Bölüm 12

417 10 9
                                    

Hatırlatma :
Ben Jimin'in bu haline gülerken içeriye girdik, içeriye girdiğim anda şok olmam 1 saniyemi almamıştı.
Hatırlatma bitti.

Suga'nın yanında bir kız vardı. Suga'ya sülük gibi yapışmıştı. Sanırım Suga sarhoştu. Kafası arkaya atılıydı. Bağırmamla Suga'nın yerinden zıplaması bir oldu.

Yn: SUGA!! NAPIYORSUN SEN?! KİM BU KIZ!!
Sg: Yeni sevgilim desem inanır mısın?
Yn: NE?!
Sg: Ne bağırıyorsun ikide bir Jimin'de senin sevgilin değil mi? Mutlu mutlu dolaşırsınız artık ortalıkta.
Yn: S-Suga kendine gel lütfen ne sevgilisi ya? Kahve yaptırıyor bekle.
Sg: Yn istemez! Sen git sevgiline yap! Ve ben gayet iyiyim.
Yn: Değilsin! Kendini böyle kandırma!

Hizmetçiye sade kahve yaptırıyordum. Aynı zamanda düşünüyordum ne saçmalıyor bu diye. Sanırım biraz fazla yakın görmüştü bizi. Kahve olmuştu aldım ve Suga'nın yanına götürdüm.

Yn: Bu kız neden hâlâ BURDA?!
Sg: Sanane YN?! Sen git sevgilinle ilgilen!
Jm: Hyung sen ne diyorsun?
Sg: Sen karışma JİMİN!
Yn: Sen gelsene bi odamıza gel herşeyi anlatacağım! Jimin sona erdi oyun.

Suga'yı sürüklerken soru soruyordu. Bu arada gerçekten anlamıştım Suga'ya aşıktım! Şaka gibi ama değil!

Sg: Ne oyunu Yn? Ne saçmalıyorsun sen?
Yn: Açıklayacağım

Odaya girip kapıyı kitledim.

Sg: Yn ne oyunu ne yapmaya çalışıyorsun?
Yn: *Herşeyi anlatır*
Sg: Ne yani şimdi sen beni kıskandırmak için Jimin ile yakınlaştın doğru mu duydum?
Yn: Evet yani beni kıskanıyor musun diye oyun oynamak istedim seninle
Sg: Ama yanıldın hiç kıskanmadım seni
Yn: (içimden) tabi tabi aynen kızı eve getirende bendim zaten
Sg: Jimin ile odada ne yaptın?
Yn: Ne mi yaptım? Bunu cidden düşündün mu?
Sg: Tabii kide! Odaya girmeye çalıştım kapı kitliydi!
Yn: Hiç birşey yapmadık! Ne olur ne olmaz diye kitledik! Bak Suga böyle düşünmeni istemiyorum! Sadece seni kıskandırmak istedim! Aklında bu kalsın ve başka hiç birşey gelmesin!

Diyerek odadan çıktım. Cidden bunu mu düşünmüştü? Gözlerim doldu... Gözlerimi silerek aşağıya indim. Kız hâlâ buradaydı. Ve geri döndüm o bana herşeyi sormuştu ama ben ona değil! Kapı açıp kapattım. Suga aynı şekil oturuyordu.

Yn: Suga?! Peki bu kız ne ayak?!
Sg: Seni Jimin'le öyle görünce parayla kız satın aldım. Bende seni kıskandırmak için ve kıskandırdım.
Yn: Hayır kıskanmadım!
Sg: Aynen aynen aşağıdan odaya kadar sürükleyen bendim!

Doğru kıskandım. Ama bunu ona söyleyemezdim o beni sevmiyorsa ona rezil olurdum. Zaten seviyor gibide bir hali yok.

Yn: Her neyse hadi çık banyoya gireceğim.
Sg: Uzun sürmesin ben de gireceğim.
Yn: Rahatla bi banyo bile yapamıyorum! Tamam hadi çık!

Suga çıkmıştı, bende kıyafetlerimi yatağın üstüne hazırlamış ve banyoya girmiştim. Banyoya girdim ve üstümü değiştirdim.

Saçımı açık bıraktım ve aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı açık bıraktım ve aşağıya indim. Kız yoktu. Sanırım Suga onu kovdu. Ben geldikten sonra Suga'ya banyo yapmaya gitmişti. Jimin'de yokdu herhalde evine gitti. Telefonla oyalanıyordum. Suga saçları ıslak aşağıya geldi. Ayy çok se×yy! Ne diyon Yn kendine gel!

Sg: Ne bakıyon öyle? Çok mu yakışıklıyım? (sırıtarak)
Yn: Ne alaka be!

Suga oturup bi film açmıştı. İzliyorduk. Arada sırada öpüşme sahnesi çıkınca telefona bakıyordum Suga'da bana bakıp sırıtıyordu.
_______________________________________
Asklarım biraz kısa oldu ama olsun bir dahaki bölümü uzun uzun yaparım. Saçma oldu gibi geldi biraz ama inşallah seversiniz. İyi geceler size! Ve bu arada bi sonraki bölümü biraz malum yerlere getiriyim mi? İstek olursa getiririm! İyi geceler tekrardann! Bye bye!

Suga İle Hayal Et (Mafya Kocam) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin