"Dünyadaki en kötü şey sanmak...
İyi biri sanmak,sevildiğini sanmak,doğru kişi olduğunu sanmak...
Sanmak insanı mahveder..."-Yazar-
~Dolunay'ın Anlatımıyla~
Bazen insan olduğundan fazla düşünür.Aynı şu an Güneşle yaşadığımız gibi."Ne yapacağız Dolunay?"
"Plan yapacağız.Annene ve babana mesaj atacaksın.İkisi de evde yokken.Eve gelin diye sonra geldiğinde konuş anlat onlara." Güneş onayladı."Güneş kızım artık eve dönmemiz gerekiyor.Geç oldu." Uras abimin sesiyle birlikte ayaklandık."Görüşürüz kuzen bir dahaki tatilde biraz daha vakit geçirelim."Birbirimize sarıldık.Vedalaştık."Görüşmek üzere yeğen.Nice başarıların olsun Arada bir haber vermeyi ihmal etme olur mu?" Uras abimi onayladım.Onunla da sarıldık.Annemle de sarıldılar.Öyle bir günün daha sonuna gelmiştik.~Açelya'nın Anlatımıyla~
Telefonumu açtım.Biraz baktım."Dolunay baban aradı mı?"
"Hayır aramadı anne." Dijital bir uygulama üzerinden kitap yazıyordum.Onun kaç kişi tarafından okunduğuna baktım.
Dolunay,İlksunun yanına gitmişti.Bir anda telefonum titredi.Birden fazla mesaj gelmiş olmalıydı ki.Üst üste titremesi.Açıp baktım.
*Viran kişisi sizi ekledi.+Size arkadaşlık yolladı.*
*Viran kişisi profilini beğendi.*
*Viran kişisi size +5 mesaj gönderdi.* Viran da kimdi?Profiline girdiğimde fotoğraflarına baktım.Sonrasından mesajlarını açtım.
Viran-" Merhaba!" Ne alaka yani amaç.
Viran-" Şey ben sizin roman yazdığınızı duydum." Ne ara ünlendim abi ya.
Viran-" Ben çok kitap okuyan birisiyim." Yani banane bundan.Napayım?
Viran-" Tanışalım mı?" Bu şaka mı ya hiç istemiyorum.Modumda değilim şuanda.
Viran-" Benim de kitap fikirlerim var.Senin fikirlerinle birleşirse güzel şeyler çıkabilir." Evet benim fikrim olduğu için güzel şeyler çıkar.Yazsam mı yazmasam mı kararsız kalmıştım.Ama şuan sıkıldığım için ona yazabilirdim.Tüm mesajlara sırasıyla cevap verecektim.
Ben-" Merhaba?" Birinci mesajına cevabı yolladım.
Ben-" Evet yazıyorum." Daha mantıklı birşey yazamazdım.
Ben-" Ben de okuyorum." Aşırı okuyorum hatta.
Ben-" Tanışmaya gerek var mı?Yok bence?" Tabi ki can sıkıntımı böyle avutacaktım.
Ben-" Bence senin fikirlerine ihtiyacım yok.Kendim de halledebilirdim." Viran hemen mesajlarımı açtı.Anında yazmaya başladı.Benim cevaplarına karşı ne diyecek çok merak ediyorum.
Viran-" Sakin ol!Sadece Tanışalım istedim."Ayyyyy bu mesaja gülme tuttu.
Ben-" Sen dedin diye sakinleştirmeye.Rahat ol sen." Viran baktı mesajlara.Bir süre ekranda bekledi.Sonra tekrar yazmaya başladı.Sanıyorum ki sinir krizi geçirip gelmişti.
Viran-" Timam;)İsmin Açelya öyle değil mi?"İsmimi bilmesi normaldi.Hesabımda ismim geçiyordu.
Ben-" Oooo abimiz çok zeki!Nasıl da bilirmiş adımı.Helal olsun." Sadece bir tebrik mesajı yani.Öyle değil mi?
