1 Bölüm : Zorba ve Zorbalanan

762 24 147
                                    


Merhabaa🙇🏻‍♀️

Umarım beğenirsinizzz

Yazma tarihi: 3 eylül 2023

Sizde yazin bakalimm

Kitabin playlist ptofildeki linkde!!

-

Başını yasladığı cam kenarından yağan yağmuru izlemeyi kesmiş istediği durağa geldiğinde parayı ödeyerek otobüsten inmişti. Okulunun karşısında dikildiğinde sonunda yağmur kesmişti. Gökyüzüne baktığında son damlaları hissetmek adına elini açmış göğe uzatmıştı. Elinde hisettiği damlacıklarla dudakları yana kıvrılmıştı.

Kesen yağmurun ardında bıraktığı nem kokusunu bir kez daha içine çektiğinde okula girmişti artık. Açıkta kalan saçları su olduğundan elleriyle sıkmış bileğindeki tokayla toplamıştı. Yanına yaklaşan Zeyneple günlük konuşmalarına başlamıştı.

"Kanka nerde kaldın ya?"

Kulağında hala çalmakta olan Lana Del Rey - Ultraviolence'i kapatmıştı arkadaşını duymak adına.

"Ah evet, geldim işte"

Kısa bir cevapla geçiştirdiğinde Zeynep hiç durmamak üzere konuşmaya başlamıştı bile. Değer verirdi Zeynepe. Hayatına birden bire giren bu arkadaşına herkese olan tavrı gibi değildi hiç bir zaman. Zeynep neşesiyle ve susmak bilmeyen ağzıyla bir Leya Kırşanın en nefret ettiği insan tipiydi. Ancak bakın görün bu iki tamamen ayrı insan bir arkadaş olmuştu.

"Bir Leya Kırşan" herkesin duyduğunda kaşlarını kaldırmasına sebep olan bir isimdi. Leya Kırşan bir kolidordan geçerken tüm bakışları kendine çeken türden bir yüzdü. On adım öteden herkesin işaret parmaklarıyla gösterdiği o kızdı, Leya Kırşan. Korkutucu bir güzelliği vardı. Ancak popüleritesinin sebebi bu değildi. O korkacağınız kişiydi. Bir narsistti. Dediği hep olurdu. Öyle yada böyle olurdu.

Tüm okulun yaklaşamayacağı tek öğrenciydi. Abartıyorum mu? O zaman Leya Kırşanı okuyun.

Çalan zille sıra arkadaşı koluna girerken çoktan okulla ilgili yeni çıkan ne varsa anlatmaya başlamıştı. Yemekhanede hep oturdukları o masaya geçmişlerdi. Leya hep olduğu gibi tepsisindeki etleri Zeynepin tabağına koyduğunda Zeynep'de yeşilliklerden oluşan bir tabağı onun tepsisine yerleştirmişti.

"Duydun mu? Hepsi yüz, bugün doksan beş puan aldı sınavdan."

Sabahtan beri çatalına dolayıp tabakta makarnayla oynayan ama hiç bir şekilde bir lokma bile ağzına atmayan Leya dinliyormuş gibi yapmaya devam etti.

"Kızım dinliyormusun? Hepsi yüz diyorum ya! Tuana diyorum! O kız derslere takıntılı!! Ve bir yanlış yaptı!"

Sonunda oynamayı bırakıp soğuyan makarnayı yediğinde cevaplamıştı.

"Ee nolmuş hep yüz alacak değil ya"

Umursamaz ses tonuna sinirlenen arkadaşı dahada sesli konuşmaya başlamıştı.

"Nasıl nolmuş ya! Bu Tuananın lakapı niye sence hepsi yüz!? Çünkü bugüne kadar hiç yanlış yapmadı! Herkes bunu konuşuyor!"

Geçiştirerek başını sallamış ve ağzını kapatması adına tabağındaki etleri ağzına tıkamıştı. Sus ve ye! Dediğinde oldukları masanın tam yanında olan camı açmıştı. Arka bahçeyi gösteren bir manzarası vardı pencerenin. İçeri giren yaz rüzgarı boyanmış yeşil saçlarını dağıtmıştı. Zeynep ağzındaki lokmaları yutmayı başardığında tekrar konuşmaya hazırlanıyorken arka bahçeden çok gürültülü bir ses duyulmuştu.

A Little Death || leyçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin