Part 6

33 4 0
                                    

Unicode

ပိုင်ဟွားလီ ကြာကန်နား ရောက်တော့ ကြာကန်ဆောင် အတွင်း ရေနွေးကြမ်းဖြင့်စိမ်ကျစွာ သောက်သုံးနေတဲ့ လီ အမတ်ရဲ့သမီး လီရှင်းဟာ သူမဘာအပစ်မှမလုပ်ထားသလိုပင်

"မင်းသမီးလေး နေကောင်းခမ်းသာပါရဲ့လားရှင် တီကနိမ့်ကျတဲ့လီအမတ်ရဲ့သမီးတော် မမလီရှင်း နက်ရေနွေးကြမ်းအတူသုံးဆောင်ဖို့ ဖိတ်ခေါ်ပါတယ် ရှင်"

'ယို့  သိုးမွေးအရေခြုံထား တဲ့မြေးခွေးမ ပီသပါတယ် ရုပ်ရည်ကတော့မဆိုးပါဘူးလေ တာပေမဲ့ အဟက် ဘယ်သူကသရုပ်ဆောင်တာ ပိုကောင်းလည်းကြည့်ကြသေးတာပေါ့လေ'

"အို ..လီမမ လေးပါလား အကိုတော်ကိုလာတွေ့တော်မူ တာလား ။ ညီမတော် အထင်အကိုတော်က လီမမလေးတွေ့ဖို့ အခုမအားဘူးထင်တယ်နော်။"

"မဟုတ်ရပါဘူး မင်းသမီးလေး မမလီရှင်းက မမရဲ့ဖခမည်းတော်ကို စောင့်မျော်နေကြောင်းပါ ညီလာခံပြီးရင် ခမည်းတော်နက်အတူ မင်းသမီးလေးကို တမနေ့ကအကြောင်း မတော်တစကိစ္စရပ်ကြောင့် မင်းသမီးလေးရေကန်ထဲပြုတ်ကျတဲ့အကြောင်းရင်းကြောင့် လာရောက်တောင်းပန်ဖို့ပါ။"

" အယ် အဲ့ကိစ္စကြောင့်ဆို လီမမလေး မလာလည်းရပါတယ် ညီမတော် ဘာမှ ထွေထွေထူးထူး မဖြစ်သွားလို့သာတော်သေးရောပေါ့ မဟုတ်ရင် အကိုတော်က မမလီကို  အပစ် ...ဟူးထားပါတော့ မမလီ သိဖို့မလိုပါဘူး လေဟုတ်တယ်မလား"

" အောဟုတ်သားညီမတော်ကြားတာတော့ အကိုတော်က ဝမ်နိုင်ငံက မင်းသမီးတစ်ပါပါးနက် နောက်လကြရင် မင်္ဂလာပွဲတော်ပြုလုပ်ပြီး မိဘုရားဘွဲ့ပေးအပ်မယ်ကြားတယ် မမလီကိုတော့ အဟိ အကိုတော်နက်တွေ့မ့ မမကိုယ်တိုင်မေးတော့နော် ။ အမ် ရေနွေးကြမ်းကမဆိုးဖူး တာပေမဲ့ နဲနဲအရသာ မကောင်းဖူး"

လီရှင်း မှာ ဟွားလီစကားကြောင့် အံကျိတ်ကာ စိတ်ချော့နေကာ ဟွားလီကိုပြုံးပြကာ

" မမတို့အိမ်တော်က နန်းတွင်းရေနွေးကြမ်းလောက် မကောင်းတဲ့ အတွက်တောင်းပန်ပါတယ်နော် တာပေမဲ့ မင်းသမီးလေးအတွက် မမက မမရဲ့အကိုတော်နက်ဖခမည်းတော်တို့စီ ဆေးဝါးတွေတောင်းပြီး ကိုယ်တိုင်လာပို့မလိုဘဲ အခု ညီမလေးရောက်နေပြီဆိုတော့ ခနနေ ညီမလေးနားနေဆောင်ထဲပို့ခိုင်းလိုက်မယ်နော်"

🪷When I get into the novel🪷 Where stories live. Discover now