Viran-"Tabi kızım ne sandın." Sonuna gülme emojisi koymuştu.Resmen beni dalgaya alıyordu.
Ben-" Boş yapmayı keselim.Kimsin?Neden bana yazdın?Başka biri yok muydu.Nerede yaşıyorsun?" Mesajı yolladım.Aradan iki dakika geçti.Üç,dört,beş,altı... Ve işte tekrar yazmaya başladı.Acayip yavaş yazmıştı.
Viran-" İsmim Viran,Yirmi beş yaşındayım.Sana sadece yazarlara olan merakım yüzünden yazdım.Rahatsız ettiysem kusura bakma.Başka yazarlar cevap vermiyor.Almanyada yaşıyorum.Öyle seni biraz araştırdım.Tekrar kusura bakma yazar hanım niyetim rahatsızlık vermek değildi." Çok kibarrrr.Allahım o kadar laf söyledim.Karşılık bile vermedi.Arkadaş olmayı kabul edebilirdim.Bir zararı olmaz bence.
Ben-" Sorun değil.Benim de canım sıkılıyordu.Vakit geçirdik.Ben de Açelya zaten biliyorsun.Memnun oldum Virancım." Gülücük emojisi koyup gönderdim.Sohbet güzel gidiyordu.Dolunayla İlksudan ses çıkmamıştı.İçeri doğru seslendim.
"Kızlar napiosunuz?Hiç sesiniz çıkmıyor." Dolunay hemen cevapladı."Film izliyoruz annecim.Noldu?" Tekrar seslendim."Hiç güzelin merak ettim." Tekrar telefona döndüm.Viran yazmıştı Tabi ki.
Viran-" Canının sıkıldığı çok belliydi.Ya siz mi?Sen mi?demekte kararsız kaldım." Ekrana gülümsedim.
Ben-" Sen de öyle resmi konuşmalardan hoşlanmıyorum.Kendimi samimi hissedemiyorum." Gönderdim.Zaman acayip ilerlemişti.Saate baktığımda on bire geldiğini gördüm."Kızlar saat geç oldu.Dolunay yarın sabah erken kalkacaksın.Uyusanız iyi olur." Dolunayla İlksu beni beni dinlemiş olmaları gerekiyordu ki ışıklarını söndürmüşlerdi.
"İyi geceler prensesler." Ve bağırışları geldi. "İyi geceler annecim!" Gene canım sıkılıyordu.Tam iki buçuk saattir ekrandaydım.Acayip sıkılıyordum.Ateş mesaj attı.
Ateş-" Bebeğim napiosun?Gece üçte geleceğim.Merak etme." Ya kıyamammm.
Ben-" Vallahi çok sıkıldım.Oturuyorum sen?Üç çok geç ama!." Hem Ateş hastaydı...
Ateş-" Ben de öyle bekliyorum.Çocuk şubeye geçtim.Onun davalarına çıkışta polisler gerekiyor.Çocukların çıkmasını bekliyorum."
Ben-" İyi o zaman.İyi çalışmalar aşkım." Kırmızı kalp emojisi attım.Sonra Ateş tekrar yazmaya başladı.
Ateş-" Açelyam seni incir ağacı çiçek açınca bırakacağım." Ne yani?İncir ağaçları çiçek açmaz ki.Ateş tekrar yazmaya başladı.Dakikalarca bekledim.On dakika geçmişti.Yazıp yazıp siliyordu.
Ateş-" İncir ağacı çiçek alıncaya kadar seni seveceğim." Yazdı iki mesaj art arda attı.
Ateş-" Yani sonsuza kadar..." Ama ben buna düşerim.Ya bu haliyle bile romantiklik taslıyordu.
