Part1

64 2 1
                                    

Unicode

Thai ထိုင်နိုင်ငံ၏ Siam international college ကျောင်းတစ်ခုဖြစ်သော building 2အခန်းတွင်းရှိ ဟွားလီတစ်ယောက် maths ဆရာမစာသင်ချိန်အတွင်း .....
"ပိုင်ဟွားလီ !!!ငါခေါ်နေတာအခေါက် တစ်ဆယ်​ေကျာ်နေပြီ နေစမ်းပါအုန်း ခုံအောက်မာ ဘာတွေရှိလို့ ခိခ်ခိခ်နက် ထိုင်ရီတာလည်းဟဲ့"

ဟွားလီတစ်ယောက် maths သင်ရမာစိတ်မဝင်လို့ဆိုပြီး သူမနှစ်သက်တဲ့ ဝတ္ထုတွေဖတ်ပြီး ဇာတ်ချိန်တက်နေချိန် ဆရာမ အော်ခေါ်တာမသိလိုက်ဖဲ ဝတ္ထုဆက်ဖတ်ချိန်အတွင်း ဆရာမ အာပြဲကြီးနက်အော်ပြီး အခန်းပြင်ထွက် အမှိုက်သွားကောက်ချီဆိုပြီး အပစ်ပေးလိုက် ပါရဲ့။

' ဆရာမကလဲနော်အလိုက်ကိုမသိဘူး ဆယ်တန်းကျောင်းသူ လဲမဟုတ်ဖဲနက်
ဝတ္ထုလေးဖတ်နေတာကို အလိုက်တတိလေး လစ်လျူရူလိုက်တာမဟုတ်ဘူး ဟိဟိ တာပေမဲ့လည်း Daddyကြီးရဲ့sick packလေးမြင်လိုက်ရတာ အဟိ ကျေနပ်ပါတယ်လေ ည ကြမှဆက်ဖတ်အုန်းမယ်'

ဟွားလီတစ်ယောက် ကျောင်းဆင်းချိန်အတွင်း အမှိုက်ကောက်ရင်း အတွေးလွန်လို့နှာခေါင်းသွေးပါထွက်လာကို မသိသေးဘဲ ဆက်တွေးနေချိန်အတွင်း

"ဟဲ့ ဟွားလီ နင် ဒီnovelဖတ်ပြီးပြီလား ငါကြားတာတော့ အသစ်မဟုတ်ပေမဲ့ဖတ်ရတာအရမ်းကောင်းတယ်တဲ့ ပြီးဖို့နှစ်ပတ်ဘဲလိုတယ်တဲ့ ငါလည်းဖတ်ထားသေးတယ် အရမ်းကောင်းတာသိလား။ တာပေမဲ့ နင်က novelဆို complete မှဖတ်တဲ့အမျိုးဆိုတော့ ဝယ်ဖတ်လို့ရတဲ့ နေရာ ငါသိထားတယ် နင်ဖတ်မယ်ဆို ငါပြောပေးမယ်လေ completeအထိ ဝယ်ဖို့စာစဉ်တွေ ဘယ်လိုလည်း  စိတ်ဝင်စားသွားပြီမလား"

"ငါပြောဖို့မေ့နေတာ ဟိုပေါ့ ဇာတ်လိုက် အသေချောတာ ချောတာတောင်မှပတ်ပတ်ဆက်ဆက်တောင်အေ အမလေးငါတောင်ကျွေတာ six pack မကဘူး8packတောင်ဟေ ပြီး ရှိသေး ဘာပိုင်နိုင်ငံဆိုလားဘဲ နင့်နာမည်နက် တူတာ ပိုင်ဟွားလီတဲ့အေ စစချင်းငါဖတ်တဲ့ချိန်တုန်းကပေါ့ ငါတောင် အနဲ နင့်နာမည်ပါလို့ ဆိုပြီး သဘောခွေသေးတာ တာပေမဲ့လည်း သနားပါတယ် အလှလေးက ချန်နိုင်ငံရဲ့ကြင်ယာတော် အဆင့်ထိဘဲပေးတာ ငါသိပ်မကျေနပ်ဘူးကွာ"

🪷When I get into the novel🪷 Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt