Part 12

11 1 0
                                    

Unicode

'ဟွားလီ ရေ သတင်းကောင်းဟေ့ ဖုန်းကျိရှောင်လေ နင်သိတယ်မို့လား မကြာမှီ တီနန်းဆောင်ထဲကို ရောက်တော့မှာ'

'ဟေ့ဟေ့ ပိုင်ဟွှားလီ ခဏဦး မသွားသေးနက်လေ ငါဘာမ့မပြောရ ဖဲလစ်နေတာနင့်ကတော့လေ'

'အမလေးငါ့ကို အာ့နာမည်အရှည်ကြီးခေါ်မနေနက်တော့ ပိုင်ပိုင်လို့ဖဲခေါ် ဟုတ်ပီလား'

'အေးပါအေးပါတာနက် စောန နင်ပြောတာရှင်းအောင်ပြောစမ်းပါ'

'ဒီလို ဖုန်းကျိရှောင် က ချန်နိုင်ငံကနေ အရှင်က မင်းနက်အတူ လက်ဆက်ရတော့မာသိလို့ တီထိ လိုက်လာပြီးလွယ်လွယ်ပြောရရင်တော့ အရှင်ကို လာမြူစွယ်တာပေါ့ နင့်ကို အကောင်းမမြင်စေဘာညာပေါ့လေ'

'ဟမ်း တွေ့ကြသေးတာပေါ့ ဘယ်သူက ပိုပြီးကြာပန်းဖြူနိုင်လည်းဆိုတာ ကို'

..................

"မိဘုရား ရှင့် အိပ်ဆောင်ထဲတန်းဝင်မလား ရှင့် တာမ့မဟုတ် ပတ်ပြီး တီနန်းဆောင်တော်ထဲရှု့စားဦးမလားရှင့်"

"တော်ပါပီလေ မရှု့စားနေတော့ဘူး ငါပင်ပန်းနေပြီမို့ တန်းပြီးအိပ်တောင်ထဲမဝင်ခင် ချိုးရေလေး ပြင်ထားဖို့ အခြားကျန်တဲ့ အစေခံမလေးကို ခေါ်သွားလိုက်"

"ဟုတ်ကဲ့ပါမိဘုရား သုသု စီစဉ်ပြီးရင်ခေါ်ပေးပါမယ်နော်"

ဖုန်းကျိ သူမရဲ့လက်ပါးစေ စုသုကို ထွက်သွား ဖို့ လက်ဟန်ပြလိုက်ရာ သူမကတော့ ဧည့်ဆောင်တွင်လက်ဖက်ရည်သောက်နေစဉ် အိပ်ဆောင်တွင်း၌ မဖွယ်မရာအသံ ကြားရကာ အထဲဝင်ဖို့ စိတ်စောတာရောသောဒထွက်တာရောမို့

"ဘယ် ဟာမကများ ငါမိဘုရား အရှင်ရဲ့ ဧည့်ဆောင်ကို လာပြီး ချစ်ကြည်နူနေကြတာလည်းခုချက်ချင်းထွက်ခက်စမ်း"

"အာ့ ..အာ့ ...ကိုကို ရိ ဖြေးဖြေးအာ့....အာ့ .......အ ပြင်မာ အစ်....အား ဘယ်သူလည်းမသိဖူး အ့....အား ခနထွက်ကြည့် ....ကျွတ်ကျွတ် ...ကြည့်လိုက်ပါဦးနော် ကိုကိုရိ"

" တာမဲ့ ခလေးရဲ့ ခြေထောင်လေး အဆင်ရောပြေရဲ့လား"(ဟိဟိ မမှောင်ဖူးနော် မေကစတာကို 😅 အထင်မလွှဲသွားနက်နော်)

🪷When I get into the novel🪷 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang