Hatırlatma:
Aşığım... Ben Suga'ya aşığım... Ama sanırım o bana değil. Sadece hastayım diye böyle yapıyor... İyileşince eski haline geri dönecek...
Hatırlatma bitti.-Yn'den-
Eve gelmiştik. Suga bana iyi davranıyordu fakat ben ona biraz soğuk davaranacaktım. O bana yaklaştıkça ben uzaklaşıyor, bana birşey söylediğinde soğuk ve kısa cevaplar verip kaçıyordum. Üyeler beni böyle görünce biraz şaşırmışlardı ve Suga'ya karşı öfkeliydiler. Suga onlara yalan söylemiş neymiş kafeye gitmişizde başbaşa zaman geçiriyormuşuzda ölüyordum ben be ölüyordum! Odaya gittim ve hemen duşa girdim biraz rahatladıktan sonra çıktım ve üstümü giyindim.
Rahat birşeyler giydim çünkü yaralarım kıyafete dedikçe canım acıyordu. Her yerimde dikiş izleri vardı. Saçımı kurutmadım açık bıraktım. O sırada aklıma bir fikir gelmişti. Suga'yı kıskandırmayı deniyecektim bakalım bana aşık mı? Aşağıya indiğimde herkes koltuklara oturmuş film seçiyorlardı.
Tae: Heh Yn gelsene bi ya nasıl bir film seçelim?
Yn: Kafanıza göre seçin siz
Tae: Pekii tamamTae seçiceğin filme ben romantik ne ya?! Kaca gidi mafya adamlarsınız ya romantik ne!?
Kendime oturma yeri ararken Suga yanını işaret ediyordu. Tabiki de onun yanına oturmayacaktım.Yn: Jimin kayar mısın yanına oturmak istiyorum?
Suga'nın yüzü düşmüştü bize sinirle bakıyordu.
Jm: Yoongi hyung'un yanı boş ya Yn oraya otur sen
Yn: Hayır buraya oturacağım hadi kay
Jm: Peki gel bakalımJimin kaymıştı bende yanına oturmuştum. Jimin ne kadarda kendini kontrol etmeye çalışsa da bacaklarıma bakıyordu. Rahatsız oluyordum ama belli etmiyordum. Suga sinirle bizi izliyordu. Bizi izlediğini bilmiyormuşum gibi filmi izlemeye devam ediyordum. Kafamı Jimin'in omzuna yasladım. Jimin'de bu anı bekliyormuş gibi elini arkamdan geçirip omzuma attı. Film git gide malum yere geliyordu. Suga sinirini burnundan soluyordu. Film malum yere geldiğinde herkes telefonlarını almıştı. Jimin ve Suga hariç. Suga bize bakıyordu ve bu açıkça belliydi. Jimin de biraz terlemişti. Kıpır kıpırdı yerinde duramıyordu. Jimin erkekliğini kapatmaya çalışıyordu. Bunu görmüştüm ve üstüne birde soru sormuştum.
Yn: Jimin iyi misin? Terlemiş gibisin?
Jm: Hm hm iyiyim sıkıntı y-yok...Suga'da oradan atılmıştı.
Sg: Bende iyiyim sağol.
Yn: Sana sormadım ki?
Sg: Olsun yinede sağol.Göz devirip izlemeye devam etmiştim. Jimin biraz sonra kalkıp gitti. Nereye gittiğini çok iyi biliyordum. Kendini boşaltmaya gitmişti. Herkesin duymayacağı sesde inliyordu ama ben duyuyordum.
Aslında Jimin ile anlaşma yapsam kabul eder mi? Jimin'e soracaktım bunu. Az sonra Jimin geldi.Yn: Jimin az gelsene
Sg: Nereye?Göz devirip Jimin'den cevap bekledim.
Jm: Tamam geliyorum
Jimin'in elini tutup bahçeye çıkardım. Jimin'de şaşırmıştı. Suga bizi dinliyor mu yada takip ediyor mu ye etrafa bakınıyordum.
Jm: Ne oldu Yn?
Yn: Seninle bir anlaşma yapsak?
Jm: Ne anlaşması?
Yn: Suga bana aşık mı acaba diye soru soruyorum kendime ama cevap bulamıyorum biraz onu ölçmek istiyorum onu kıskandırsak yani yakınlaşsak biraz ikimiz?
Jm: Ne?! (bağırarak)
Yn: Bağırma bağırma! (sessiz şekilde)
Jm: Suga hyung beni öldürür! (kısık sesle)
Yn: Sana bişey yapmasına izin vermiyeceğim söz ama lütfen biraz da olsa yakınlaşsak lütfenn...Jimin kısa bir süre düşündü ve istediğim cevabı verdi.
Jm: Peki tamam yakınlaşalım ama karşılığında canımı kurtarıcaksın!
Yn: (gülerek) Tamam! Teşekkür ederim!Jimin saçımı okşadı ve içeri girdik. Bu sefer sarılarak girdik. Suga'da tam su içiyormuşdu sayesinde heryer su oldu! Su da Jin'in üzerine geldi.
Jin: Suga napıyorsun ya! Her yerim su oldu sayende!
Sg: İsteyerek olmadı birileri sebep oldu buna.Bunu bize bakarak demişdi. Aklıma fikir gelmişdi.
Yn: (esneyerek) Benim uykum geldi.
Sg: Gel gidelim
Yn: Hayır ben Jimin'le uyuyacağım!
Sg: NE!? OLMAZ YN SINIRIMI ZORLAMA GEL ODAYA GİDELİM! NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN SEN YN!!Yn: Gayetde FARKINDAYIM! Zorlama Suga ben Jimin ile yatacağım. Hadi gel Jimin
Diyip Jimin'in çekiştirmeye başlamıştım. Jimin ile odaya girdik.
Jm: Yn kesin öldürecek bu beni aşağıda nasıl baktığını görmedin mi?!
Yn: Birşey olmaz Jimin sana canını borçluyum bana güven.
Jm: Biz şimdi birlikte mi yatıcaz?
Yn: Sanırım evet ne olur ne olmaz. Odaya bir anda girerse biz böyle görsün.
Jm: Umarım uykumda boğaz beni!
Yn: Boğmaz boğmaz hadi yatalım.Yatmıştık ben bi 10-15 dakika sonra uykuya dalmıştım.
Jm: (Yn'ye bakarak) Yanlış birşey yapıyorum ama sanırım aşık oldum.
Yn'yi kendime çekerek uyudum...
_______________________________________
Evet bu kadardı. İnşallah beğenirsiniz. Gece saat 04.25' de yazdım yorumları gördüm ve hemde canım sıkılıyordu. Neyse görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga İle Hayal Et (Mafya Kocam)
FanficBir mafyanın normal bir kızı sevmesi... Hep böyle olur ya.. İlk başta birbirinizi sevmezsiniz sonrasında birbirinize aşık olursunuz...