♣️ Önsöz, Kadro ve Şartlar ♣️

421 45 108
                                    

Hepimiz biliyordur ki Wattpad'in iki yüzü vardır: 

↪ İzahı bile olmayan konuları sayesinde prim kasan veya dilbilgisine çalım atacak düzeyde hatalarla dolu olan kitaplar.

↪ Başlı başına temiz bir alın teri ile yazılmış, özgünlük ve neredeyse mükemmel bir dilbilgisine sahip Wattpad'de keşfedilmeyi bekleyen yıldızlar.

Biz de bu kitap vasıtasıyla Wattpad'in keşfedilmeyi bekleyen yıldızlarını buluyoruz. 

Peki, bu kitapta kimlerin emeği olacak? Kimler bu yıldızları bulmak için görev başında? Biz onlara "Thrasymachus Editörleri" diyoruz. Şimdi sizlerle de tanışma zamanı 🖤

Editör Kadromuz

 Nervione

✔ Zeynepizem

✔ -laledevriyolcusu

✔ maten_

✔ vela_karina

✔ GeceninnYazariii

---

♣️Buraya listede olması gerektiğini düşündüğünüz yazarları etiketleyebilirsiniz. Kendilerine yer almak isterler mi diye sorarız.

"Keşfedilmeyi Bekleyen Yıldızlar" listesinde yer almak içinse yapmanız gerekenler çok basit. 

🖋 İlk olarak kitabınızın aşağıda yer alan yasaklı konulardan olmadığını belirtin.

🖋 Kitabınızın dilbilgisi olarak mümkün olduğunca doğru olduğundan emin olun çünkü dilbilgisi değerlendirmeye büyük ölçüde etki ediyor.

🖋 Elbette değerlendirme için editörlerimizin bazı şartları vardır. Editörün size atacağı kitaba 30 oy ve toplam 20 yorum yapılacaktır. 

(20 yorumu ister bir bölümde yapın ister birkaç bölüme yayın, o size kalmış)

Not: Başvuru yapacaksanız lütfen bizden de listeden de çekinmeyin, biz insan yemeyiz. Sadece kitabınızın güçlü ve zayıf yönlerini bulur, onları değerlendirir ve size geri dönüş sağlarız.

Not: Listeye aynı kitapla katılma sayınız ikidir. Eğer iki değerlendirmede de red gelirse o kitabı bir daha değerlendirmeye almayız. İstek gelirse de kabul etmeyiz.

---

Yasaklı Konular 

Töre

Sırf Cinsel İçerikli

❌ Çok Yakın Aile İçi Aşk (Ensest)

❌ Klişe Bad Boy

‼ Bu tarz kitaplar listede asla yer alamaz, başvuru dahi yapamaz.

----

Liste için başvurmak için hazırlamanız gereken künye şunları içermektedir ayrıca künye tek bir mesaj halinde olsa bizim için daha iyi olur:

Kitap Adı

Yazar Adı

Kitabın Kısa Bir Özeti 

(Burada tanıtımı kopyalamayın lütfen, onu zaten okuyoruz)

Şartları Kabul Ettiğinize Dair Bir Söz

Wattpad'in parlamaya hazır olan yıldızları sizleri bekliyor. İster okur olun ister yazar... Bu seri sizlere çok iyi gelecek.

Kendinize çok iyi bakın Thrasymachus okurları, gelecekte güzel bir günde buluşma dileğiyle...

~ Thrasymachus Akademisi 










Keşfedilmeyi Bekleyen YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin