Zabkásámat megkeverve mertem ki ezúttal lila kis tálkámba a reggelim. Szórtam bele néhány szem áfonyát, málnát, banánt, sok-sok étcsokit és kókuszreszeléket, amikor hangosan dörömbölni kezdtek az ajtón.
-Megyek, megyek! - ragadtam meg a tálat, majd hajamat eltűrve a szemöldökömet ráncolva siettem az ajtóhoz.
A dörömbölés csak nem maradt abba. Mintha bárki élete is múlna rajta, úgy verték az ajtómat, így feszülten rántottam ki az.
Tony Stark döbbenten nézett szemeimbe, míg Én hagytam, hogy hangosan akadjon el lélegzetem. Tony mögött Steve szorongatta mobilját, feltartva. Clint döbbenten hagyta, hogy álla szinte a padlóig essen, míg Natasha szája elé kapta kezeit.
-Tudtam, gyerekek. Tudtam. - sütötte le szemeit Stark.
-Te jó ég, sziasztok! - virultam ki azonnal, Thor pedig szomorúan rázta a fejét.
Mind a ruháikban voltak.
-A francba - suttogta Steve.
-Raven, el kell jönnöd - szólt Clint azonnal. -Cuki a hasad. - mutatott rám.
-Mi? Hova? - kapkodtam a fejem, lejebb rángatva trikómat, hogy ne látszódjon hasam.
-Nincs időnk beszélgetni, el kell jönnöd- szólt Thor. -Gyere velünk.
-Nem megyek veletek sehova - grimaszoltam.
-Raven, ez nem játék - szólt Stark.
-Veszélyben vagy. Te is és a baba is - lépett közbe Steve.
-Még is milyen veszélyben? - nevettem fel hitetlenül. -Gyertek be. - biccentettem, félre állva az ajtóból.
Stark elkapott egy áfonyát a tálamból, a többiek pedig mosolyogva követték a lakásbaa playboyt, míg Thor azonnal felkapva ölelgetett meg a levegőben.
-Hiányoztál - suttogta.
-Szervusz, Thor - simítottam meg haját.
-Megsimogathatom? - mutatott a hasamra.
-Persze, miért is ne - pislogtam nagyokat, becsukva a bejárati ajtót.
A férfi hasamra simítva kezét mosolyodott el.
-Megnőtt.
-Azt mondod, kövér vagyok? - ráncoltam a szemöldökömet.
-Nem, nem dehogy! - esett kétségbe, bepánikolva.
A többiek nagyon jól szórakoztak ijedtségén.
-A hasad. Nagyon cuki... a baba. Érted. Ő nőtt meg - hebegett habogott, majd elhallgatott és... fülét a hasamhoz nyomta.
A szemeim azonnal kikerekedtek.
-Hát, nem beszél még. - bólogatott, de Natasha a másik fülét megragadva húzta el tőlem. -Aú! Mi az? Csak kíváncsi voltam, hogy mondani fog -e valamit!
-Barnes gyereke lesz. Szerintem sosem fog megszólalni - dünnyögte Stark unottan.
-Tényleg? - kaptam ijedten a fejem Stevere, aki először kérdőn nézett rám. Utána realizálta, hogy Ő az emlegetett legjobb barátja.
-Oh, nem! Dehogy. Tud Bucky beszélni. Sokat is. - biccentett biztatóan. -Ne aggódj.
-Miért jöttetek, srácok? - ráztam a fejem.
-Óriási gond van - kezdte Clint.
-Barnes téged akar - mondta Stark.
-Oh, dehogy akar engem. - ráztam a fejem.
-A műszer azt mutatja, itt járt - rázta a fejét most Steve.
-Igen, itt volt - biccentettem.
-Várj. Itt? - szállt be Natasha.
-Igen.
-Idebent? - döbbent le Thor.
-Igen, idebent. - kanalaztam a számba a zabkását.
-És beszélgettetek? - kérdezte Steve komoran.
-Az kicsit túlzás, de tulajdonképpen egyszer válaszolt, úgyhogy- vontam vállat. -Beosont amíg nem figyeltem, a hasamat bámulta, követett a konyhába, kicsit kiabáltam vele, leültettem, de mire megcsináltam neki a műzlit, eltűnt. - soroltam.
-Te kiabáltál vele? - döbbent le Stark.
-Igen. Felhúzott én meg terhes vagyok -hánytam a szemére. -Nem kell ítélkezni.
-Bucky az elmúlt 5 napban csak ide jár. Nyomkövetőt tettünk rá - mondta Natasha komolyan. -Sehová máshová, csak ide. -mondta.
-Biztos nem. Csak tegnap volt itt.
-Vagy csak a tegnapiról tudsz - mondta Clint.
-Amúgy is, minek a nyomkövető? Biztosan elmondta volna, ha Steve kérdezi... - kezdtem.
-Raven, neked fogalmad sincs, mi történik oda kint?
-A hírekben láttam valamit, de... - ráztam a fejem. -Az nem ő volt.
-De, Raven, a Tél katonája volt. - mondta ijedten Stark.
-Ki a franc az a tél katonája? - ráncoltam a szemöldökömet.
Az utolsó nadrágomat is behajtva Barnes szekrényébe húztam ki magam, derekamat masszírozva.
A férfinek nincs sok ruhája, így az Én cuccaim könnyen elfértek.
Hivatalosan is beköltöztem a Bosszúállók tornyába.
Stark ragaszkodott hozzá, hogy amíg a férfi nincs magánál, itt legyek, mielőtt bármi is történik velem. Ugyan is, a Tél katonája nem könyörületes senkivel sem.
Apropó, Tél katonája.
Amikor Buckyval interjút készítettem, említette hogy orosz bérgyilkosként dolgozott... egy fél mondatban.
Egyáltalán nem mondta, hogy ilyen komoly.
És, hogy újra belecsalogatható.
Steve szerint nem ez az első eset.
A hasamra simítva a kezemet léptem ki a szobából, amely a férfi illatát árasztotta.
Akaratlanul is felpörgött szívem dobogása, amint megéreztem az illatát.
De nem engedhettem meg magamnak.
-Mit ennél vacsorát? - nézett fel az újságból Steve.
-Nem tudom, döntsetek ti - ráztam a fejem.
-Te vagy terhes - mosolyodott el Clint.
-Ne gyertek ezzel! - nyöszörögtem. -Nem kell rá emlékeztetni.
-Kívánós vagy? - somolygott Natasha.
-Túlságosan is - ültem le Steve mellé.
-Grillezzünk - vont vállat Stark.
-Semmi nincs itthon - mondta Natasha, felhuppanva a konyhapultra.
-De, sör van! - kurjantott Thor. -Raven, kérsz sört? - nyitotta ki a hűtőt, Én pedig nagyokat pislogva néztem körbe.
Az összes többi Bosszúálló unott tekintettel fordult a szőke istenség felé.
-Mi az? - pislogott ártatlanul, míg Én homlokomra csapva simítottam meg fél kézzel a hasam.
VOUS LISEZ
MIDNIGHT - marvel ff
AléatoireMIDNIGHT - marvel ff Oh, az egy éjszakás sztorik.. Mindig van valami dráma belőlük. Így történt ez Buckyval és Ravennel is, mikor megfogant egy felettébb figyelmetlen éjszaka gyümölcse, amely talán még a zűrös, rideg James Buchanan Barnes életét men...