0.7

58 38 9
                                    

Selamlar herkesee modum çok yüksek

Umarım güzel bir bölüm çıkartırım ortaya.

Yeni bir bölüm ve yine ben.

Umarım beğenirsiniz ve keyif alarak okursunuz.

Keyifli okumalar dilerimm.

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!

Bölüm sonunda görüşmek üzeree.

🧚🏻‍♀️

_

EvrenGüz bir gönderi paylaştı.

EvrenGüz Merhaba Paris! Sende bu güzelliğe merhaba de!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EvrenGüz Merhaba Paris! Sende bu güzelliğe merhaba de!

DervaGüz:Selam güzellik!
|
EvrenGüz:Sanada selam en sevmediğim (!) Kuzenim :))

YazinGüz: Güzel kızıma Maşallah 🧿👍🌷
|
EvrenGüz: Canım babamm 😻

GamzeDüzduz:Kendinize iyi bakın oralarda 🌹👍😀
|
EvrenGüz:Sende kendine iyi bak Gamze Teyze 🫠

User73:Evren'de Paris'e gittiğine göre bir ben kaldım herhalde :')

_
Kalacağımız otele gelmiştik. Odalar 2 kişilik olduğundan ben ve Eda, Yağmur ve Nisa kalacaktı.

Odamıza çıktığımızda manzaramız çok güzeldi. Üzerimdeki ceketimi çıkarıp yatağın üzerine bıraktığımda, ceketin cebinde bir kağıt olduğunu fark ettim.

Kağıdı ceketin cebinden çıkarttığımda adete şoka uğradım. Kağıt öylesine bir kağıt değil nottu. Notta 'Belki sen varsın diye,belki duyarsın diye.' Yazıyordu. Bu saçmalıkta neyin nesi?

Yine bir şarkı sözü ayrıca.. mesaj olarak değil!

Bunun açıklamasını yapacak olursam:
Ya birisi beni takip ediyordu;yada arkadaşlarımdan birisi bana şaka yapiyordu. 2. Seçeneğin olmasını tercih etmiyorum, diliyorum!

Kağıdı yırtacakken sanki başka bir el tarafından durdurulduğumu hissettim ve cebime geri koydum. Bu olayı araştırmam gerekiyordu.

İlk olarak arkadaşlarımı gözetleyecektim. Hâl ve hareketleri bana her şeyi açıklardı. Eğer garip bir hareket yaparlarsa onların yaptığına emin olacaktım. Ama eğer hiçbir şey bulamazsam... bunu düşünmek dahi istemiyordum.
_

Iımm..

Modum çok yüksek diye başladığım bölüm böyle ise modumun düşük olduğunu düşünemiyorum kdksnsk

Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazabilirsiniz.

Sizce notu kim bıraktı dersiniz ;)

2 gündür bölüm atamadığım için bugün 2 bölüm atıyorumm.

Kendinize ve hayâllerinize iyi bakın :)

Hoşçakalınn <3
🧚🏻‍♀️

Uçuşan Kelebekler | Texting (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin