Bölüm 13

484 9 12
                                    

Hatırlatma:
Suga oturup bi film açmıştı. İzliyorduk. Arada sırada öpüşme sahnesi çıkınca telefona bakıyordum Suga'da bana bakıp sırıtıyordu.
Hatırlatma bitti.

Sg: Ee Yn eğlenmeye ne dersin?
Yn: N-ne eğlenmesi be?
Sg: Bi de bana sapık diyo aklından ne geçiyordu lütfen söyle!
Yn: Ya Suga çekil git başımdan!
Sg: Fesat anlamada olayı Lunaparka gitsek diyorum (göz devirerek) hani şu Jimin'le gittiğiniz yere
Yn: Olur gidelim beni de sıcak bastı zaten bekle burada hazırlanayım
Sg: Ben pijamalarımla gideceğim herhalde
Yn: Sen sonra giyinirsin
Sg: Hadi ordan!

Suga bana koşarak geldi ve kucağına aldı.

Yn: Suga napıyorsun ya bırak beni!
Sg: Aslında Yn işler değişti! İlk düşündüğün sapıkça şeyler gelebilir aklına
Yn: Sakın Suga!
Sg: Hadi ama ilk gece zaten tadına baktım! Kaç gece oldu özledim belki hm? Hem biz evliyiz ve bunu yapmakta bir sıkıntı göremiyorum ben.
Yn: Ben özlemedim Suga! Hadi bırakta gideyim!
Sg: Bak kalbimi kırdın Yn şimdi bende senin biyerlerini kıracağım!
Yn: Ya suga sakın!

Odaya gelip kapıyı kitler.

Sg: Benim için eğlence senin için acı başlıyor Yn!

-SMUT🔞-

Suga ikimizin de üstünü tek hamlede çıkarttı. Suga arkadan sürtünüyordu. Azmadım değil. Suga beni duvara yasladı kendisinde eğildi. Başparmağı ile vajinamı okşamaya başladı.

Yn: S-Suga lütfen d-dur..
Sg: Eğlenmene bak Yn.

Vajinamda hissettiğin soğuk dil ile ağzımdan küçük bir inilti çıktı. Suga dilini içimde gezdiriyordu. Artık dayanamayıp Suga'nın başından tutup kendime daha da bastırdım.

Sg: Benden hızlısın Yn
Yn: Sus ve devam et

Suga dil haraketlerini hızlandırdı ve aniden orta parmağını içime soktu.

Yn: Ahhhhmmm~

İlk gecedeki gibi değildi beni çokça tatmin ediyordu, ve buda hoşuma gidiyordu. Vücudum titremeye başlamıştı. Boşaltacağım anlamıştım. Ve Suga'nın azına boşladım. Ama Suga durmaksızın diliyle becermeye devam ediyordu. Vajinam yanmaya başlamıştı.

Yn: S-Suga du-dur artık c-canım yanıyo ahh

Suga dinlemeden yalamaya devam ediyordu. Kafasını itmeye çalıştım fakat kafasını daha da gömüyordu. İkinci kez boşaldıktan sonra durdu ve bana baktı. Kendimi yere attım ve delilerce nefes aldım. Suga'nın parmağı hâlâ içimdeydi ve hâlâ haraket ettiriyordu. Gözlerimi açtım ve Suga'ya baktım. Bana sırıtarak bakıyordu.

Sg: Tadın hâlâ değişmemiş Yn, harika!

Aniden ikinci parmağınıda içime soktu ve hareketlerini hızlandırdı. Ben yerde duvara yaslanmış bir şekilde duruyordum. Suga'da boynumdan tutmuş boynuma kendine ait izler bırakıyordu. Bir eli ise vajinamdaydı. Elimi Suga'nın boynuna attım. Suga kafasını kaldırıp dudaklarıma yapıştı. Suga parmaklarını çıkardı ve ağzına sokarak yalamaya başladı.

Beni yerden kaldırdı ve yatağa yatırdı. Üstümde ki yerini alarak içime yavaş yavaş girmeye başladı. Girerken canım acımamıştı çünkü Suga deliğimi genişletmişti. Suga'nın yüz ifadesi o kadar güzeldi ki sanki haz alıyormuş gibi.

(...)

Suga'yı aşağıda gerçekten kızdırmıştım ki şu an hala sevişiyorduk. Vajinam uyuşmuştu. Suga asla yorulmamış gibi beni aynı performans da beceriyordu. Suga'ya ne kadar desemde içime boşalmıştı hemde 4 kere. Ve şu anda gelmek üzereydi yani 5'e tamamlıyorum. Bir kaç vuruşta sonra içime tekrar boşaldı ve penisini çıkarıp kendimi yanıma attı. Suga üstümüze yorganı yerleştirdi ve öylece uyuduk...
_______________________________________
Ay bu kadar Smut yeter bence. Neyse asklarım inşallah beğenirsiniz!

Suga İle Hayal Et (Mafya Kocam) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin