Arkadaşar ben yeni kitap yazdım
Hesabımda bulabilirsiniz
İyi okumalar❤️Canım çok sıkılıyordu ama yapacak bir şey yoktu. Hâlâ bir kaç kişi dolaba açmaya çalışıyordu. Bense lia'nın dizine yatmıştım. Sadece düşünüyordum.
"Lia canım sıkılıyor. Bir şeyler mi yapsak" dedim.
"Benimde canım çok sıkılıyor. Ne yapsak ki. Aklıma bir şey gelmiyor" dedi.
Acaba bu dolapların birinde telefon var mıdır? Telefon bulursak kurtuluruz.
"Lia kalk şu dolap açma işine devam edelim." dedim
"Off ama o çok sıkıcı burda şuan 41 kişi var neden biz yapıyoruz?" dedi.
Ona dik dik bakınca ayağa kalktı. "İyi tamam be ama dolap açmıyalım." dedi. Ben ona bakarak "Ne yapalım Lia hanım" dedim ve gülmeye başladı. "Lia hanım mı" dedi ve gülmeye devam etti. O gülünce bende güldüm.
"İyi kalk mutfağa gidelim o zaman" dedim. Ve mutfağa doğru ilerledik. Aslında orası mutfak gibi değildi. Yemekhane gibiydi.
"Lia gel içecek bir şeyler yapalım"dedim. Lia tamam anlamında başını salladı.
Mutfağa gittik buzdolabına baktık içinde ekmek, su, limonata, zeytın, domates, peynir, biber, yumurta ve reçel vardı. Klasik okul buzdolabı. Ama bize bu yemek ne kadar yetecekti. 41 kişiyi nasıl doyuracaktı bunlar. Ama öğrencilerin dolaplarından veya çantalarında da vardır.
"Lia sen dolaptan bardak çıkart bende su koyuyum bardaklara" dedim. Lia dolaptan bardakları çıkarmaya başladı. Aşağıdaki dolaplara bakıp tepsi aradım. Ve en köşedeki dolaptan buldum tepsiyi çıkarıp bardakları koydum. Sonrada içine soğuk suları ekledim ve şişeye su doldurup tekrar dolaba koydum.
"Lia al sen bunları erkeklere götür sonra kızlara götürürüz" dedim. Lia tepsiyi alıp mutfaktan çıkacakken "Lia bekle"lia bana baktı.
"Şu dolap açmaya çalışan kişilere de söyle bir şey buldularsa buraya getirsinler"dedim. Lia tamam diyip mutfaktan çıktı. Mutfakta 1 tane küçük bir balkon vardı. Hocalar genellikle burda sigara filan içiyorlardı.
O sırada yanıma jihyo unnie ve chaeyoung unnie geldi. Elindeki eşyaları mutfağa koydu.
"Daha fazla var getiricez" dedi chaeyoung unnie. "Tamam yeterli bunlar. Şimdilik. Yiyecek var mı?" diye sordum. "Var getirelim dolaba koyalım." dedi jihyo unnie.O sırada bir çığlık geldi hemencecik mutfaktan çıktık.
"Ne oldu" diye sordum lia bağırıyordu. O sırada minnie unnie'nin ağzından kan gelmeye başladı.
"O-o zombiye d-dönüşüyor" dedi ve işaret parmağıyla minnie unnieyi gösterdi.
"Sakin olun çıkıcam ben" dedi ve sıraların oraya doğru ilerledi herkes ondan uzaklaştı.
"Ya ordan nasıl geçeceksin" dedi beomgyu oppa.
"Durum benim aklımda bir fikir var" dedim ve minnie unnieyi çağırdım.
"YUNA SAKIN GİTME" diye bağırıyordu lia.
"Bebeğim sakin ol gelicem" dedim. Yanıma dahyun unnie ve J-hope oppa geldi.
Minnie unnie yavaş yavaş zombiye dönüşüyordu. Minnie unnieyi yanıma çağırıp mutfağa doğru ilerletip "balkona çık ve aşağıya atla" dedim. Bana baktı "Yuna yapamam" dedi.
Dahyun unnie konuştu Bunu yapmak zorundasın minnie. Biraz cesaretli ol"dedi dahyun unnie."Sizi çok seviyorum beni asla unutmayın olur mu?" dedi minnie unnie. Gözlerim dolmuştu. Minnie unnie'yi çok seviyordum. "Görüşürüz seni çok seviyorum" dedim. Minnie unnie balkona çıktı tam o sırada zombiye dönüşmüştü. Bizde hemen kapıyı kapatmıştık. Minnie unnie bizi görünce cama vurmaya başladı.
J-hope oppa cesaretini toplayıp balkonun kapısını açtı. Minnie unnie arkasını dönmüştü. "Oppa ne yapıyorsun" dedim şaşkınlıkla. Dahyun unnie beni uzaklaştırdı.
O sırada j-hope oppaya baktım minnie unnieyi aşağıya atmıştı. "oppa ne yaptın" diye sordum. J-hope oppa bana bakarak "Bunu yapmak zorundaydım Yuna kusura bakma" dedi. Ben ağlamaya başlamıştım.
Dahyun unnie bana sarılmıştı. "Geçecek yuna bunlarda geçecek" dedi. Ben ise hâlâ ağlıyordum. O sırada Lia geldi "Yuna iyi misin sana bir şey olmadı değil mi" dedi. Ben bir şey diyemiyordum. "Hayır ona bir şey olmadı. Ama minnie zombiye dönüşünce çok üzüldü. Ona ağlıyor." dedi j-hope oppa. Lia yanıma gelerek saçımdan öptü. "Sakin ol bebeğim geçecek bunlar dedi" ve bana sarıldı. Dahyun unnie aramızda çekilmişti.
Üzgünüm ama birisinin artık
Ölmesi gerekiyordu...İyi okumalar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOMBİ SALGINI~BTS,SKZ,BP,İTZY,TW,TXT,GIDLE
FanfictionOkulda zombi salgını başlar ve herkes kendini ve sevdiğini korumaya çalışır... Kesinlikle All Of Us Are Dead'den esinlenerek yapmadım (!)