,,Tyhle šaty budou na tobě vypadat hoodně dobře." Vyjekla radostně Abby když našla ve svém šatníku černé minišaty. Když říkám minišaty myslím opravdu minišaty.
,,To si nemyslím." Nervózně jsem se usmála a dál se snažila si navlnit vlasy. Připravujeme se na letošní první vysokoškolskou party. S Jayem si píšeme každý den. Mám pocit, že se opravdu snaží a je na dobré cestě k odpuštění. Samozřejmě když jsem Tobymu řekla o mně a Jayovi nebyl z toho zrovna nadšený, ale asi to respektuje. Jayovi jsem se o téhle party (možná trochu úmyslně) zapomněla zmínit. Vím, že bych neměla mít tajnosti, ale na téhle party závisí celý můj studentský život. Mám jedinou příležitost udělat dobrý dojem na všechny ostatní. A najít si další kamarády. S kamarády to přece bude větší zábava a nebude to jen nekonečným učení.
,,Tak si je aspoň vyzkoušej. Prosííííím." Udělala na mě psí oči. Nahlas jsem si povzdychla a otráveně se na Abby podívala.
,,No dobře chápu. Tak nic no." Pověsila šaty zpátky do šatníku a začala si malovat linku.
,,Tebe budou mít rádi i bez sexy černých šatů. To je pravda." Přiznala.,,Jsem nervózní. Trvá mi než se rozpovídám." Chvilku jsem nedávala pozor a spálila jsem si prst o kulmu. ,,Do háje, jsem fakt marná." Povzdechla jsem si.
,,Ukaž pomůžu ti." Hodila tužku na linky někam za sebe a chopila se kulmy.
,,Mně se zdáš ukecaná dost už od začátku."
,,Protože seš ukecaná ty." Podotkla jsem a přemýšlela co si vezmu na sebe. Abby jdou vlny od ruky a má je za chvilinku hotové a dokonce i zvládla předělat ty co jsem si dělala sama. Ano tyhle věci mi opravdu nejdou.
,,Musím zavolat Javimu aby nás vyzvednul." Vzala telefon a odešla z pokoje.
Kulmu jsem vytáhla ze zásuvky a vydala se do svého pokoje. Svlékla jsem si kraťasy a volné triko a oblékla se do světlých roztrhaných mom jeans a k tomu si vzala černé triko, které jsem si zakasala do džínů.
Abby mě přejela pohledem. ,,Uuu, ty si fakt můžeš oblíknout cokoliv." Jen jsem se usmála.
Z venku se ozvalo troubení auta. Hodila jsem na sebe ještě mou koženku a rychle jsme seběhli schody dolů. Na parkovišti stálo nové Porche Cayenne. Bylo černé a skla mělo zatemněné. Neviděla jsem kdo auto řídí až do té doby dokud jsme s Abby nenasedli do auta vůbec jsem nevěděla jakej Javier je. Posadila jsem se dozadu a Abby dopředu. Javi se na mě hned otočil a přátelsky se na mě usmál.
,,Takže ty jsi ta Mary." Prohlédl jsi mě od hlavy až k patě.
,,A ty jsi ten Javier." Upřela jsem pohled do jeho šíleně tmavých očí. Byl celý oblečený v černém. Dokonalý úsměv a černé havraní vlasy, které si upravil určitě jen prohrábnutím.
,,Hele, Mary nech na pokoji. A radši jeď." Plácla ho do ramene Abby. On se otočil zpátky dopředu, pootevřel okýnko a zapálil si jointa. Tak to vypadá jako jízda smrti.
Abby zapla svou oblíbenou písničku v rádiu a jointa si od Javiho vzala a potáhla si.
,,Dáš si taky? Když přijdem v náladě bude to větší sranda." Zakašlala a jointa mi poslala dozadu. Já si ho vzala. Javi mě pozoroval přes zpětné zrcátko celou dobu co jsem si z jointa potahovala. Silně jsem si potáhla, chvilku držela v sobě a potom jsem mu to foukla dopředu.
,,To je moje holka!!" začala Abby jásat.
Na party jsme naštěstí dorazili živý a zdravý. Je pravda, že potom co jsem si trošku foukla mi vlastně bylo úplně jedno, že řídí někdo komu nedělá problém si dát za volantem jointa. Všichni jsme vystoupili z auta Abby mě chytla za ruku a Javi šel kousek před námi. Už na zahradě před domem, co před domem před obrovskou vilou se vítal s každým. Tomu určitě na jeho egu hodně přidává. Moc mi už od začátku nesedl.
ČTEŠ
MARYAM
Teen FictionMary nastupuje do prvního ročníku vysoké školy. Musí se rozloučit se svojí nejlepší kamarádkou Janett odjíždí studovat do Anglie. Maryam si začne hodně rychle uvědomovat, že se tentokrát musí naučit bojovat sama za sebe. Ačkoliv nastupuje na stejno...