Ben-" Bu lafa düşerim Ben.Yaaa bebeğimsin kalbim benim.Çok teşekkür ederim.Modumu yükselttiğin için." Ateş ekrandan çıktı mesajı görmemişti.Viran da yoktu yazmamıştı.İyice sıkılmıştım.Viranın hesabına girdim.Aytaçı takip ediyordu.Neden yazdığını az çok tahmin edebiliyordum.Aytaç yazdırmış olabilirdi.Ya da Aytaç'ın fake hesabı olabilirdi.Yazmaya başlayacaktım ki Aytaçla fotoğraflarını gördüm.Yan yana fotoğraf çekilmişlerdi.İyice şaşırmıştım.Bu kişi hala Aytaç olabilirdi.Ondan herşeyi beklerdim.Düşüm yaz demişse yazar .Yaz dememişse yazmaz.Herkesi o kadar iyi tanımıştım ki.Ama kimin ne yaptığı gram umurumda değildi.Aytaçla küstüğümde üzülmüştüm.Düşümle küstüğümde gram umurumda olmamıştı.Boş bir insandı.Nasıl onunla kardeşim bunu bilmiyordum.Tavırlarımız hareketlerimiz birbiriyle o kadar zıttı ki.Yolda görseniz ne kadar zıt karakterler dersiniz o kadar.Zaten yaşadığım olaylardan da görmüşsünüzdür.Birbirimizle kavgamızdan falan.Viran'a Aytaç konusu için yazmaya başladım.Ne yazacağımdan kararsızdım. Kafama ne eserse onu yazmaya başladım.
Ben-" Viran bişey sorabilir miyim?" Yazıp gönderdim.Sanki ikinci mesajı atmamı bekliyormuş gibi anında mesajlarıma baktı.
Viran-" Sor dinliyorum." Aytaçla arkadaş mısın?Arkadaşsan neden arkadaşsın?Böyle diyemeyeceğime göre adam akıllı yazdım.
Ben-" Aytaçla nerede tanıştınız ve o senin neyin oluyor?" Direk cevap yazmaya başladı.
Viran-" Aytaç çocukluk arkadaşım.Yıllardır arkadaşız.Neden sordun.?" Beni tanımıyor muydu?Bir yandan da normaldi tanımaması.Çünkü olduğumuz dönemde en yakınlarına söylemişti.Sanemin arkadaşları duymasın orusbu demesinler diye söylemememişti.Yani bana öyle açıklamıştı.
Ben-" Hiç ya öylesine sorayım dedim.Önemli birşey değil." Kesin bu konunun altını deşecekti.
Viran-" Sen tanıyor musun?" Ne desem bilemedim.Kalbim hızlı hızlı atıyordu.
Ben-" Hayır yani evet bir zamanlar yakın yakın arkadaşımdı." Kahretsin ya of.
Viran-" Ha tanışıyorsanız gruba alayım.Birlikte konuşalım." Ne ne ne ne!Hayır ya ne diyeceğim.
Ben-" Bence böyle iyidik ya boşver grubu." Allahım ben bunu hak edecek ne yaptım?Ağlıycam ya gerçekten.Mesajıma bakmadı.Kesin bizi gruba alacak.
*Viran Göksun kişisi grup kurdu.*
*Viran Göksun kişisi Aytaç Ulusoy'u ekledi.*
*Viran Göksun kişisi sizi ekledi.*
*Viran Kişisi grubun adını 'müminler' olarak değiştirdi*
Viran-" Hoşgeldinizzz!!!" Çok hoş geldik.Ay rezalet.
*Viran Göksun kişisi Ateş Arsal kişisinin ekledi.*
Çüşşşş! Başka ekleyecek kişi bitmişti zaten.Yaaa offff Ateş ne alaka.Şimdi diycek Aytaç niye grupta off.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGiden insanların geri dönmeyeceğini anladığın dakikada tüm hayattan soyutlanırsın.Hele de bunu kardeşim dediğin insanların yapmasının ardından... Hayatı akışına bırakırsın işte o an artık hiçbirşey senin umurunda olmaz. Her şeyi o saniye başında sil...