A pólóm végével játszva álltam meg a nyitott ajtóban a sötétben, míg Bucky a fürdőben matatott. Egy folyosónyi távolság volt köztünk még is tisztán kiláttam.
A férfi a villanyt lecsapva köszörülte meg halkan a torkát, míg Én hevesen dobogó szívvel nyeltem egy nagyot.
-Bucky - szóltam, Ő pedig érdeklődően, kérdőn kapta fel a fejét.
Egy elveszett hümmögést ejtett.
-Megtartom a babát. - mondtam ki, a pulzusom pedig már rég az egekben volt.
A férfi döbbenten villanyozódott fel azonnal, és felém kapkodva erős lépteit kapott fel azonnal, és szorongatott magához kicsattanva.
-Istenem, köszönöm! - ragadta meg arcomat, egy óriási cuppanós puszit nyomva homlokomra.
-Babánk lesz - mondtam izgatottan csillogó szemekkel.
-Elmondhatom a többieknek? - nézett rám kisfiús mosollyal. -Steve-nek. El kell mondanom Steve-nek. Jó ég, ha ezt megtudja! - suttogott hadarva. -Ugye elmondhatom? - tűrte el hajamat arcomból.
-Persze. Persze! - bólogattam hevesen.
-Oh istenem. - ölelt magához szorosan, fém ujjait hajamba vezetve. -Kisbabánk lesz! - suttogta kicsattanva.
-Kisbabánk lesz - ismételtem meg.
-Istenem, köszönöm - térdelt le felhúzva pólómat, apró kis puszikat adva hasamra, míg Én könnyes szemekkel fogtam pólóm ajját felnevetve.
-Gyere, kelj fel te őrült - nevettem.
-Nem, nem. - puszilgatott. -Annyira... boldog vagyok - mosolygott derekamat fogva, de fém keze miatt azonnal végig futott rajtam a hideg, így elkapva rólam puszilgatott tovább.
-Bucky, ne takargasd előlem - ragadtam neg fém kezét.
-Sajnálom. Megszokás. - suttogta libabőrös bőrömre.
-Ha a babánknak is ezt fogod mondani, megütlek - kuncogtam.
-Még az sem érdekel - simogatta hasam. -Oh, hála az égnek.
- Hála nekünk és jó sok tömény tequilának - suttogtam.
-Köszönöm Raven - puszilgatott tovább.
-Én köszönöm - suttogtam boldogan.
-Biztos vagy benne? - suttogta.
-Azt hiszem... igen. Menni fog - biccentettem, Ő pedig ölelgetve kapott fel és csapta be utánunk a hálószoba ajtaját.
Reggel a párnába temetve a fejem engedtem ki egy hosszú sóhajt.
Szombat volt, ami azt jelentette, hogy nem kell dolgoznom.
Nem azért, de a világ legjobb dolgát jelentette nekem, hogy Bucky rám óriási ruháiban feküdhettem és nem a rám feszülő, szoros és kényelmetlen kosztümben, esetleg szoknyában és ingben.
És bár imádtam a magassarkúkat, sőt egyenesen a cipők tipikus szerelmese voltam - áldottam az eget, hogy ma nem kell belegyömöszölnöm magam egy fájdalmasan hosszú műszakba.
Az éjjeli szekrényen egy pohár víz pihent, így hálásan a fém kezűre gondolva kortyoltam a jó, hideg vízbe.
Mezítlábamat az ajtóhoz kapkodva kukucskáltam ki, Buckyt keresve.
A férfi két emberrel beszélgetett a konyhában, így hajamat átfésülve ujjaimmal és megköszörülve a torkomat léptem ki az ajtón.
-Sziasztok - köszöntem reggeli rekedtes hangon, és mind a hárman egyszerre pördültek meg.
BẠN ĐANG ĐỌC
MIDNIGHT - marvel ff
Ngẫu nhiênMIDNIGHT - marvel ff Oh, az egy éjszakás sztorik.. Mindig van valami dráma belőlük. Így történt ez Buckyval és Ravennel is, mikor megfogant egy felettébb figyelmetlen éjszaka gyümölcse, amely talán még a zűrös, rideg James Buchanan Barnes életét men...