(6)

462 4 5
                                    


sambil belek2 homework,pintu bilik di ketuk.

tuk tuk tuk....

"siapa tuuuu??"jerit aulia.

"kak cik nii...buka la pintu"balas kak cik.

aulia bingkas bangun membuka pintu.

"kenapa kak cik?"soal aulia.

"kak cik nak cakap sikit"

aulia terus terfikir,entah2 pasal dia memaki abg yus..apa jantan tu dah reka cerita.

"kakak ada kursus dua hari kat klebang,adik takpe ke duduk dgn abg yus berdua?"soal kak cik.

"ermm taknak la kak,adik taknak"

"kakak pun taknak tapi terpaksa,dua hari je..abg yus okay la,dia bukan la jenis miang gatal mcm laki lain"ujar kak cik dgn yakinnya.

aulia dah mula risau tapi nak taknak dia terpaksa terima kenyataan.

"yelah kak..dua hari je kan"

"ye dua hari je..boleh eh?terima kasih dik,nanti kakak bagitau abg yus"terukir senyuman di wajah kak cik tapi wajah aulia terukir kekelisahan.

****

Hari kerisauan aulia.

"akak pergi dulu dik..bye assamualaikum"melambai lambai tangan ke arah aulia.

hilang je bayang kak cik aulia terus berlari mengunci diri,dia yakin abg yus akan cari alasan untuk mendekatinya.

aulia baring smbil membaca novel di apps Wattpad bertajuk SWEETALKER(KENANGAN TERINDAH HANYA SEMENTARA)" BY PAKCIKAMEER.

"emm best jgk cerita ni,ok done follow pakcik ni"

pintu bilik aulia di ketuk perlahan.

"adik..tido ke?"suara abg yus agak kuat kedengaran.

aulia matikan diri,dia malas melayan pertanyaan abg yus.

abg yus kembali mengetuk,kali ini dgn kuatnya.

tuk!tuk!tuk!!

aulia ketakutan lalu menjerit.

"apaaaa! nk tidur pun tak senang laaa..nak apa??!"

"nak ajak makan ni,dari tadi siang adik tak makan"

"haa letak jela atas meja dapur tu,nanti adik makan laa"

"makan tau..abg kuar kejap"ujar abg yus lalu beredar dari situ.

aulia melihat jam.

"ish dah pukul 9mlm,patut la rasa lapar betul..baca novel pakcik ni sampai leka eh..puas hati,nanti nak baca yg lain pulak la,pape makan dulu sebelum jantan tu balik"getus hati aulia.

aulia keluar sambil memeluk bantal kesayangannya,bantal arwah ibunya.

***

aulia makan dgn gelojohnya,sampai tercekik dibuatnya..dia hirau akan abg yus,muka nampak baik tapi perangai jantan gila sex.

"eei seram..baik aku cepat sebelum mamat tu balik"

selesai makan di capai air milo ais yang abg yus beli terus masuk ke bilik.

***

aulia baring kekenyangan,matanya seakan mahu terlelap tapi dia gagahkan jua untuk membaca novel dari pakcikameer.

"okay next novel"ujar aulia sambil menghirup milo ais.

akan tetapi aulia terlelap tanpa sedari dia lupa untuk mengunci pintu dan pada masa yang sama ada mata yang mengintai dari celah pintu.

"yes dah tidur"getus hati abg yus,tersenyum lebar dia melihat adik tiri isterinya tidur dgn lena.

dia memulakan perangai setannya.

***

"perhh body kau buat aku melancap tiap hari dik,memang tak tahan la tengok"ujar abg yus sambil menutup pintu bilik aulia dgn perlahan.

abg yus duduk sebelah aulia yg tidur lena,di usap di belai rambut panjang aulia.

"wanginya rambut kau dik"

dikucup pipi aulia berkali kali,sesekali aulia bergerak.

"nasib baik aku letak ubat tidur tadi,kalau tak mau kena terajang aku..hahaha"

rupanya air milo td telah di campur ubat tidur.

plan jahat abg yus berjalan lancar..dia tersenyum puas.

***

journey siti auliaWhere stories live. Discover now