Zuha ile içeri geçmiştik. Saat 9'a denk geliyordu. Annem ve babamın henüz gelmeyişi kafamda soru işaretleri yaratsada onları aramak gibi bir niyetim de yoktu. Abim odasından çıkıp telefonu ile bir görüşme yaptı. Kapıya doğu ilerleyip evden ayrıldı.
Yine yanlız kalmıştık. Herşeyden öte Riki yazmıştı.
Riki>Eunchae
Hödük R
Eunchae ayağını mı incittin? Bunu neden senden değilde Heeseung denen hergeleden öğreniyorum??(Senin yaptığına göre az bile)
(Yazıyor...)
(Yazıyor...)
Bilmiyorum Riki. Hem neden söylemem gerek?Hödük R
Ne demek o? Ne oldu sana? Bana karşı fazla soğuk ve rahatsın¿(Yeni mi farkettin azk)
(Yazıyor...)
Farkında değilim. Özel günümdeyimdeHödük R
Neden en başında söylemedin ki? Heeseung'la aranızda birşey var sandım.Yok neden olsun ki hem?
(Offline)"Senin bu kuzenini yatıracam yere. Evire çevire dövecem. Aldatan o. Ama hesabı veren benim."
"Sıkma canını. Ben onun ağzından birkaç laf alırım"
"Ona bunun bedeline ödetmek istiyorum. Sevmiyorsan gel ayrılalım de amk. Kalkıp neden aldatıyon. Birde aldattığı kişide burnu havada, egoistin teki."
"Boşver güzelim. Hem bak kıskanmaya başlamış. Aklı birkaç güne yerine gelir ve pişman olur."
"Pişman olduğunda ona bir karşılık verirsem yüzüme tükürsünler."Ikimizde son söylediğime güldük. Şaka maka cidden öyle olursa eğer yüzüne karşı sert bir tokat geçireceğim.
Can sıkıntısı ve annemlerinde eve gelmeyişi ile tedirgine düştüm. Telefonumu açıp annemi aradım. Dördüncü çalmamda açtı.
+Efendim kızım
-Anne, babam ve sen nerdesiniz? Abimde çıktı evden.
+Abin sana söylemedi mi?
-Neyi?
+Birkaç gün iş için burda olmayacağız. Bizim içinde ani oldu. Sana haber vermeyi unuttum.
-Bari evde birşeyler götürseydiniz. Ne kadar kalırsınız?
+Herşeyin hazır olduğu söylendi. Yaklaşık 6 güne evde oluruz.
- Tamam anne
+iyi geceler kızım.Telefonu kapattım. Çok hızlı olmuştu. Ama bir taraftan avantajım da olmuştu. Zuha'ya dönüp sinsice güldüm.
"Bizde kalıp gece parti yapmaya ne dersin?"
"Kız kıza mı?"
"Evet"
"Olur o zamann"Zuha annesi ile konuşup izin aldı. O sırada abimde beni aradı.
+Eunchae arkadaşlarımla geliyoruz. Sizin okuldan da var. 4 kişiyiz.
- Tamam da ben ne yapiyim?
+Zuha'yı al odana geç
- Hayır efendim. Sen ve arkadaşların geçin.
+Fazla konuşma bak ayağının iyi olduğunu anneme söylerim.
-inanmazlar ki
+Kendi kendini ele veriyon. Ne salaksın
-uff sus yawTelefonu suratına kapatıp Zuha'yı alıp odama geçtim. Dün tüm abur cuburları gömdük diye şuan açtık. Bunu unutmak için kutu oyunu çıkardım. Zuha'ya da bir pijama takımı verdim. O neden her haliyle güzeldi.
Kutuyu açtım. Birkaç el oynadık. Zuha eline zarları aldı. Çalkalarken kapı çaldı. Numara yapmam gerek. Yoksa anne ve babamdan ceza alırım. Benim mal abimde söyler. O yüzden Zuha'ya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA LOVE '
Teen Fiction"Beni aldatıyorsun ve bunun beni ilgilendirmediğinden bahsediyorsun" "Bu benimle alakalı Eunchae"