Podívala jsem se do zrcadla a usmála se. Vypadám ještě trochu rozespale. Chvilku přemýšlím jestli se nemám převléknout. Nakonec si jen ještě prsty pročísnu vlasy a běžím po schodech našeho domu dolů.
,,Nazdar kámo." Plácnu si a v zápětí i ťuknu pěstí s Maximem, mým o skoro deset let mladším bráškou. Ten se plný radosti usadil a pustil se do vaflí, které nám mamka připravila k snídani. Jako vždy mu jeho nezkrotné kudrnaté vlasy trčily všude. S mamkou jsme prohodily pár klasických vět jako každé jiné ráno.
Za chvilku slyšíme rachot na schodech. Všichni tří já, mamka a Maxim jsme se zvedli a udiveně se na schodiště podívali. Matteo se hrnul po schodech a v rukou držel naše věci, které si bereme s sebou na chatu. Lehce jsem se nad tím pousmála. To Matteovi, který si mého posměšku všiml ještě více přidalo k jeho naštvání.
Ošklivě se na mě podíval a hodil po mně jeden batoh, já ho sotva chytla.
,,Seš normální?!" Vyjekla jsem.
,,A seš ty normální?! Co všechno si s sebou taháš na jeden blbej víkend?!" Zamračil se a položil zbytek věcí k našim hlavním dveřím.
,,Jinak dobré ráno mami." dal mamce pusu na tvář.
,,Dobré ráno." Usmála se na něj mamka. Věděla jsem, že bude od ní něco potřebovat. Matteo mamce nikdy pusu jen tak nedává. Podle výrazu mamky jsem usoudila, že ona také moc dobře ví, že Matteo bude něco chtít.
,,Co chceš Matteo?" Zeptala se ho. Podzvedla jedno obočí a prohrábla si své blonďaté vlasy.
,,Fakt musí Mary jezdit semnou?" Opřel se o kuchyňskou linku a chtěl si vzít poslední krásně červenou až rudou jahodu. Já jsem však byla rychlejší.
,,No dovol?!"
Naznačila jsem, že jahodu sním. Dělala jsem, že se mě to co právě vypustil z pusy hrozně dotklo
,,Víš co, chtěla jsem ti tuhle krásnou jahodu nechat, protože vím jak moc je miluješ... Ale máš smůlu." jahodu jsem celou strčila do pusy.
,,Blbečku." Prohlásil můj starší bratr, já mu na to jen ukázala prostředníček. Divím se, že mamce ještě nedošli nervy. Popichujeme se takhle už od mala.Matteo je jenom o dva roky starší než já. Když Mattea mamka čekala, nemohl se k tomu táta přiznat doma. Mamce bylo totiž pouhých 16 let a táta byl o 3 roky starší než ona. Mamka nám vždycky říkala, že táta měl až moc dobrý život na to aby si ho nechal zkazit holkou, se kterou čeká dítě. On pocházel z bohaté rodiny, jeho rodiče by s ním nadobro skoncovali, proto se odmítl přiznat, že se mu mamku podařilo omylem "zbouchnout". Byla by to potupa pro jeho rodiče, kteří si na tom hodně zakládali.
Mamčiny rodiče s ní na dobro skončili a ona rozhodnutá dát svému dítěti všechno odjela sama s pár dolary v zadní kapse džínů. Nějakou dobu dokonce žila na ulici. Kde všude a s kým mamka byla než se s tátou opět shledali s bráchou nevíme. Když se dali dohromady opět to mezi nimi vzplanulo. Vztah mezi nimi byl zase úžasný. Po nějaké době zjistili, že čekají mně. Stále byli mladí, ale už na to byli dva. Vlastně tři.S bráchou jsme museli hodně často držet při sobě. Tátovi zkrachovala jeho první firma a on to sváděl na nás. Začal hodně pít. Celkově krach firmy nezvládal a k tomu mu nakládali i jeho rodiče. Mamka tedy byla opět nucena teď už s dvěma dětmi od něj odjet. Bolelo je to, ale věděli, že spolu být nemůžou.
Mamka si našla Joshe, se kterým měla Maxima. Ze začátku se zdál být jako ten pravý. Jenže jen pro mamku. Časem se totiž ukázalo jaký doopravdy je. Ubližoval nejen mně a bráchovi, ale i jí. Brácha to hodně často schytal více než já, jelikož nechtěl aby mi ubližoval a sahal na mě. Nikdy nás nebral jako vlastní děti a vadilo mu, že se kvůli nám mamka začala vídat znovu s naším otcem. Ten když to všechno zjistil okamžitě nás všechny čtyři vyzvednul a odvezl k němu do domu. Všichni jsme žili tady, spolu, šťastní. Jenže tátova druhá firma se rychle rozrůstala a on se rozhodl firmu rozšířit o několik dalších poboček, proto tentokrát byl on ten co odešel.Mamka dnes už snad se vším srovnaná a šťastná v krátkém žlutém tričku a džínových kraťasech, postupně posbírala všechno špinavé nádobí a naskládala ho do myčky. Maxim jí samozřejmě dělal pravou ruku jako vždycky.
,,Užijte si víkend." objala nás a společně s Maximem se vydala ke dveřím.
Těsně předtím než dveře zabouchla zakřičela na nás.
,,Neotravte se!" poslala nám vzdušnou pusu a dveře zabouchla.
,,Ty všechno vykecáš Mary!" povzdechnul si Matteo.
,,Hej! Já nic neřekla... Říkala jsem ti, že naše máma vždycky na všechno přijde."
Zatroubilo auto. Já zpozorněla a Matteo vykoukl z okna.
,,Toby je tady. Makej." rychlým krokem šel ke dveřím aby je otevřel a Toby mu mohl pomoct s věcmi. Já jsem Tobyho objala a vydala se ke dveřím spolujezdce.
,,Zapomeň!" zavolal na mě Matteo.
Jen jsem protočila panenky a sedla si na zadní sedadlo. Kluci naložili tašky do kufru a nastoupili. Matteo se připojil k rádiu v autě a zapnul písničky. Já se jen opřela o okýnko a snažila se nevnímat o čem se Matteo a Toby baví. Většinou jsou to opravdu hlouposti.
ČTEŠ
MARYAM
Teen FictionMary nastupuje do prvního ročníku vysoké školy. Musí se rozloučit se svojí nejlepší kamarádkou Janett odjíždí studovat do Anglie. Maryam si začne hodně rychle uvědomovat, že se tentokrát musí naučit bojovat sama za sebe. Ačkoliv nastupuje na stejno...