Editörümüz vela_karina sizlerle...
Yazar: byAllPeren ❤
"Gizden Öte" (Gizem 🗝)
Instagram: byAllPeren
Not: Editörümüzün puanlama sistemi ile değerlendirme yapmaktadır.
---
Puan: 9
Merhabalar, öncelikle Gizden Öte gibi bir kitabı Wattpad'de yayınladığı için yazara teşekkür etmek istiyorum çünkü Wattpad'de bu tarz kitaplar pek ön planda olmuyor biliyorsunuz ki. Ama yazar okunmasını umursamadan 2 yıl çalışıp yazmışbu kitabı. Yazarın çabasını ve cesaretini takdir ettim doğrusu.
Polisiye kitaplara oldum olası ilgim vardır. Türk yazarlardan Ahmet Ümit'i çok severim. Ama artık sevdiğim polisiye yazarlar arasında Alp de var.
Kitabın betimlemelerini gerçekten çok sevdim. Olayları ve kişileri çok güzel anlatılmış. Kitabın karanlık bir teması var ve bu da okuyucuyu daha çok kendine çekiyor.
Yazım hatası falan aradım ama yoktu. Gerçekten çok emek verilmiş ki bu da yazarın yazdıklarından belli oluyor.
Ben her kitabın düzenlemeye alınmasını savunan biriyim normalde ama bu kitapta düzenlenecek bir şey yok bence. Sadece ilk bölüm keşke daha uzun olsaydı. Çünkü öyle daha çok tadı çıkıyor.
Son olarak 3. kişi ağzından kitap okumayı pek seven biri değilim ama bu kitapta herhangi bir rahatsızlık hissi yaşamadım. Cümleler ne kısa ne de uzun. Ama ben en çok belirlemelerini sevdim. Hele ilk sahnedeki Sinan betimlemesi çok güzeldi. İnsan vücudu gayet güzel araştırılmış ve kitapta kullanılmış. İnsan okurken gözünde çok rahat canlandırabiliyor. Bu yüzden betimleme kısmında tam not aldı benden.
Yazarın emeğine sağlık. Başarılar dilerim.
♣️ Kitaptan Küçük Bir Kesit ♣️
Nişantaşı’nın en lüks sitelerinden birinin ev sahipliği yaptığı bu psikolojik gerilim romanı, zengin bir iş adamının sır ölümüyle başlayarak soru işaretleriyle dolu bir çıkmaza saplanıyor.
Art arda cereyan eden ısdıraplı cinayetlerin perde arkası hâlâ belirsizliğini korumaktayken daralan vakit ise siteye gittikçe kuvvetlenen yıkımlar getirmeye devam eder.“Dıştan görünüş hayattan zardır,
Asıl gizem içine astardır.”•
-Bu uygulamada okuduğum en güzel ölüm sahnesi betimlemesi olabilir
-Agatha Christie kitaplarını anımsattı bana
-Wattpad’in saman içinde aranan iğnesi
-Keşfedilmeyi bekleyen bir kurgu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfedilmeyi Bekleyen Yıldızlar
Non-FictionDurum: Ara verildi (Yoğunluklardan dolayı bir süre ara verildi. Başvuru için duyuruları takip edin) Siz de klişe olan kitaplardan sıkıldınız mı? Yazım tarzı güzel olmayan, dilbilgisi kurallarına çalım atan onca kitap varken hem özgün hem de özenli b...