A tél katonája

315 49 75
                                    

JÚLIUS VÉGE

A

hasamat fogva öntöttem ki a fahéj ízesítésű reggelizőpelyheket.

Késő délután volt, olyan hat-hét körül járhatott az óra, amikor a tejesdobozra visszacsavarba a kupakot fordultam meg.

Kanállal a számban lépdeltem mezítláb a kanapém felé, fél kezemben a kis pink tálammal, másikkal pedig a kapcsolót nyomkodtam bármi romantikus film után.

Az első trimeszter vége. Ami azt jelenti, kevesebb hányás, viszlát reggeli rosszullét, kerekebb és gömbölyűbb has. Na és persze eszméletlen undorító kívánósságok.

Hajamat eltűrve huppantam le a kényelmes kanapémra, a csatornákat váltogatva, amikor megakadt a szemem valamin.

Forró nyári nap volt, én egy trikóban és egy kényelmes rövidnadrágban próbáltam elviselni, hogy épp feladta a szolgálatát utolsó ventillátorom is.

De megakadt a szemem.

A hírekben minden felrobbant, minden csatorna ugyan azt adta le.

Egy ismeretlen férfi bukkant fel Manhattan eszméletlen meleg de tömegekkel teli utcáin, és könyörtelenül végez bárkivel, aki az útjában áll. Hosszú haja volt, de teste minden porcikája takarva volt. Kivéve...

Kivéve a fém kar.

A rágásban is megállt a szám. Döbbent, zavarodott szemekkel néztem a TV képernyőjére, kicsit közelebb mászva.

Magas, izmos...

A riporter megnyugtatta nézőit -A Bosszúállók már kézbe vették a helyzetet.

Azonnal növekvő hasamhoz kaptam a kezem.

Bucky?

De az nem lehet. Hiszen Bucky senkit sem bántana! Ugyan már. 2023 van, emberek. Miért a legszerényebb, legfélősebb és legkedvesebb ember a világon mészárolná le New Yorkot? Ugyan.

Bucky hosszú hajjal? Bucky sose növesztené meg a haját.

A kép azonnal Tony Stark képére vágott.

Tony a szemöldökét ráncolva hallgatta, amit kérdeznek tőle az újságírók. Szeme körüli fekete folt jelezte, hogy túl van már egysmás harcon, szemöldöke pedig fel volt repedve. A Vasember páncélban volt.

Egy nagyot nyelve kapkodtam tekintetem a képernyő összes pontján.

Bucky egy legyet sem bántana! Bucky nem lehet az. De... de még is? Ugyan már, egy kis porszemnek se tudna ártani. Bucky nem az az ember.

Mi a franc?

-...és nem áll meg, amíg nem kapja meg azt, amit akar. -hallatszódott Stark hangja, de az interjújáról elkapták a felvételt és visszavágtak a híradósra.

Te jó ég, Manhattan veszélyben van?

Nem lehet James Buchanan Barnes. Nem lehet.

De a fém kar...

Senki másnak nincs ilyen fém karja.

Csak is James Bucky Barnes lehet.

A nyár által okozott hő azonnal rosszullétként söpört végig a testemen. A müzlistálat a dohányzóasztalomra rakva  kapkodtam a lábam a csapig, hogy megmoshassam arcom. Te jó ég. Te jó ég!

Bucky bérgyilkos lett?

A közös interjúnkon említette, hogy régen, sőt több mint hetven évig egy orosz rongybaba volt, aki úgy ölt és pusztított, ahogy azt neki fentről megfüttyentették, de...

MIDNIGHT - marvel ffWhere stories live. Discover now