Beom'dan
Kapinin girisine biraktigim piknik sepetini de alip evden ciktim. Saat henuz 8:47ydi ve evim bulusma noktasina yakin oldugu icin rahattim. Gerci uzak olsa bile sorun olmazdi cunku bizim salaklar hep gec kaliyorlar.
Ben yasal olarak sahiplendigim visneli turtamdan yapmistim. Copycat Yeonjun da elmalisindan cok guzel yaptigini iddia ederek onu yapmak istemisti. Un salmis visneli turtami gecebilecegini dusunuyor kendince, yarrami yerse belki.
Bulusma vaktinden yaklasik 45 dk sonra tum takim toplandiginda esyalari arabaya yerlestirip yola ciktik. Yeonjun surucu koltuguna yerlesirken ben de yanindaki koltugu kapmistim. Taehyun, Soobin ve Kai de arkada sikisiyorlardi (ingilizce klavye). Taehyun, yol boyunca ciftin canli seksine tanik olmamiza engel olmak amaciyla ikisinin arasinda sikistirmisti kendini.
1 saatlik opusmeli sevismeli kavgali dovuslu iskenceli bir yolculugun ardindan sahile vardik. Yeonjun ve Soobin bagajdan esyalari cikarirken Taehyun ve Kai ise pipilerini yaristiriyorlardi (ikisinin de yok).
Gergin bir kikirdamanin ardindan konustu Soobin.
"Kanka senin visneli turta kucukken bulasik deterjaniyla yaptigim slime'a donmus burada sicaktan."
"OROSPU YEONJUN SENIN GOZUN KALDI DIMI SEREFSIZ SENI SEVECEGIME BABANI SEVSEYDIM KESKE"
"Askim ozur dilerim ya ama bir sey olmaz uzulme benim elmali turtam idare eder bizi"
"Hep sen, kiskancligin ve elmali turtan yuzunden boyle oldu zaten."
Soobin'in kumlarin uzerine biraktigi piknik sepetimi de alip Yeonjun'a dil cikardiktan sonra deniz kenarina dogru ilerlemeye basladim. Kai ve Taehyun coktan soyunup suya dalmislardi. Kic kadar suda birbirlerini bogmalarini gormezden gelip sepetimin ustundeki ortuyu acip serdim kumlarin uzerine. Soobin ve Yeonjun da diger esyalarla birlikte ortunun uzerine yigildilar.
"Ee biz simdi kahvalti olarak ne yiyecegiz, ogle yemegi olarak ne yiyecegiz?" diye sordu Soobin.
"Essek oglu essek Yeonjun turtama goz dikmeseydi kahvaltida turtalari, oglen de kruvasan ve cookie yerdik. Yolda da meyve yerdik mis gibi uzun yolculukta meyve yiyince cok guzel oluyor AMA. ESSEK OGLU ESSEK O MUKEMMEL, TAM KIVAMINDA, AGZA ALINDIGINDA ANINDA SEHVETINI DAMAKLARINIZDA HISSETTIREN O OLAGANUSTU VISNELI TARTIMA GOZ DIKMESEYDI."
"Ya goz falan dikmedim ya sen de ne cimri ciktin pezo goren de gizli tarifini caldim sanar."
"DEMEK O MUKEMMEL SEHVETLI TARTIMIN TARIFINDE DE GOZUN VAR? SIKSELER KAPAMAZSIN DEFOL"
Ben tekrardan Yeonjun'a dil cikarirken o da ic cekerek denizdeki veletlere seslenmisti.
"Cocuklar gelin yemek haziiiir"
"Yeonjun sen grubun annesi ben de babasi oldum he" dedi Soobin saf saf siritarak.
"Hayirdir sen niye baba oluyorsun Yeonjun niye anne oluyor hayirdir sen yok sen git ben baba olurum cocuklarima da bakarim git sen cocugumuz ol sen de ne oldu senin gozun de sevgilimde mi yoksa asla vermem sana sevgilimi askim o benim sikseler alamazsin hih"
"Yalniz benim Hyukacigim senin cocugun olamaz. Ben de senin cocugun olmam, cocugun olamayacak kadar senden ust seviyeyim bir kere. Hih." diyip kalkarak denize dogru ilerledi Soobin. Taehyun ve Kai'yi zar zor sudan cikardiktan sonra yanimiza geldiler ve Yeonjun'un asla benimkinin yanindan bile gecemeyecegi turtasi ve soobin'in ustalik eseri cookiesi ile kahvaltimizi yaptik.
~
Ortude uzanip denizde cirpinan Taehyun'u izlerken duydugum ses ile hizla Yeonjun'a dondum.
"Ay sen saka yapiyorsuuun"
Gulumsedi ve telefonu aramiza birakip yanima uzandi.
"Turtan icin uzgunum. Tadini cok merak etmistim ama olsun, benim icin yine yaparsin dimi?"
"Ay sen iste 1938292 kamyon dolusu yaparim askim."
Dogrulup dudaklarina kucuk bir opucuk biraktiktan sonra gogsune uzandim ve neyi izledigimi bilmeden etrafi izlemeye basladim.
"Bu sarki ne amk acin bi gostoso" dedi Taehyun elindeki deniz topunu kumlara firlatirken.
"Susar misin? Bizim sarkimizla romantik anlar yasiyoruz suan." dedi Yeonjun ve belimdeki elini saclarima atip oksamaya basladi.
"Iy bir de sarkiniz mi var? Bir de bize igrenc diyorsunuz amciklar. Seks ihtiyac en azindan. EXCUSE ME IM FUCKING OUTTA HERE RIGHT NOW." dedi ve elindeki can simidini uzerimize firlattiktan sonra saclarini savurup kivirtarak lavabolara dogru ilerledi Kai.
"Neyse, ayni romantikligi fotolarda da istiyorum. Bugun hepimiz post aticaz. Kalkin ustunuzu degistirin hadi hadi ORDULAR ILERI" dedi Soobin ve Taehyun da arkasina takilip asker yuruyusu yaparak lavabolara ilerlediler. Ben de dogrulup Yeonjun'u da kaldirdiktan sonra birlikte lavabolara ilerleyip ustumuzu degistirdik.
Birkac tane duzgun foto cekebildikten sonra hava coktan serinlemisti. Esyalarimizi arabaya yerlestirdik ve yola ciktik. Yol bu sefer sakin gecmisti cunku veletler yorulduklari icin arabaya bindikleri gibi uyumuslardi. Soobin annesinin eline tutusturdugu ortuyu Taehyun ve Kai'nin uzerine orttukten sonra kulakligini takip yol boyunca muzik dinledi. Ben ve Yeonjun da yolda yeriz diye sakladigimiz meyveleri yedik. Hatta sadece Yeonjun yedi desem yanlis olmaz. Canim sevgilimi kendimden cok dusundugum icin ve araba kullandigi icin kendimi unutup ona yedirdim askim benim ya. Neyse hadi bye. BITTIIII
-
ANAAAA bitti yalniz sonraki bolum cektikleri fotolar 🥺💕yine de okumanizi oneririm birkac detay daha var cunku🗣️
Aslinda burada bitirmek aklimda yoktu daha cok olay vardi aklimda ama butun ilhami da bu ficte kullanamam yani dimi bir de ders calismam gerek bolum yazamiyorum o yuzden oyle oldu yaniiii baska bir ficte gorusuruz (belki) optum bye😽💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAUMA // Beomjun
FanfictionAdinin trauma olmasina bakmayin %95 tassak Karakterler karman corman yaa👉🏼👈🏼 [duz yazi - texting]