Keyifli okumalar 😘*
"Dila."
"Hı?"
"Hadi uyan bak geç kalacağız."
Gözlerimi açtığımda bana bakan Keremi görmeyi beklemiyordum. Aklıma dün gece olan ve söylediği şeyler aklıma gelince sırıtmadan edemedim.
"Ne sırıtıyorsun?"
"Dün söylediğin şeylerden sonra ileride düğünüme seninde geleceğini bilmek üzdü biraz."
Evet damat olarak canım.
"Sanada günaydın Dila. Hadi üzerini değiştir de gidelim hemen geç kaldık zaten."
Yattığım yerden kalkıp banyoya gittim. Üzerimi değiştirip kendime çeki düzen verdim.
Aşağıya indiğimde beni bekleyen Keremi gördüm.
"İkimizde çok geç kalktık. Kahvaltı yapmaya kalkarsak geç kalacağız. Bu yüzden yoldan geçerken simit alırız diye düşündüm senin için de uygunsa tabii?"
"Uygun tabi. Ama ben poğaça yerim."
Pastaneye geldiğimizde arabadan hemen inip bir tane zeytinli poğaça bir tane simit alıp arabaya geçtim.
"Ne bu acele, ben alırdım?"
"Benden olsun istedim."
Yemeğimizi yerken Kereme zeytinli poğaça yiyeyecek misin anlamında ısırmış olduğum poğaçayı uzattığım da uzatmış olduğum poğaçadan ısırmıştı.
Benim ısırmış olduğum poğaçayı üstünden ısırmıştı. Allah'ım sana geliyorum.
Bir nevi öpüşmüş oldunuz hahay çok mutluyum.
Yunuuss🐬: Odana baktık yoktun.
Yunuuss🐬: Sen bir yere geç kalmayı da sevmezsin.
Yunuuss🐬: Dillaaaaa
Yunuuss🐬: Gelmiyor musun??
: Geliyoruzzz
: Beş dakikaya
Yunuuss🐬: Geliyor+uz derken?
: Keremle
Yunuuss🐬: Ne ne ne
Yunuuss🐬: KEREMLE Mİİ??
Yunuuss🐬: Lan siz ne ara oldunuz kaşla göz arasında
Yunuuss🐬: Bunu fark edemediğime inanamıyorum.
: Sevgili değiliz zaten Yunus.
: Beraber geliyoruz sadece
Yunuslarla ve abimle bu baba mevzusunu konuşmak istemiyordum.
Çünkü ne abim nede Yunus ile Barış bu konuyu kapatırdı. Bide onların çenesini çekmek hiç istemiyordum.
Floryaya vardığımızda girişe doğru yürümeye başladık.