Editörümüz Nervione sizlerle...
Yazar: Valeria0658 ❤
"Valeria" (Gizem 🗝)
---
Selamlar ✨
Bugünkü önerimiz gizem türünden bir kitaba dair olacak. Öncelikle belirtmeliyim ki "Valeria" değerlendirmeden "şartlı geçiş" ile geçmişti. Bunun sebebi ise dilbilgisinde gördüğüm eksikliklerdi lakin kitaba gelen düzenleme ile bu sorun çözüldü. Bir hayli detaylı bir düzenleme olmuş, yazar(lar)ın emeğine sağlık. ❤
Şimdi ise önerme sebeplerime gelelim:
Her şeyden önce genel klişelerden uzak bir kitap "Valeria". Wattpad'i ele geçiren bir sarmaşık misali her yere yayılan o klişelerden eser yok. Evet, konu olarak Wattpad'de yaygınlık var lakin kendine özgü bir farkı da olduğunu belirtmeliyim.
Detaylarına gelecek olursak anlatım olarak bir hayli beğendiğimi belirtmeliyim. Güzel betimlemeler, harika bir sayfa düzeni ve su gibi akan bir akıcılık...
Bu arada ilk bölümler kısa-orta arası iken bu düzen ileride hikaye gereği biraz uzuyor.
Dilbilgisi ise daha güçlü bir şekilde karşımıza çıkıyor.
Şu anda (3.11.2023) sezon finalinde; yazarlardan birisi YKS'ye hazırlanıyor, diğeri ise LGS'ye. Yani bölümler bir süre güncellenmeyecek, o süre zarfında hikayeye yetişebilir ve devam ettiği zaman güncelden takip edebilirsiniz.
Sonuç olarak gizem türünde bir kitap okumak istiyorsanız "Valeria" sizleri bekliyor.
♣ Kitaptan Küçük Bir Kesit ♣
Benden bir tek annem vazgeçmemişti. Annem gittikten sonra benden hep vazgeçtiler. Ben vazgeçilmez olmak istedim. Adımı değiştirdim, Elzem oldum.
Elzem Erdem
Eylül masumluğumdu, el birliğiyle öldürdüler. Elzem ise vicdanının sesine kulaklarını tıkamış sadece acımasızlığı ve hırsı ile baş başa kalmış kısmımdı.
Ben bundan sonra sadece Elzemdim. Elzem korkmazdı yenilmezdi.
Korksunlar benden başlarını eğsinler ceketlerini iliklesinler.
Çünkü ben geliyorum.
Elzem Erdem geliyor.
Canımı yakanların canını almadan durmayacak yıkılmaz biri olarak geri dönüyorum.
Tam 15 yıl sonra Valeria'nın kalbine -doğduğum yere- geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfedilmeyi Bekleyen Yıldızlar
Non-FictionDurum: Ara verildi (Yoğunluklardan dolayı bir süre ara verildi. Başvuru için duyuruları takip edin) Siz de klişe olan kitaplardan sıkıldınız mı? Yazım tarzı güzel olmayan, dilbilgisi kurallarına çalım atan onca kitap varken hem özgün hem de özenli b...