Hatırlatma:
Suga üstümüze yorganı yerleştirdi ve öylece uyuduk...
Hatırlatma bitti.Sabah uyandığımda heryerim ağrıyordu. Yan tarafıma baktığımda Suga mışıl mışıl uyuyordu ve ikimizde ç|plaktık. Üstüne birşey aldım ve yürümeye çalıştım ama yürüyemedim. Ve o an ağrının verdiği acı ile küçük bir çığlık attım. Suga sanırım uyanmıştı.
Sg: Noldu Yn?
Yn: Ne mi oldu? Suga yürüyemiyorum!
Sg: Biraz sert yapmış olabilirim yani olcak 1-2 güne kalmaz yürürsün
Yn:....
Sg: Tamam canım çok sert yapmış olabilirim... Olucak öyle şeyler!
Yn: Kalk beni banyoya götür.
Sg: Bana emir vermeyi ne zaman bır-
Yg: Suga! Lütfen!
Sg: Öff tamamSuga kalkıp beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. Ne kadar Suga'yı kovmaya çalışsamda gitmedi ve benimle duş aldı ve tabii benimle birlikte giyindi.
Giydiğin:
Suga'nın giydiği:

Boynuma fondaten sürüp morlukları kapattım. Yemeğimizi yedik ve içeriye oturdum. Kapı çaldı Suga baktı ve üyeler içeri doğru geldi.
Tae: Selam yenge!
Yn: 😑
Nj: Ee nasılsınız bakalım nasıl gidiyor Yn?
Yn: Güzel diyelim Namjoon
Nj: Bişey mi yaptı bu Suga
Yn: Yok yok bişey yapmadı (Suga'ya bakarak)
Sg: (sırıtır)
Jk: Ağağağa ben çözdüm olayııı
Yn: Ne olayı be?
Jk: Ondan yapmışlar işte lsndldjd
3: Yok öyle bişey!
Jk: Var öyle bişey ldkdldpd
(gülüşürler)
Yn: Hep senin yüzünden bu!
Sg: Ben naptım ya çaktırmasaydın
Yn: Sus!Siz cipsidir pizzasıdır sipariş etmiştiniz ve bir film açıp izlemiştiniz. Sonra dışarı çıkıp sahile gittiniz tabii Suga senin yürümene yardım etmişti. Hem gülüyor hem yatdım ediyordu. Bak yine sinirim tepeme çıktı. Eve geldiğimizde saat 00.26'dı. Hemen gidip bir duş aldım. Suga'da aldı.
Giydiğin:Suga'nın giydiği:
Sonrada hemen yattınız. Saat gece 03.07 midemin bulantısına uyandım. Direk banyoya koştum, midemi boşalttım Allah'tandır Suga uyanmadı. Midemin bulanmadığından emin olup yattım. Sabah saat 09.50, yine midemin bulantısına uyanmıştım, tekrardan midemi boşalttığımdan aklıma gelen soruyla duraksadım. Acaba olabilir miydi? Hamile olabilir miydim? Olsa bile hazır değildim! Biliyordum içimde sıkıntı vardı. Aşağıya indiğimde hizmetçi de kapıdan girmişti.
Hzm: Günaydın Yn hanım hemen kahvaltınızı hazırlıyorum.
Yn: Günaydın, tamam bekliyorum :)Çıkardığım için kokmamak amaçlı banyoya girdim tekrardan hem iyi gelir diye düşündüm.
Giydiğin:Duştan çıktığımda Suga çoktan uyanmıştı.
Sg: Günaydın
Yn: Günaydın Suga
Sg: Hayırdır böyle erken uyanmalar
Yn: Ee güzel uyumuşum sanırım formda kalktım
Sg: Hmm iyi bende giriyim bi duşa sonra kahvaltı yaparız
Yn: Hizmetçi hazırlıyor zaten
Sg: Tamam geliyom sende in aşağıya
Yn: TamamAşağıya indim hizmetçi yemekleri tabaklara koyuyordu işi bitmişti sanırım. Suga gelene kadar oturma odasında telefona baktım. Suga geldi masaya geçtik ve kahvaltı yaptık.
Yn: Suga ben arkadaşımla buluşabilir miyim? (Klasik yalan kdjr)
Sg: Hangi arkadaş bu?
Yn: Seo ile
Yn iç ses: Allah'ım lütfen izin versin!..
Sg: Neden?
Yn: Evde canım sıkılıyo hem onunla gezince alışveriş felan yapıcaz hadi ama Suga lütfenn!
Sg: Evde ben varım dicem de ben Hyung'lara gidicem tamam git ama uzun şeyler giyMutluluktan ona sarılmıştım bunu farkettiğimdr geri çekildim.
Yn: Öhöm yani teşekkürler neyse ben giyiniyim
Sg: (arkadan sırıtır)Üstümü giyinip çıktım. Biraz sahil kenarına gittim ve oturdum orada oyalandıktan sonra da eczaneye gittim.
_______________________________________
Yeni bölüm atmam uzun sürdü biraz özür dilerim şimdiden aklım yettiğince yazdım öbür bölümlerde gelir işte ne zaman bilmiyom kdkd neyse güzel olmuştu inş beğenmişsindir görüşürüz şimdilik! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga İle Hayal Et (Mafya Kocam)
FanfictionBir mafyanın normal bir kızı sevmesi... Hep böyle olur ya.. İlk başta birbirinizi sevmezsiniz sonrasında birbirinize aşık olursunuz...