Yarış Günü
"Yine biz kazanacağız, 6 hissim kuvvetlidir."demişti Hoseok.
"Tabi kazanacağız oğlum, bizden iyisi mi var?" Jin'de Hoseok'a katılınca derin bir nefes verdim. Taehyung ve ben hariç diğerleri içiyordu.
Taehyung düşünceliydi, kim bilir neler geçiyordu aklından. Elimi omzuna koyup bana bakmasını sağladım.
"Taehyung, iyi misin?"dediğimde kafasını salladı.
"İyi olmaya çalışıyorum."
"Lütfen sadece yarışa odaklan olur mu? Düşünceleri sil aklından."
"Denerim."dediğinde yarış pistine baktı, herkes dans ediyordu. Birazdan başlayacaktı yarışlar. "Sen korkmuyor musun?"
"Hayır, bu sefer daha iyi olacağım."
>>>
"Başlıyoruz."dedi ve sesli bir nefes verdi Taehyung. Geçen seferki kadın yine arabaların ortasına dikilmişti.
Yan tarafıma baktığımda Michael bana karşı sırıtmıştı, cidden sinirimi bozuyordu. Taehyung bir ayağı frende beklerken işaret fişeği ateşlendi.
"Önce virajları geniş al, Michael bizim taktiğimizi kullanıyor mu görmek istiyorum."dediğimde beni dinledi.
Gaza daha fazla bastığında gözlerimi kapattım, derin bir nefes alıp geri açtım ve yola odaklandım.
Michael virajı dönerken önümüze geçmişti ama yine geniş alıyordu. "Cesaret edemiyor."dedim sessizce. "Yine dar alabilirsin virajları."
Annemin sesleri kulağıma dolarken sakin kalmaya çalışıyordum, bir anlığına Taehyung'a bakmam gerek gibi hissettim.
Gözlerimi ona çevirdiğimde yola odaklanmıştı tamamen. Biz yine Michael'ı geçtiğimizde daha da hızlandı ve önümüze kırmaya çalıştı.
Yolda tamamen onun yüzünden zigzag çizerek ilerliyorduk. Taehyung onu atlatmak için hızlı sürmeye başlayınca nefeslerim sıklaşmıştı.
"Jungkook, iyi misin?" Gözlerini kısa bir anlığına bana çevirdi ve yola geri döndü.
"İyiyim ben," Gözlerimi sıkıca kapattım. "Yarışa odaklan."
"Ondan ilerideyiz, yavaşlayabilirim."
"Hayır Taehyung, devam et." Tekrar bana bakarken sesimi yükselttim. "Bana bakma, yarışa bak!"
"Sikerim yarışı,"dedi. Araba yavaşlıyordu. "İyi değilsin işte!" Michael önümüze geçmişti.
"Taehyung!"dedim. "Gaza bas sadece! Lütfen!" Sürekli bana bakıp duruyordu. "Hadi!"
"Özür dilerim." Tüm gücüyle gaza bastığında nefesimi düzenlemeye çalıştım.
Yapabilirim, bitecek, birazdan bitecek, kazanacağız.
Dikkatimi dağıtmayı kes!
İlk seferinde kendimi teselli ederken bana aynen böyle demişti, şimdi ise yavaşlıyordu.
Birbirimizi anlamaya başlamıştık, değişiyorduk. İkimizde.
Son virajı da bitirdiğimizde Michael çok arkamızda kalmıştı, hız göstergesine bakamıyordum fakat çok hızlı olduğumuzu biliyordum.
Düz yola çıktığımızda bir anda Michael yanımıza ulaşmıştı. Arabayı bize doğru yaklaştırıyordu. "Tanrı aşkına bu herifin derdi ne?!" Taehyung bağırdığında Michael'dan kurtulmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do not speed /Taekook/
FanfictionAraba yarışlarını sevmeyen Jeon Jungkook, arkadaşı yüzünden kendini bir anda yarış kulübünde bulmuştu ve bu kulüpte aşkı bulacağından habersizdi. Bu kitabın tüm hakları @hayatsizme hesabına aittir.