaşı sinir hastası bir çocuğa takılı kalmıştı. Neyseki Jisung'un sinir sorunları yok diyordu. Olsa bile o tatlılıkla emindi Minho şirin gözükeceğine
"Senin Jisung ile nasıl? Yattınız mı?"
"Çüş. Yok daha yatmadık"
"Niye lan. Ne güzel Jisung sende kalıyor ev boş. İmzalanmış bir kağıt var. Niye değerlendirmiyorsun."
"Chan.. bilmiyorum ya. Aramızdaki tek şey cinsel olsun istemiyorum. Hem gayet duygusal ve romantik gidiyoruz. Her ne kadar adını koymayıp görmezden gelsekde bence oda farkında durumumuzun"
"Sen öyle diyorsan.."
Chan ellerini göğsünde birleştirmiş ve aklına bir şey gelmiş gibi kaşları çatılmıştı. Derin bir iç çekmiş ve konuşmuştu.
"Jisung biliyormu?"
"Neyi biliyor mu?"
"Han ailesiyle yaptığın anlaşmayı. Ve bu sene Sonunda gidecek olmanı biliyormu"
Minho eline aldığı kalemi ustalıkla döndürürken Arkadaşının yüzüne bakmamıştı. Yüzünü pencereye çevirip soluk havada gezdirdi gözlerini.
"Bilmiyor. Ve bilmeyecekte"
"Minho iyid-"
"Böylesi daha iyi Chan. Hadi işlerimizin başına dönelim"
Chan arkadaşına içinden küfürler ederek odadan çıkmıştı. Minho ise önündeki kağıtlara dönmüştü birkaçını inceleyip onay veriyor dosyalıyordu. Önüne gelen isim ile kağıdı özen ile eline aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Teacher is in Love With Me
Fanfiction"Hayatımı mahvetti.. Sevgili öğretmenim Lee Minho. Herşeyimi aldı benden. Herşeyimi..🔏🔐🔑🔓" -Mpreg-