⭐Çocukluğum Yok ⭐

45 12 1
                                    

Editörümüz vela_karina sizlerle...

Yazar: suyabatanhayaller ❤

"Çocukluğum Yok" (Genel Kurgu 📖)

Instagram: delikizinhikayeleri2

---

Çocukluğum yok...

 Öncelikle kitabın isminden başlamak istiyorum. Bir kitapta önem verdiğim en önemli şeylerden biri de kitap ismi ve kitap kapağıdır. Bu kitabın ismi o kadar güzel ki... Kitabı anlatan bir kitap ismi seçtiği için yazara teşekkür ediyorum. Buradan tam puan verdim. 

 Kitabın kapağı çok tatlı. Kurguya da uyuyor. Buradan da tan puan aldı. 

 Kitabı okurken çok fazla yazım hatası göremedim. Yazım ve noktalama işaretlerine özen verilerek yazılmış. Bu konudan da tam puan aldı benden. 

 Kitabın estetiği çok güzeldi. Şarkı isimleri, bölüm isimleri karışık değil de güzel bir düzen içerisinde yazılmış.Kitapta şiddet, tecavüz güzellemesi gibi unsurlar göremedim. Şiddete uğrayan bir kadın var lakin bu kadın da kendisini döven herife aşık olup onu affetmiyor. Kadına şiddet konusuna değinmesi ve bunu güzel bir şekilde anlatması çok güzel. Buradan da tam puan aldı. 

 Kitabı kısaca beğendim. Umarım daha iyi yerlere gelir. Yazara başarılar dilerim.

♣ Kitaptan Küçük Bir Kesit ♣

Büyük tuzaklar var etrafını kaplayan. Oyunlar var arkanı her an döndüğünde. Hileler var her düşmanın bakışlarında. Gülüşler şeytanca... Kahkahalar sahtece... Sözler, zehirli bir ok. Bir taht ve bir çokça düşman. Hepsi de bir güç gösterisi için... 

Sevgi yok! Merhamet yok! Güven yok! Şefkat yok, sadakat yok. Hepsi bir güç gösterisi için...İhanet, sadakatsizlik, güvensizlik, yalan ve birçok zıt duygu... Sırf bir güç gösterisi için kurulmuş. Kalpleri körelmiş, zihinleri kötülüklerle yıkanmış. Gözlerindeki hırslar. Hepsi bir güç gösterisi için...

Oyun bir satranç. Kirli oyunlar şah ve matta. Piyonlar, harcanan birer kukla. Altmış dört kareli bir oyunda birden fazla düşman ve hepsi de bir güç gösterişi için ataktalar. Tarafını seç. Siyah mı daha kötü yoksa beyaz mı?

Keşfedilmeyi Bekleyen YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin