{1-Günahlarından saklanmak}

159 12 52
                                    

[Bu hikaye 1970 yıllarında geçmektedir. Bu yüzden o dönemin şartlarını aklınızda hayal ederek okuyun. Oh ayrıca bolca homofobik ortam olacak.]

Kahverengi saçlı çocuk nerdeyse bitmiş olan boya tübünü tahta paletine sıktı ve fırçasıyla tuvalde yarısı tamamlanmış olan dar korseli kadının altın kelebek tokasına parıltı ekledi. Gevşek tahta zeminde etrafında dönüp birkaç adım geriye attığında tuvalini incelemek amacıyla durdu. Anlık sinirle ve hayal kırıklığı ile boya önlüğünü bir hışımla çıkardı ve sertçe oturağına fırlattı . Başını ellerinin arasına alarak sandalyeye oturdu ve bir süre hareketsizce üzerinde çizikler olan zemini izledi. Ne kadar denerse denesin , ne kadar çabalarsa çabalasın çizimleri her zaman duygudan ve emekten mahrum kalıyordu. Duygusuz yüz hatları , titreyen eliyle çekilen korkak çizgiler , özgüvensiz fırça tutuşu ve soluk renk seçimleri ne kadar berbat bir ressam olduğunu kanıtlıyordu.

Özellikle de o kazadan sonra hiçbir şekilde eski resim kariyerini geri kazanmasına imkan yoktu.

Ağzından kısık bir hıçkırık kaçarken gözleri doldu . Elleri kahverengi dalgalı saçlarını koparmak için yapışırken ve kendisine ne kadar işe yaramaz bir adam olduğunu hatırlatmaya hazırlanırken açılan dış kapının sesiyle kafasını kaldırdı. Göz çukurlarına dolan göz yaşlarını gelişi güzel bir şekilde sildi.

Sağanak yağmur yüzünden aceleyle kapıyı açan kızıl saçlı genç omzunun üzerinden kahverengi ceketini siyah şapkasıyla beraber çıkardı ve yakınındaki askılığa astı. Gevşek zeminde atılan her adım sesinde çıtırdama sesleri artmaya başlayınca kahverengi saçlı genç ayağa kalktı ve aniden odanın kapısı açılarak duvara çarptı.

"DAZAI! Nerelerdeydin aptal uskumru? Bu odada ne yapıyorsun?"

Kızıl saçlı genç ağır adımlarla korseli kadının portresine yaklaştı ve bir elini çenesine atarak homurdandı. Kahverengi saçlı çocuğun kendisinden oldukça kısa olarak tanımlayacağı Chuuya Nakahara ile uzunca bir süredir aynı evi paylaşıyor ve ne kadar birbirleri ile anlaşamasalarda aynı çatı altında kalıyorlardı. Birbirlerine dayanabilmelerinin sebebinin beraber geçirdikleri üniversite yıllarından olan bir alışkanlık olduğunu düşünüyordu.

"Bu kadın...Yosano'ya benzemiyor mu biraz?"

"Ta kendisi , önceki yıl gibi doğum gününde büyük bir parti vereceğini düşünüyorum bu yüzden hediyesini erkenden bitirmeye çalışıyorum. Tabi...istediğim gibi gitmiyor , doğum günü kızı olduğu halde resimde fazla üzgün duruyor"

"Resimden anlayan ben değil sensin, kafana göre yap işte."

"Deniyorum. Hem davetiye kartı daha bu sabah yeni geldi"

"İyiymiş."

"Huhum."

"Çizime tekrardan başlaman güzel birşey biliyor musun? Kafanı dağıtmaya yardımcı olabilir."

"Öyle mi? Hm"

Kahverengi saçlı çocuk donuk bakışlarla kafasını salladı ve ardından devam etti.

"Toplantı nasıl geçti? Yeni şair arkadaşlar edinememişsin bakıyorum?"

"Berbat , abim çok iyi bir fikir gibi Rimbaud'u getirmeseydi herşey daha iyi olabilirdi."

"Verlaine? Neden böyle birşey yaptı ki?"

"Bilmiyorum fakat aptal arkadaşı tarafından şiir okumamın bölünmesini çok komik bulmuş olucak ki kahkahalarını durduramadı. Tch."

"Boş yere geriyorsun kendini Chuuuya. Başkasına yaşansaydı emin olurum ki yerde kahkahalara boğulan ilk kişi sen olurdun."

Kızıl saçlı gençle dalga geçmeye devam ederken Dazai , Chuuya sinirli bir şekilde şiir yazmak için kullandığı masasına yerleştiğinde durdu . Cebinden konyak ve benzeri önemli şeyleri çıkartırken açılmış gri kartpostal kahverengi saçlı çocuğun dikkatini çekti ve merakına yenik düşerek sordu.

Wash Away My Sins { FYOZAI }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin