Part 11

13 1 0
                                    

Unicode

ပိုင် တိုင်းပြည် ရဲ့ လမ်းမတစ်နေရာဝယ် ....

"သုသု အခု ထိမရောက်သေးဘူးလား"

"ရောက်ခါနီး နေပါပြီ မိဘုရား ရှင့်"

" အမလေးတော် ကြာလိုက်တာ ကိုကို ရိ အခုချိန်လောက်ဆို ဘာလုပ်နေလောက်လည်း မင်းပြောကြည့် သုသု ငါများကိုကိုရိ ကိုအသိမပေးဘဲ လာလို့ ပျော်နေမလားမသိဘူး နော် ခိခ်ခိခ်"

" မိဘုရားပြောသလို နေမယ်နော် ဟိဟိ အရှင်က မိဘုရားကိုအချစ်ဆုံးဆိုတော့"

"တာနက်သုသု နန်းတော်ထဲရောက်ရင် ကိုကိုရိ သည်းခိုတဲ့ နန်းဆောင်ကို တစ်ခါတည်းတန်းသွားလိုက်"

"ဖြစ်ပါ့မလား မိဘုရားရယ်.. သုသုအထင် ပိုင်နိုင်ငံကိုလာတယ်ဆိုရင် သူတို့ရဲ့ ရေမြေ့အရှင်ကို အရင် ဂါရဝပြုပြီးမှ အရှင်ရဲ့ သည်းခိုတဲ့နန်းဆောင်ကို သွားရင်ရော"

" သုသု မင်းကလည်းတော် ငါတို့က သူတို့ရဲ့အထူးဧည့်သည်တော် ပြီး ပိုင်ဘုရင့်ရဲ့ အငယ်ဆုံးသမီး ကလည်း ငါနက်အတွက် ကိုကိုရိ ကိုပါအလုပ်အကျွေးပြု ရဲ့မဲ့ မိဘုရားတွေဟဲ့ ပြီး အဲ့ကောင်မကိုပါ လာကြိုတယ်လို့နာမည်တပ်လိုက်ရုံဘဲကို ပြီးသူတို့မေးရင် ငါခရီးပန်းလို့ ဆိုတဲ့ အချက်နက် တင်လုံလောက်ပြီကို သူ့ရာထူးကဘယ်လောက်မို့လို့လည်း ဘုရင့်ရဲ့အငယ်ဆုံးသမီးတော် ငါက တနေ့နေ့ တချိန်ချိန် ကြရင်ချန်တိုင်ပြည်ကြီးရဲ့ မိဘုရာခေါင်မဲ့လူ"

.............................

ဟုတ်ပါတယ် ဘာလို့ဆို ပိုင်တိုင်းပြည်သည် စည်းစိမ်ဥစ္စာပေါကြွယ်ဝတဲ့နိုင်ငံ သဖြစ်လည်း ကုန်သွယ်ရေး သာမက ရေမြေ့အရှင်ရဲ့သဘောမနှောကောင်းမှုကြောင့် ယခုအရှင်ရဲ့လက်ထက်တွင် ယခင်ကထက် သာယာဝပြောလှပါပေသည်။

သို့ပေမဲ့ ချန်နိုင်ငံပြည်ကြီးလို နိုင်ငံ၄ခုပိုင်ဆိုင်ပြီး စစ်ရေးပမာဏဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရုံသာမက စည်းစိမ်ကြွယ်ဝ ချမ်းသာကာ တိုင်းပြည်နိုင်ငံ၅ခုထဲတွင်
အတိုးတက်ဆုံး အကြီးဆုံးတိုင်ပြည်ဟုဆိုနိုင်ပေသည်။

ထို နိုင်ငံထဲက ပိုင်နိုင်ငံ ကို အဘယ်ကြောင် ချန်နိုင်ငံ တိုင်းပြည်ကြီးရဲ့ လက်အောက်ပါးစေ မဖြစ်ရပါသနည်းဆိုရင် တော့...

🪷When I get into the novel🪷 Where stories live. Discover now