-Tessék? - kérdeztem elhűlten.
-A háború - ismételte meg biccentve.
-Melyik háború? - nyeltem egy nagyot, kigúvadt szemekkel.
-A második világháborúban voltam katona. - piszkálta poharát.
-Hány éves vagy? - kérdeztem elistelenedett vékony hangon, szinte már sipítva.
-Százhat - mondta halkan, Én pedig takarni sem tudtam már döbbenetemet.
Egyrészről felesleges lett volna, más részről pedig... nem tudtam. Képtelen voltam.
-Jól hallottam, hogy... - ocsúdtam fel egy fél perc után, feszengve.
-Igen. Százhat éves vagyok - dörzsölte meg homlokát, Én pedig továbbra is csak meredten bámultam.
Nem. Ez lehetetlen.
Ez nekem sok. Túl sok.
-Én ezt... - kezdtem remegő hangon. -Micsoda? - kérdeztem kapkodva a levegőt.
-Tényleg semmit nem tudsz rólam? - kérdezte a szemöldökét ráncolva.
-Úristen - támasztottam meg a fejem homlokomnál. -Ne haragudj, én... - kezdtem egy nagyot nyelve.
Százhat. Százhat!
-Hogy a francba? - ocsúdtam fel kissé felháborodottan. - Messze nem nézel ki negyvennek! - hadartam idegesen.
A hormonok...
-Hosszú sztori - ráncolta a szemöldökét. -Jól vagy? - kérdezte komoran.
-Én... - kezdtem. -Ne haragudj, azt hiszem kell egy pohár víz - kezdtem szedelődzködni.
-Hagyd - fogta meg a kezem. -Hozom. - biccentett a szemembe nézve, Én oedug nagyokat pislogva néztem a szemeibe, de Ő csak felállt és kínosan elsétálva hagyott ott, míg Én azonnal megragadtam a mobilom és gyorsan bekapcsolva írtam egy sms-t Reenahnak és Larisszának, hogy óriási nagy sz*rban vagyok.
-Sajnálom, hogy lesokkoltalak - rázta a fejét. -Tudhattam volna.
-Nem, Én... -kezdtem, az üveget arrébb tolva. -Ne haragudj. Nem vagyok a legjobb passzban, magánéleti ügyek - legyintettem. -Sajnálom.
-Én sajnálom. Felvezethettem volna szebben is. - rázta a fejét.
-Szóval, százhat - biccentettem.
-Se több, se kevesebb. - biccentett most Ő.
-És mond, van valakid? - tereltem azonnal, de lehet nem volt a legjobb ötlet.
A szemöldöke összeszaladt.
-Nem, nincsen. Egyedülálló vagyok. - nézett rám furán.
-Sem feleség, sem barátnő...esetleg barát.. - célozgattam.
-Nem! - döbbent le. -Senki. Egyedülálló- bizonygatta.
-És még is miért? - hunyorogtam.
-Mert nem akarok - pislogott komoran.
-Oh, miért?
-Mert nincs időm - nézett rám kérdőn.
Még mindig nem írtam semmit.
De túlságosan elszaladt velem a ló. Túlságosan jobban érdekelt a baba jövője mint a munkám. Muszáj volt megtudnom, ki Ő.
-És szerinted ez azért van, mert százhat éves vagy? - kopogtattam tollammal.
ESTÁS LEYENDO
MIDNIGHT - marvel ff
De TodoMIDNIGHT - marvel ff Oh, az egy éjszakás sztorik.. Mindig van valami dráma belőlük. Így történt ez Buckyval és Ravennel is, mikor megfogant egy felettébb figyelmetlen éjszaka gyümölcse, amely talán még a zűrös, rideg James Buchanan Barnes életét men...