9.

3 0 0
                                    


Sedím u Billy a upravuji si zápisky. Abby měla dnes nějaké plány a Billy se v poslední době nezastavila kvůli Halloweenu. S Janett si už vůbec nepíšeme. Blíží se díkuvzdání a mě zajímá jestli přiletí. Posledních pár let trávila Janett díkuvzdání u nás. Její rodiče se v tu dobu už topili ve své manželské krizi. Pořád se jen hádali a Janett do jejich hádek neustále zapojovali. Štvalo nás jak se k ní chovají, a tak začala chodit na díkuvzdání k nám.

Janett byla vždycky samé překvapení, třeba něco plánuje a proto mi nepíše.

Od party u Dereka jsem na žádné další nebyla. Jayden si nepřeje abych někam chodila. Začal mi i sledovat polohu. Jakmile se hnu někam mimo kampus, okamžitě mi začne volat a bombardovat mě zprávami.

Abby je samozřejmě proti Jayovi a nesouhlasí s tím, že má mou polohu. Nelíbí se jí, že chodím jen do školy, do kavárny a domů.

Abby nesouhlasí hlavně s tím, že mi zakazuje kamkoliv chodit, ale sám chodí na akce, každý víkend. Přede mnou si skryl všechna stories na instagramu, ale Abby se na ně kouká přes její falešný profil.

,,Ty jsi hrozná šprtka." vyruší mé dumání Javier.

,,To není pravda." odvětím mu a zavřu svůj noťas.

,,A co tu teda děláš? Jayden tě nikam nevytáhl už nějakou dobu." sedne si a u milé blondýnky si objedná vodu.

,,Jen si uspořádávám zápisky. Toť vše." usrknu si svého zázvorového čaje.

,,Stejně jsi šprtka. Dneska jsem vyzvedl ty kostýmy. Mám je v autě." když mu blondýnka přinese vodu, hodí na ní ten svůj balící úsměv a ona se začervená.

,,Super, děkuju moc. A bude ti?" zeptám se ho když si skládám své zápisky dohromady, abych je mohla uklidit. Javier byl lenivý se podívat jakou má velikost, takže jsem mu prostě nějakou objednala a doufala, že mu bude. Nebudeme mít čas kostým případně vyměnit.

,,Nezkoušel jsem si ho, ale určitě mi bude." opře se. ,,Nechceš někam dneska zajet?" zeptá se jakoby se nechumelilo.

,,Možná bych ráda na chvilku někam vypadla, ale Jayden by mě hned bombardoval." dám si pramínek, který mi právě spadl do občeje za ucho.

,,Absolutně nechápu proč má tvojí polohu." nevěřícně zakroutí hlavou, kopne do sebe zbytek vody a dojde zaplatit. Uspořádané papíry i s ostaním učením si nahážu do batohu a běžím také zaplatit.

U pokladny mi Javier oznámil, že zaplatil i za mě. Blondýnka se na mě podivně zašklebila. Asi si myslí, že spolu tvoříme pár.

Hned se slečně snažím naznačit, že já a Javier spolu nejsme ani nebudeme. Nikdy v životě.

Javier zase šeptá, že by radši zemřel než něco měl se mnou.

Společně se po tom malém divadélku vydáme před kavárnu.

,,Nemusel jsi zacházet do takového extrému." zasměju se.

,,Jo a děkuju." zavolám na Javiera při odchodu.

,,Vrátíš to i s úrokem a něco jsi tu zapomněla." Otočím se a vidím jak Javier vytahuje z auta červené kostýmy. Plácnu se do čela a vracím se k němu.

,,Odvezu tě, přece to nebudeš tahat až na kolej." nabídne mi pomoc když mě vidí jak mi všechno padá. Společně tedy naskládáme vše zpět do kufru Javiho auta a vyrazíme.

,,Většinou se nechováš takhle hezky." zasměju se když vcházíme do bytu.

,,Moc si na to nezvykej, Abby mi vyhrožovala." sedne si na gauč jakoby mu to tam patřilo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 17 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MARYAMKde žijí příběhy. Začni objevovat