9.bölüm Ne yapmaya çalışıyorsun

35 5 9
                                    

Odadan çıktığımda göz yaşlarıı tutamadım ve ağlamaya başladım derse yetişmek için hareketlendiğimde arkamdan sarpın sesini duydum " ırmak iki dakika beklermisin ?"dedi .

onunla daha fazla aynı ortamda duramazdım hızlı adımlarla sınıfa doğru yürümeye başladım tâki kolumdan tutulup sertçe birine çarpana kadar bu sarptı hemen ellerimi göğüsüne koyarak ittim onu " ne yapmaya çalışıyorsun sarp" diye bağırdım sarp " bana bağırma " diye kızınca " kusura bakma ama ben sana kızmalıyım önce hazala vurursam suçlu çıkacağımı söyledin sonra ise benim suçlu olduğumu söyledin ardından da beni cezadan kurtardın amacın ne sarp " diyerek tekrar sarpa kızarak arkamı dönüp sınıfa girdim tam bir ders boyunca müdürün odasındaydık neyseki ders bitmiştide hocaya açıklama yapmak zorunda kalmamıştım .

Diğer bütün dersler boyunca Ceren ile dertleşmiştik."ben bugün canla sinemaya gideceğim ırmak istersen sende gel " diyince cerenin teklifini redd ettim onları yanlız bırakmak
adına . Ha birde karanlık otlrtamlardan korktuğum için benim adıma pek iyi bir şey olmazdı sinemaya gitmek.

Ceren sınıfta can ile çıktığında tek kalmışıtım .sonuç olarak hep saptım .sıramdaki eşyaları toplarken atakanın kibar sesi kulağımı doldurdu " hey ırmak eyer boşsan seninle bir yerlere gidelim ne dersin " diyince düşünmedim değil kulağada hoş geliyor du " olur nereye gidelim"diyerek sırıttım.

Atakan" seni harika bir yere götüreceğim " diyince hemen çantamı alıp sınıftan çıktık okulun bahçesine geldiğimizde sarp ve arkadaşları hep birlikte konuşuyorlardı sarp sigara içerken diğer arkadaşları ise ciddi bir şeyler konuşuyordular sanırım .

Atakanla tam çıkacakken kaslı bir el sürgülü kapıyı kapattı kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda sarpı gördüm kaşlarını çatmış Atakana sinirli sinirli bakıyordu.

Atakan " aç kapıyı sarp gerçekten seninle hiç uğraşamam gördüğün gibi yanımda kız var " diyince sarp beni baştan aşağı süzdükten sonra atakanın yüzüne yumruğunu yapıştırdı.

Onları ağzım açık izlerken sarp çoktan atakanı altına alıp yumruk atıyordu . Atakanın burnunda gelen kanı görünce başım döndü ve yanımda duran kapıya tutunarak " yeter " diye bağırdım.

Sarp beni umursamadan hala yerde yatan atakanı yumrukluyordu . sarpın arkadaşları ise mal gibi gülerek izliyordular .

Sarp atakana bir tane yumruk daha attıktan sonra bir eliyle kapıyı açıp bir eliylede kolumdan tutup dışarı çıkarttı ne yaptığını sanıyordu? bu salak .

" sarp bırak beni " diye bağırınca sarp sakince " bin arabaya" dedi önce atakanı dövüyordu sonrada ırmak bin arabaya diye emir veriyordu.buda neydi ?

Bu sefer " sabrımı sınama ırmak o arabaya seni zorlada bindirebilirim bunu biliyorsun " diyerek tekrar çekiştirdi bu sefer elinden kurtularak " nah bindirirsin çok beklersin gerizekalı" diyerek arkama döndüm atakanı orda öyle bırakamazdım .

Dönmez olaydı. Sarp kollarını belime sararak "asıl geri zekalı sensin seni büyük bir beladan kurtardım " diyerek kucakladı ve benle beraber arabaya ilerledi beni bir eliyle tutup diğer eliyle de arabanın kapısını açıp beni adeta bir çöpmüşüm gibi koltuğa savurup kemerimi taktığına emin olup yan koltuğa geçti .

Kısa süre sonra arabayı çalıştırmıştı bile ."sarp neden atakanı dövdün ve ben neden seninle geliyorum? "diye sorunca "birinci hak ettiği için dövdüm ikincisi seni büyük bir beladan kurtardım " diyince çatık kaşlarla ona bakarak"nasıl bir beladan kurtardın beni "diye sordum bana cevap vermeden hala araba sürüyor du tekrar ona bakarak " sarp söylesene" diyince .

KARANLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin