Evet evet kaç aydır atmıyorum aklıma gelmiyor napim yani neyse okullarda tatil olmuşken yazıyım
---------------------------------------------------------
Hatırlatma:Üstümü giyinip çıktım. Biraz sahil kenarına gittim ve oturdum orada oyalandıktan sonra da eczaneye gittim.
Hatırlatma bitti.
Yn:Merhaba acaba hamilelik testi alabilir miyim?
Ecz: Tabii buyrun tutar 20 TL
Yn: Buyrun iyi günler
Ecz: İyi günlerHamilelik testi aldıktan sonra bi kafeye girdim. Orada yapacaktım. Eve gidersem yakalanma ihtimalim vardı. Kafenin lavabosunu kullandım. İşimi bitirdim. Belli olana kadar kafede bir şeyler içtim. Lavaboya gittim. Beni heyecan tutmuştu. Bi anda baktım. Nutkum tutulmuştu. Zorla evlendirildiğim adamdan hamileydim... Napıcaktım şimdi ben.. Neyse çıktım testi çantama attım. Eve doğru gidiyordum. O da ne? Suga mı o? Yanında da bi kız var... Gülüşüyorlar mı? Bana böyle güldüğünü hatırlamıyorum... Neden gözlerim doldu? Ve ardından kendimi toparladım. O adamla zorla evdirilmiştim ve bundan bananeydi ki. Onları görmezden gelip eve girdim. Hemen odama çıktım, banyo yaptım ve üstümü rahat bişeyler giydim.
Duşun ardından rahatlayıp uyudum. Uyandığımda saat 15.08'di. Aşağıya indim ve ne görmeyi bekliyordum ki zaten. Yine o kız ve Suga..
Yurin: Aa merhaba, ben Yurin. Sen de Yn olmalısın. Suga bahsetmişti.
Yn: Hı hı evet
Sg: Yn bu Yurin 2. kardeşim uzun zamandır Amerika'daydı. Yeni geldi.
Yn: K-kardeşin mi?
Sg: Evet neden şaşırdın?
Yn: H-hiç 2 kardeş biliyordum ben seni de ondan... Neyse birşeyler atıştıracağım ben.
Sg: Hayır Yn birşey yeme yemeğe gideceğiz. 3'ümüz birlikte.
Yn: Tamam o zaman üstümü değiştireyim ve geleydim.
Yurin: Abi benim odam neresi? Bende değiştireyim.
Sg: Tabii abicim. Bizim odamızın karşısı hemen senin odan.
Yurin: Tamam abi teşekkürler. (Suga'nın yanağından öper)
Yn: (içimden: Abicim mi Suga bu kadar yumuşak mıydı?)Yukarıya çıktım ve üstümü değiştirdim.
Senin elbisen:
Saçın:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga İle Hayal Et (Mafya Kocam)
FanfictionBir mafyanın normal bir kızı sevmesi... Hep böyle olur ya.. İlk başta birbirinizi sevmezsiniz sonrasında birbirinize aşık olursunuz...